Голф мк2 - преработка в електромобил

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот sk. » Чет 04 ное 2010 20:01


Колегата с ВР6-цата ми се струва, че няма книжка. Спокойно колега! Сега май ще дават и на 16 годишните! И ти ще можеш да покараш скоро ;)
Относно проекта.
Колега, с икономическа цел ли го сглоби този Голф или да си начешеш крастата :d Въпросът ми е съвсем сериозен. Смятал ли си, дали се избива инвестицията, след колко време, заслужава ли си :)




Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот staraplanina » Чет 04 ное 2010 20:54


sk. написа:Колегата с ВР6-цата ми се струва, че няма книжка. Спокойно колега! Сега май ще дават и на 16 годишните! И ти ще можеш да покараш скоро ;)
Относно проекта.
Колега, с икономическа цел ли го сглоби този Голф или да си начешеш крастата :d Въпросът ми е съвсем сериозен. Смятал ли си, дали се избива инвестицията, след колко време, заслужава ли си :)


Според мен си заслужава твърдо!
Визията не мога да я сравня с нищо подобно...
Няколко пъти съм засичал изумените погледи при тръгване на хората от страни, неподозиращи за вътрешните чарколяци на колата.
Тръгването е в рамките на 2-3 секунди от отваряне на вратата - имам да превключа един тумблер и да пусна ръчната, след което потеглям, без шум, без вибрации, без изгорели газове...

Stenly написа:staraplanina а как си се справил с липсата на парно в автомобила,понеже нямаш вече охладителна течност...
или не караш колата,когато е студено :)

За парното - най-икономичния вариант е казанче с вода/антифриз и с нагревател.
Хубавото е, че нагревателите са два - единия е на 220волта, другия - на основния волтаж на колата.
Така при зареждане може да пусна парното на 220волта, директно от контакта, а при движение се включва другия нагревател и само поддържа температурата на водата :wink:


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот live_for_passat » Чет 04 ное 2010 22:19


За парно си взимаш два квадрата панели за подово и буташ под мокета, не знам само каква консумация ще правят...


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот stoqnov_s » Пет 05 ное 2010 17:09


Браво страхотна кола, поздравлвния колега.
Вземи си на webasto една суха печка и си решаваш проблемът с отоплението, монтираш едно малко резервоарче 2-3л за нафта и си готов :D


Потребителски аватар
kosam@
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 22:33
Автомобил: Lexus GS-300
Двигател: 2JZ-GE
Местоположение: Salzburg
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот kosam@ » Пет 05 ное 2010 18:24


Браво, браво много добре се е получило, и най важното е че работи. Идеално за градски автомобил, и успех за напред.


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот staraplanina » Нед 07 ное 2010 23:01


Малко развитие по проекта - използваме БМС (това е нещо като VAG-COM-а за стандартния автомобил)за да анализираме разхода при движение на колата:

Изображение

а цялата статийка може да прочетете от страницата на сайта:
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/351


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот stoqnov_s » Чет 02 дек 2010 20:31


Има ли развитие по колата колега, реши ли с какво ще се отопляваш зимата :banana .


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот staraplanina » Пон 20 дек 2010 18:58


stoqnov_s написа:Има ли развитие по колата колега, реши ли с какво ще се отопляваш зимата :banana .

Развитие до такава степен, че зимата ме свари със летни гуми mhihi mhihi mhihi
И ето какъв е резултата:
Изображение

Беше интересно да видя как се държи колата при минусовите температури от предната седмица.
Разултата е много добър - батериите са стабилни и не се забелязва намаляване на капацитета :beer
Но заради снега (увеличеното съпротивление при движение) разхода скочи почти двойно mhihi


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот donotdisturb » Пон 27 дек 2010 1:10


евала :Р


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот live_for_passat » Пон 27 дек 2010 22:37


Колега а как стоят въпросите с КАТ? Има ли особености?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот sk. » Пон 27 дек 2010 22:48


live_for_passat написа:Колега а как стоят въпросите с КАТ? Има ли особености?


Нашите катаджии са толкова боси, че и ракетен двигател да сложиш, пак ще те питат за аптечката.. ;)

По темата.
А с какъв живот са бетериите, тоест с какъв срок на амортизация?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот Vizor » Пон 27 дек 2010 23:24


Достатъчно, че да му омръзне. В сайта на батериите пише от 3000 до 5000 цикъла


Потребителски аватар
mimo MS
Мнения: 173
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 13:22
Автомобил: Passat 1.9 131hp Passat 1.8 90hp
Двигател: AVF 2002 RP 1991
Местоположение: Перник-Горно Сахране

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот mimo MS » Сря 29 дек 2010 19:37


много хубав проект колега евала


ivelin1476
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот ivelin1476 » Сря 29 дек 2010 19:50


:applause:


tvt555
Мнения: 208
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот tvt555 » Сря 29 дек 2010 20:16


:да: Браво!
Колега замислял ли си се за някакво динамо, което да използва кинетичната енергия и инерционните сили при движение с което да помагаш на батериите. Може би с нещо подобно може да се увеличи пробега с 10-15 %.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта