Здравейте колеги.Става въпрос за Passat B5 1997 AFN ,с четирилъчевият волан.
Интересува ме ако сваля еърбега,мога ли да регулирам волана че сега стои леко наклонен наляво при движение направо.
На старата ми Б3-ка помня че можеше...Поздрави!
Регулиране волан на Пасат Б5.
- rumbata777
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 05 фев 2005 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rumbata777
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 05 фев 2005 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
Мерси колега...Да разбирам ли че оста е назъбена ситно и позволява финна настройка?
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
Колега можеш да отидеш на реглаж на преден мост, защото ако е сменяно нещо от там може да ти криви волана, иначе няма логика този волан да се размести така от нищото.
- gencho84
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
Здр.колега,не ти препоръчвам да я правиш тази операция от личен опит.Ако успееш да откачиш аирбега ще видиш ,че на волана има белег.Аз местих волана и почна да дарпа в страни,и не се оправи докато не варнах всичко по обратния пат.Волана на център и на стенд да го изправят.
Поздрави
Поздрави
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
gencho84 написа:Здр.колега,не ти препоръчвам да я правиш тази операция от личен опит.Ако успееш да откачиш аирбега ще видиш ,че на волана има белег.Аз местих волана и почна да дарпа в страни,и не се оправи докато не варнах всичко по обратния пат.Волана на център и на стенд да го изправят.
Поздрави

Най-безболезния начин!
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
gencho84 написа:Здр.колега,не ти препоръчвам да я правиш тази операция от личен опит.Ако успееш да откачиш аирбега ще видиш ,че на волана има белег.Аз местих волана и почна да дарпа в страни,и не се оправи докато не варнах всичко по обратния пат.Волана на център и на стенд да го изправят.
Поздрави
каква е логиката като се измести волана след това да върви на криво колата ? я пообясни че аз немога да си го обесня .
питам не задруго ами защото моя и той е накриво защото скоро свалях рейката за ремонт и като са я монтирали не са улучили да е точно в средата волана . та и аз мисля някой ден да го сваля и да го наместя но твоето твърдение ми е някак странно . поздрави
- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
абе вади аирбега намести си волана само гледаи да не даваш на контакт като си извдил възглавницата че после ще трябва да се занулява грешката на компа иначе няма причина да дърпа на никаде не слушаи некомпетентни хора
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
Ей веднага с тежките присъди за некомпетентните хора.Колегата се е опитал да обясни, че обикновено волана си е центриран заводски и ако не си правил някакви интервенции по рейката или някой преди това не го е свалял този волан, няма причини волана да стои накриво освен неправилно регулиране на сходимостта на колелата.Затова отиди пръво на стенд за реглаж на предницата и после се занимавай да местиш волана, защото ти можеш да си направиш волана да ти стои както трябва, но да нямаш добра сходимост на колелата, което аз мисля че е по-важно.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
при мен всичко си е регулирано , просто заради свалянето на рейката не е наместен като хората .
та питам колегата каква е логиката като си центрираш волана от самия волан да ти бяга колата на някъде - това ми беше интересно
та питам колегата каква е логиката като си центрираш волана от самия волан да ти бяга колата на някъде - това ми беше интересно
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
Колега щом при тебе всичко е регулирано, значе можеш спокойно да си преместиш волана да ти е хоризонтален като караш направо, но при тебе разликата явно идва от ремонта на рейката.Колата не може да върви накриво, само защото волана не ти е хоризонтален, но говорим по принцип, че заводски волана е центриран и за да ти се получи някакво изменение това си има причина, която според мен може да е смяна на кормилен накрайник и от там нарушаване на сходимоста на колелата и като следствие се получава това разместване на волана.За да не бъда голословен, ще кажа, че като взех колата и на мен ми беше волана на една страна като карах направо, но като смених вънщните кормилни накрайници незнам как го нацелих, но ми се центрира волана и даже не съм ходил на реглаж после, понеже колата не дърпа на никъде.
- rumbata777
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 05 фев 2005 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
Мерси за отговорите колеги.При мен лекият наклон вляво се получи след смяна на носач и пружина на макферсон.
Правих и реглаж след това...
Правих и реглаж след това...
- rumbata777
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 05 фев 2005 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
...a и да питам:като сваля въздушната възглавница,има ли как да се види дали е гърмяла?
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Регулиране волан на Пасат Б5.
след като възглавницата гръмне на нейно място остава огромна дупка (тя е за еднократна употреба)
така че или никога не е гърмяла или е сменена с нова
когато сваляш възглавницата бъди много внимателен да не повредиш захранващото кабелче
струва от порядъка на 400лв.
така че или никога не е гърмяла или е сменена с нова
когато сваляш възглавницата бъди много внимателен да не повредиш захранващото кабелче
струва от порядъка на 400лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 87 госта