Малка проверка ме озадачи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Малка проверка ме озадачи

Мнениеот koby » Съб 06 ное 2010 10:08


Здравейте колеги снощи като се прибирах реших да видя на какво положение на педала за спирачки започват да светят светлините и тук идва момента който много силно ме узадачи.Както си карах на 2-ра с около 30км натиснах спирачките същевременно давах и гас зада не угасне колата и става следното при натискането на спирачките колата изгуби мощнот за секунди,реших да пробвам и на 3-та скорост пак същото,на какво ли се дължи това умиране на скороста да го наречем, а нямам и АБС което още повече ме узадачи.става въпрос за 1.9 тди 1з мотор,някой дали знае за какво става въпрос




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Малка проверка ме узадачи

Мнениеот emo-gar » Съб 06 ное 2010 10:21


Е какво очакваш при натисната спирачка и както си на скорост...ами ще го затормозиш мотора-то е ясно.Доколкото знам,на Компютъризирания Дизел(в случая 1Z),има сдвоен датчик на спирачката-като едната му верига подава сигнал към компа вероятно-демек:натискам спирачки и нямам нужда от мощност...А ти си взел да подаваш едновременно две противоположни задания(газ+спирачка).Поне така си обяснявам ситуацията.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Малка проверка ме узадачи

Мнениеот koby » Съб 06 ное 2010 16:28


emo-gar написа:Е какво очакваш при натисната спирачка и както си на скорост...ами ще го затормозиш мотора-то е ясно.Доколкото знам,на Компютъризирания Дизел(в случая 1Z),има сдвоен датчик на спирачката-като едната му верига подава сигнал към компа вероятно-демек:натискам спирачки и нямам нужда от мощност...А ти си взел да подаваш едновременно две противоположни задания(газ+спирачка).Поне така си обяснявам ситуацията.

само че нямам никакви датчици нито по главините нито по барабаните незнам как ще разбере че натискам спирачка според мен ако има АБС може да го има този момент който ти описваш


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Малка проверка ме узадачи

Мнениеот achodemo » Съб 06 ное 2010 17:37


koby написа:
emo-gar написа:Е какво очакваш при натисната спирачка и както си на скорост...ами ще го затормозиш мотора-то е ясно.Доколкото знам,на Компютъризирания Дизел(в случая 1Z),има сдвоен датчик на спирачката-като едната му верига подава сигнал към компа вероятно-демек:натискам спирачки и нямам нужда от мощност...А ти си взел да подаваш едновременно две противоположни задания(газ+спирачка).Поне така си обяснявам ситуацията.

само че нямам никакви датчици нито по главините нито по барабаните незнам как ще разбере че натискам спирачка според мен ако има АБС може да го има този момент който ти описваш


има сдвоен датчик на спирачката-като едната му верига подава сигнал към компа


За ключа намиращ се на самия педал става въпрос,който ти включва и стоповете!! :deal


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Малка проверка ме узадачи

Мнениеот vasko__2 » Съб 06 ное 2010 18:20


Като натиснеш спирачката , моторната електроника( еку-то) , отнема газта.Затова си усетил загуба на мощност.Това е нарочно направено, не се учудвай.Тоест-всичко е наред.Новите коли са така,за твоята незнаех..


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Малка проверка ме узадачи

Мнениеот nasko1978 » Съб 06 ное 2010 19:45


emo-gar написа:Е какво очакваш при натисната спирачка и както си на скорост...ами ще го затормозиш мотора-то е ясно.Доколкото знам,на Компютъризирания Дизел(в случая 1Z),има сдвоен датчик на спирачката-като едната му верига подава сигнал към компа вероятно-демек:натискам спирачки и нямам нужда от мощност...А ти си взел да подаваш едновременно две противоположни задания(газ+спирачка).Поне така си обяснявам ситуацията.


Точно така е,затова и развалена стоп машинка понякога води до "загуба на мощност"!


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Малка проверка ме озадачи

Мнениеот koby » Нед 07 ное 2010 7:34


Колеги мерси много за отговорите мисла че темата вече е за големия катинар


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малка проверка ме озадачи

Мнениеот rosen79 » Нед 07 ное 2010 9:47


От стоп машинката се получава това.Като натиснеш спирачката не ти позволява да даваш газ.Също така отнема от мощността на двигатля за по-бързо спиране.Вдигни на 3000 оборота и натисни спирачката и виж какво ще стане.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта