passat 18T 20V 2000-прекъсва
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
passat 18T 20V 2000-прекъсва
Здрасти на всички колега,едно въпросче.Сутрин когато колата не е загряла напълно като тръгвам и почва да предръпва и прекъсва и тази сутрин чъх че грамна 2-пати тихо някво такова,докато не загрее предръпва прекъсва,кюфка незнам,грешки няма на ВАГ_КОМ,ламда сонда сменях,съмнявам се от дебитометър,идроселова клапа,но все пак ако някой има предположение ще се радвам да го чуя,благодаря.(:
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
ами не не съм,ще проверя каде точно се намира и ще пиша,мерси
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
като гледам за този датчик навсякаде пише че ако е повреден колата изобщо не пали,не споменаха за прекъсвани при студен мотор,а сигорно щеше да излезе като грешка на ваг-ком,а до колкото знам дебитомера като се развали не излиза на ваг-ком а тои просто дава ниски стойности на компутера и продалжава уш да работи и не излиза като грешка,както и ако е зацапана дроселовата клапа също не излизало като грешка,но ще го проверя и този датчик все пак
мерси

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
С какъв код е мотора и с дросел с жило ли е?
Имали помпа, която се пуска всеки път при студен старт?
Имали помпа, която се пуска всеки път при студен старт?
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
Чавека, който ти прави диагностика трябва да е наясно със стойностите на дебитомера и ако е зле да ти каже. Иначе си прав, че като грешка не излизат.
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
niikoo_1 написа:С какъв код е мотора и с дросел с жило ли е?
Имали помпа, която се пуска всеки път при студен старт?
ами незнам с какъв код е довечера ще проверя,просто тази кола се наложи да я взема инцидентно наскоро и нз с какъв код е,а дросела е електронен,няма жило,когато е студен мотора просто клапата стой затворена,докато си загрее и после вътре има моторче което отваря клапата като загрее и почва да смуче повече въздух,ако греша може да ме поправите

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
EPC е системата за управление.
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
Здрасти!
Аз съм с 1.8 без турбо 20V 125к.с и имам подобен проблем. При студен двигател когато запаля всичко е ок. Държи си обороти и си работи нормално. Но когато подавам газ при покачване на оборотите двигателя почва да се дави, да гъгне, да "пърхори"
зависва за моменти, ... след това рязко вече си качва обороти и нагоре няма проблем. Когато пусна газта си падат оборотите и ако подам отново се получава същото. И така 3-5мин. докато позагрее след това няма проявление.
ПП: Уточнявам, че колата е с газов инжекцион, но проблема идва с паленето което е на бензин по принцип и особено когато е студена.
Аз съм с 1.8 без турбо 20V 125к.с и имам подобен проблем. При студен двигател когато запаля всичко е ок. Държи си обороти и си работи нормално. Но когато подавам газ при покачване на оборотите двигателя почва да се дави, да гъгне, да "пърхори"

ПП: Уточнявам, че колата е с газов инжекцион, но проблема идва с паленето което е на бензин по принцип и особено когато е студена.
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
hhumpff написа:Здрасти!
Аз съм с 1.8 без турбо 20V 125к.с и имам подобен проблем. При студен двигател когато запаля всичко е ок. Държи си обороти и си работи нормално. Но когато подавам газ при покачване на оборотите двигателя почва да се дави, да гъгне, да "пърхори"зависва за моменти, ... след това рязко вече си качва обороти и нагоре няма проблем. Когато пусна газта си падат оборотите и ако подам отново се получава същото. И така 3-5мин. докато позагрее след това няма проявление.
ПП: Уточнявам, че колата е с газов инжекцион, но проблема идва с паленето което е на бензин по принцип и особено когато е студена.
ами да и ти си с същия проблем като мен,нз от какво е

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
Какво е положението с дюзите?
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
ChimeyJimmey написа:Какво е положението с дюзите?
phh незнам там,как да резбера повече за тях?
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
ами остава и аз да се включа,имам абсолютно същия проблем, колата е 1,8 без турбо 20 вентила,АПТ двигател,лятото през август нямах проблеми с давене както го е описал колегата, ходих при Мишо в герман и след почистване на дюзите проблема си остана което според Мишо води до проблем с дебитомер... иначе като поработи двигателя няма проблем. интересното е че това май се получава само при 20 вентилните или се лъжа?
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
A бе, почистването на дюзите, в общия случай, няма да има негативни последици. Така че, хубаво е да се свърши.
Вадиш ги от/с рейката и ги насочваш към картон, подаваш газ и гледаш какви петна оставят. Това е най-елементарният начин за съвсем първична проверка...
Вадиш ги от/с рейката и ги насочваш към картон, подаваш газ и гледаш какви петна оставят. Това е най-елементарният начин за съвсем първична проверка...

- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Re: passat 18T 20V 2000-прекъсва
ами така като гледам и по нагоре... проблема на другия колега е идентичен,а той също е с 20 к.. може и да е само съвпадение ноxaxo_x написа:ами остава и аз да се включа,имам абсолютно същия проблем, колата е 1,8 без турбо 20 вентила,АПТ двигател,лятото през август нямах проблеми с давене както го е описал колегата, ходих при Мишо в герман и след почистване на дюзите проблема си остана което според Мишо води до проблем с дебитомер... иначе като поработи двигателя няма проблем. интересното е че това май се получава само при 20 вентилните или се лъжа?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта