Може и да сте го чели,ама може и да не сте..
> Иван Славков претърпя лек пътнотранспортен инцидент, но за щастие се
отърва напълно невредим и без никакви контузии. Катастрофата стана вчера
сутринта в местността „Камбаните" в София, където шефът на БФС и БОК
пристигна, за да даде начало на обиколката на олимпийския огън в столицата.
Напорист шофьор на Фолксваген успял да се промъкне с немското си возило през
усилената полицейска охрана и се забил в служебния автомобил на Батето. „Как
успя този човечец да пробие през полицията, умът ми не го побира.
>
> То е ясно, че майсторите зад волана на Голфовете не признават светофари,
предимства, а насрещното го имат за крайно дясна лента, ма па чак олимпийски
кортежи да пробиват.... ей, на какви ли не чудеса са способни. Ма така е
като са им мощни колите.
>
> Ето и една приблизателна схема на разделенито на конските сили в тези
прочути немски возила:
>
> 1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI
> 2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото
винаги им гледаш задницата... => станаха 140
> 3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150
> 4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не
се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160
> 5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25
коня => сумарно станах 185
> 6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има
огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..
> 7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225
> Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо
сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да
станат общо 250
> 9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката
прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270
> 10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като
всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 2 (задължително на различни
фирми) общия брой на конете стават 290
> 11) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно:
отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал
през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно
отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на
лакътя за да може да гледа още по-страшно. Цялото това нещо прибавя още 10
коня (заслужава повече, но не всички са стрикни в изпълнението на този
точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300. И после
Голфаджиите били виновни... не са бе, не са виновни... и вие да се качите на
толкова мощна кола, не през олимпийския кортеж ще минете, ами охраната на
Буш...
>
> и накрая Golf is to play not to drive"