Колата е Golf 4, 1.6 бензин/газ. Колата е внос от Италия, газовия инжекцион е слаган там, Lovato FAST (това е стария модел и няма нищо общо с Lovato Easy Fast).
Имам проблем с ключа за обръшане ГАЗ/Бензин. Работеше си без проблем докато една сутрин при даване на контакт не светна, на него има индикация за нивото в бутилката, червен диод за бензин и зелен който мига в режим на готовност да обърне на Газ след като загрее изпарителя на 35 градуса. Колата запали без проблем, и по време на движение светна ключа и почна да пищи. Изгасих колата запалих и всичко беше наред в рамките на деня. От тогава по време на движение гаснеше когато си иска и като се включи обръща на бензин. Проверих бушона преди компютъра на АГУ-то, всичко е наред, смених филтрите, нямаше ефект, закачиха ми я на компютър не отчете грешки. Напръсках с контактен спрей буксата която влиза в компютъра на АГУ-то и проблема с гасненето по време на движение изчезна, но проблема рано сутрин като я вадя от гаража остана, ключа на АГУ-то не светва при даване на контакт, открих,че при 5-6 пъти връщане и подаване на контакт ключа на газовата уредба светва. Другия вариант е да я запаля и да чакам да светне ключа на АГУ-то по време на движение и да почне да пищи докато изгася и запаля пак. Светне ли веднъж ключа на АГУ-то нямам никакви грижи през целия ден, или поне докато колага не престой поне една нощ за да изстине както трябва. Ще ви бъда благодарен ако дадете някоя идея.
Ключа не свети - Lovato Fast
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Ключа не свети - Lovato Fast
Може да са много неща колега,от самия ключ,до компютъра на газовата.Съмняваме за студена спойка в компютъра,или ако е влажно времето,самата влага да прониква.Това съдя както ти казваш че когато загрее няма проблем,оставиш ли да истине вечерта,на сутринта почват ядовете.Започни от електрониката 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ключа не свети - Lovato Fast
Имах подобен случай с моята Ловато (Easy Fast) на Селиката - късо на един от инжекторите към маса - прегледай си електроинсталацията на газта 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Ключа не свети - Lovato Fast
enigma79 написа:Може да са много неща колега,от самия ключ,до компютъра на газовата.Съмняваме за студена спойка в компютъра,или ако е влажно времето,самата влага да прониква.Това съдя както ти казваш че когато загрее няма проблем,оставиш ли да истине вечерта,на сутринта почват ядовете.Започни от електрониката
Това за студеното време и влагата го изключих като вариант след като цяла седмица беше топло без валежи. Напварих си експеримент, в Петък я паркирах от вън, изчаках на другата сутрин да я пече слънцето до към 5ч. след обяд, температурата беше 24 градуса на сянка. Проблема остана.
Ходих по майстори, всеки дига ръце или може би не му се занимава за ел.инсталацията.
The_Machine написа:Имах подобен случай с моята Ловато (Easy Fast) на Селиката - късо на един от инжекторите към маса - прегледай си електроинсталацията на газта
Как го откри този проблем, кое замери?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ключа не свети - Lovato Fast
Постепенно все по-често го правеше, накрая започна седмично да гори 1-2 бушона, после накрая вече като допротърка изолацията го гореше както го сложа...
Как го открих ли?
Разплетох си цялата инсталация, барабар с компа и накрая се оказа, че то през цялото време било пред очите ми

Как го открих ли?
Разплетох си цялата инсталация, барабар с компа и накрая се оказа, че то през цялото време било пред очите ми



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта