С проекта се занимаваме аз и един приятел на гаража на който ще изкара зимата буса.
Първата работа е да се свали стария двигател заедно с скоростната кутия и да почне разглобяването на кутията:
Ето и короната на диференцияла:
Следва сваляне и разглобяване на предния диференциял:
Тук се вижда виското на предния диференциал с силикона която се втвърдява когато се получава разлика на въртенето на задните гуми спрямо предните, и така се предава движението към предните колела и буса става 4х4:
Взима се решението да се размени виското с твърда връзка и DECOUPLER на изхода на скоростната кутия, така че буса да стане изтински 4х4 с 50 на 50 задвижване на двете оси като е на 4х4
Поръчват се части на syncro-services и след 10 дена са пристигнали.
Ето го и самия decoupler:
С колета са пристигнали и нови "тиранти" за закрепването на резервуара:
Те почти на всички синхро бусове са изгнили. Ето как изглеждаха моите:
След като свалихме резервуара беше време за смяна на металните тръби по които минава олиото за хидравличния волан:
Правят се нови еластични.
Тук е мястото вече да кажа че по онова време открих форума на който пиша в момента и чрез него че има един човек който страда от същата болест като мене за да се занимава с подобен проект - Т3 синхро с AFN двигател, декуплер и твърда връзка на предния диференциял - името му PACH!
От тогава почнахме да контактуваме доста често с него по skype и трябва да призная че той се намираше винаги точно една стъпка преди мене на проекта - двата проекта вървяха паралелно - което в много случай ми спестяваше време и нерви тъй като той беше минал вече пътя по който следвах аз!
Именно затова му дължа много черпене по бира като се видиме!
