
П.П. става дума за 1.3 NZ мотор

IvailoOo написа:И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.
IvailoOo написа:И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.
moreg написа:IvailoOo написа:И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.
Недей взима от автоморга датчик, това се взима само ново! колегите са ти написали датчиците за наляагне на маслото са два! обикновенно единия е син или черен, другия е бял! белия е за високо налягане 1.6/2.0 bar синия или черния е за ниско 0.4/0.6 bar.
Възможно е да си сложил еднакви датчици и затова лампата ти да мигатози който си оградил на снимката с синьо черния кабел е за ниско налягане!
Да разбираме,че "Новия" датчик е купен от авто-морга!Така ли?
pas1.8mi написа:Обикновено датчиците са 1,8-2,0 бар единия,а другия е около 0,4 бар!Само Лампата ли премигва или и зумера се включва?Като подадеш газ над 2000 об индикацията изключва ли се?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта