Дайте жокери за Пассат Б4 - купено А4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Дайте жокери за Пассат Б4 - купено А4

Мнениеот stefan4o » Сря 10 ное 2010 23:01


Здравейте колеги
сагата с колата на братовчед ми продължава. Може би трябва да е "колата", щото още не сме я купили mhihi
Днес гледахме следната кола:
http://www.cars.bg/u229797
Да опиша накратко впечатленията си, макар и да са съвсем малко. Въпросната кола е доста запазена за годините си. Моторът е 1з. Вътре в салона мога да кажа, че няма забележки. Екстрите й функционират, е, няма ел.седалки и борд.компютър както е написано, но нищо. Климатикът работи МНОГО добре, духна ледено още първите няколко секунди след като запалих колата !!!
Не разбирам много от дизели, но двигателят като че ли работи добре. Не мени обороти, работи стабилно. Тръгнахме да я покараме за тест. Направи ми впечатление, че оборотите на ПХ са 1000 независимо топла или студена е колата, доста ме озадачи това, не мисля, че трябва да е така. Споделете мнение колеги, защото ме съмнява нещо тази работа. Струва ми се, че има доста вибрации в купето, като за такъв клас автомобил, представях си доста по-комфортно и приятно, уви, не е като Пассат 5.5 с помпа-дюза. Както и да е. Друго, което прави впечатление е, че воланът вибрира при скорости около и над 100 км/ч (които си ги вдигна с лекота, като за скромните си 90 коня), това е ли е възможно да е от гумите? Те са доста стари и изтрити и определено са за смяна. Цената й също ми се струва мааалко дебела, но то е доста относително. Бихте ли дали малко акъл как да направим, свалиха до 4200, но май за повече няма да има мегдан, а все пак колата е 15-годишна, пък нищо, че на пръв поглед изглежда много добра. Мислим да я закачим на ВАГ ком да проверим евентуално за грешки. Най-вероятно ще минем и през сервиз, но само ако мръднат малко още надолу от цената - да се върже на 4000 примерно. Един от тукашните ми познати от форума препоръча да отидем с една туба масло и да питаме джамбаза дали можем да го сменим и да тестваме след смяната работата на мотора, но не знам дали е добра идея и дали няма допълнително да го изнервим. Въпреки, че ако е сигурен в колата не би трябвало да откаже. Двигателят, естествено, е измит. Не знам дали по пътя за сервиза и обратно ще избие маслото ако има теч. В едната посока е близо 8-9 км.
Приемам всякакви съвети и препоръки какво и как да направим, понеже доста му хареса колата, наистина изглежда запазена.
п.п. как да тествам съединителя? Аз го пробвах на 5та с натиснат педал на спирачката, но колата не изгасна, но и аз не бях пуснал педала до горе, за да видя.

Последна промяна от stefan4o на Вто 04 яну 2011 16:31, променено общо 1 път.




cobra_11
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот cobra_11 » Сря 10 ное 2010 23:29


Добре е измита ,лъсната и напудрена . Аз като страничен наблюдател се чудя за 15-годишна кола тия 4200лв , не са ли множко ? Като сложиш регистация , застаховка , гуми , консумативи за първоначално облужване -цифрата става интерсна .
Не искам да ти давам акъл , предполагам че сте го сметнали . Лично според мен тая кола не струва повече от 3500 лева .
Оборотите най- добре ги гледай през Ваг-кома , най -точно е .Успех


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот Matematiks » Чет 11 ное 2010 21:22


Кобра прав си човече,но и не си
за съжаление на по запазените,или лъснатите-не знам си им искат пари
този който съм харесвал аз е и повече от това :banghead: но е регнат и е със зимни и летни гуми на джанти :shock

от друга страна целех един които тогава не стана да го взема и сега е със 500 лева надолу още на обява,друг от 6000(автомата) го свалиха на 4900 :shock явно си е висока цената щом свалят така и няма много много интерес,че за тия пари ще се вземе следващия вече 8)

Стефане каква е цената на запазен Б4 че обикаляте :wink: 4-5 бона ли е :shock говоря за АФН мотор и климатроник и повечко екстри :applause:


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот Ivelin » Чет 11 ное 2010 21:32


Ми много им са парите но това искат на що годе читава дизелова Б4-ка. Преди около година си взимах моята и 110 коня мотор беше много трудно да се намери за под 5 хил лв, даже гледах един на който му искаха 6500 :shock :shock :shock . Гледах 2 които бяха за около 4к, 1-ния беше топъл и въртя 20 секунди за да запали ... а другия като го карах не ми се стори че върви като за 110 коня и като го покарах ми беше доста трудно да го държа в 1 платно . Накрая се ръснах 5200(нерегистиран, необслужен), ама просто бях решил че искам такава кола. Варианта 90 коня е по евтин, но като гледам цените почти не са мръднали за 1 година.
Един съвет ако си харесаш 110 коня гледай съединителя по внимателно особенно ако теглич :lol:.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот stefan4o » Чет 11 ное 2010 21:34


Ами цените много варират. Но тази наистина е най-запазената, на която сме попадали от сигурно над 50 коли от този модел. Говоря като външен вид, салон. Не знам състоянието на мотора обаче. Отказах братовчеда от тая кола, няма смисъл 4 бона с регистрации, гуми, такси, тя ще стане пеТ иЛИДи лева бре, човек!! Сега плакнем окото с една обява от Варна, ще замоля някой колега от Варна ако му е близо тая автокъща да й нащрака малко снимки и от салона, че така не мога да преценя кош ли е или е запазена колата. Моля за съдействие да изберем хубава кола на прилична цена.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Някак ми се струва, че в 2010 е малко безпредметно да се дадат едни 5к лева за 15-годишна кола, пък била тя Фолксваген, като гледам колко японски коли има за тея пари и по-нови години...


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот Ivelin » Чет 11 ное 2010 21:44


Ами човек ако си правиш така сметката по добре въобще не визмай тази кола. Дори и на 3 к да я намериш след това, масла, ремъци, филтри , айде още 500-600 лв ако не си го правиш сам. Отделно в повечето случаи изскача още нещо а при дизела нещата не са много ефтини, може да караш и сума време без ядове, ама може и да не е така и после едва ли ще ти се дават 500/1000 лв за да си оправиш 15 годишната кола. Визмай си един такъв бензин 1.8/2.0 че и са си с поне 1000 надолу и готово.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот stefan4o » Чет 11 ное 2010 21:50


Тя колата не е за мен, ама я избирам като за мен. Гледам да помогна с каквото мога. Иначе идеята ти не е лоша за бензина. Не държим конкретно да е дизелова. Само да е запазена, да има клима и да не е с 1.6 мотора. Други изисквания няма като че ли. :beer
Сметката е все една и съща - дали колата ще е за 4500 или за 3500 обслужването й ще струва еднакво. Въпросът е, че в единия случай имаш едни 1000 лева скатани, които реално са ти нови гуми+такси, данъци, а с по-скъпата тези пари просто ги нямаш останали и трябва да бъркаш за още в джоба. Иначе ми е пределно ясно, че ще има проблеми, само да не е нещо фрапиращо. По принцип гаранция, че като е по-скъпа е по-хубава задължително - няма. Късмет, но поне да се жертват по-малко пари за единия късмет.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот Dizel_fen » Чет 11 ное 2010 21:56


Виж колега -не че нещо искам да оспоря покупката ти,но това е прекалено! Първо колата е хубава-но е твърде стара! След 3-4 години пак ще трябва да я смениш! Парите са и много,не се знае дали оборотите не са вдигнати да се прикрие една непрятна вибрация в диапазона на ниските обороти умишлено! Вярно че е здрава кола,но пари се дават, не трици! Трябва много да изискваш за тези пари.И тъй като читав VW за тези пари около 2001 година няма(има ама не вдъхват доверие) Аз бих ти предложил ето това.Вече не сме деца да робуваме на марки и т.н. Да ме простят колегите че хваля тази марка,но имах късмета да го покарам-перфектно е!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289039262358293&f1=details


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот milmar » Пет 12 ное 2010 9:25


Аз също мисля , че крайна цена (след пазарлъците) над 4000 лв. не може въобще да се коментира .

Това ,че дизела е с по-сложна електроника , а и механика от бензиновия автомобил е ясно . Малко неща ще можеш да си оправяш сам по нея ако нямаш лаптопче и опит с него , а на стара кола винаги се налага да се бутне тук-там . Това за оборотите , били вдигнати за да се прикрие нещо - възможно е , но се съмнявам . Oсвен това по оборотомера не разчитай , ако не си го сравнил с показанията на VAG COM .
Обаче лично мен много ме кефи , като си седна в колата , да бутна ключето за палене и да чуя един ритмичен , мелодичен дизел-звук :) , без прекихане кашляне като на бензинка на газ , с ламбда_сонда-симулатор :mrgreen: .
На кръстовище , особенно при наклон много кефи докато държиш на спирачка - просто да си включиш на първа и отпускайки съединителя (без газ) да почустваш един въртящ момент и да отлепиш :D , а не подскоци на място - като при бензинката :wink: .

Малко предубедено излезе .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот stefan4o » Пет 12 ное 2010 10:00


Най-общо казано, за кола с неясен произход от този модел е безмислено да се дават над 4000 лева, до това заключение ли трябва да достигнем. Щото ми се върти нещо такова в главата и все повече се убеждавам, че е така наистина :screwy


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот shaquile » Пет 12 ное 2010 20:44


давам ти моята обслужена,регистрирана и с чип за 4000лв+кожа


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот stefan4o » Пет 12 ное 2010 21:10


shaquile написа:давам ти моята обслужена,регистрирана и с чип за 4000лв+кожа

Свържи се с мен на ЛС. Ако нямаш против да я гледаме на сервиз и да й направим логчета с ПЦ, и си сигурен в колата може и да ти/ни излезе късмета :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот stefan4o » Пет 03 дек 2010 16:34


Да вдигна малко темата...
Колегата по-горе се оказа малко несериозен, но както и да е. На ЛС ми даде само един ГСМ-номер, който да се чудя за какво ми е, след като колата не съм я видял черна ли е, бяла ли е. Както и да е. Ето малко развитие по темата.
Днес отидохме да видим кола от обява в Мобиле в Стара Загора. И научихме доста полезни неща, за които ще разкажа по-надолу.
Да започнем от купето на автомобила - добра боя на пръв поглед, въпреки, че колата беше мръсна като цяло и това нямаше как да се знае със 100% сигурност. На няколко места си имаше ръжда видимо (малко по пода на багажника, по задната врата и на някое друго място имаше, но не помня къде беше. Моторът - що-годе приличен като че ли, при форсиране като че за миг ми се видя, че припуши леко синкаво редом с черното, характерно за дизел (колата е с АФН мотор). Загледах се под капака и ми направиха впечатление следните неща. Обтяжната ролка се клатеше като м@дете на коч, видимо си беше. Продавачът не го скри след като го забелязах и попитах. Той отговори, че знаел за това, понеже бил купил тази от морга :horror: Да, точно така - от морга, щото в магазините били китайски, аз го посъветвах да ползва магазини от веригите на Ауто+ или Аутохит. Но той ми даде пример как купил оригинални тампони на макферсона от Аутохит и се били "смачкали" още на първата седмица и от тогаз - никакви такива повече от магазин (има и Шаран, явно за неговите тампони идеше реч). Амаааа според него няма смисъл от нова ролка, щото тя до 1-2 седмици пак щяла да започне да прави така и да се подмята :screwy Исках да развия капачката на казанчето за антифриза и за моя изненада оттам преля и изтече малко антифриз. Не знам дали това е нормално да е така, но нивото му беше се вдигнало до капачката, при мен такъв ефект с разливане не е имало, но мисля, че не е нормално. Беше син на цвят - аз все си мисля, че трябва да е от розовия, но може и да бъркам, колата беше по талон 08.1996г.
Стъклата й ми направиха доста лошо впечатление - предните врати бяха с оригинални секурит стъкла, но на тях пишеше ..2 и на двете, на 5-тата врата също пишеше така, на задните врати си пише ..6, предното е явно сменяно китайско от този със синята лента горе, на него нямаше никакви надписи, затова предположих, че е сменено - съмнения за удар :horror:
По купето - ей, за пръв път видях заводски подлакътник на тоя модел, но радостта ми бе за кратко - като му отворих капака ми остана в ръцете :screwy Кората на шоферската врата не беше оригиналната. А, той май самият салон не беше оригинален де. Беше плюшена, с такава дамаска. А самият салон беше обикновен, с обикновена дамаска, на това изпълнение 110 к.с. не би ли следвало да има нещо като плитко рекаро, заводски? Иначе циферблатите си бяха бели и с цифров километраж. На въпроса ми "писали сте бордови конп. а такъв липсва" ми се отговори "ами сигурно съм щракнал погрешно като съм писал обявата". Липсваха пластмасарийки по купето - на задните кори в горния си край имат едни пласмасови капаци, които ги нямаше, но били в него с "малко силикон" и щяло да стане работата да се залепят :012: , бравите бяха за смяна (тези дето са на купето, верно са по 3-4 лева бройката но са 4), външно дръжките бяха зле по мое мнение, целите се клатеха и бяха пред разпад. Ключът за фаровете с опция за предни/задни фарове за мъгла и реглаж половината беше потрошен, любезно ни беше обяснено, че по моргите имало такива и за жълти стотинки едва ли не ги били продавали :applause:
Тръгнахме да се повозим, с уговорката, че само той имал право да кара колата, ок, добре съгласихме се, няма да се молим да я караме я... Почти към края на пътуването ни обясняваше, че нямало проблем да се закачи на ЕЛкон, но сигурно щяло да има грешки натрупани. На въпросът ми "защо има грешки" той ми каза ами "е така тя от време на време сигурно си трупа, един приятел с Ауди А4, ходи на всеки 3-4 месеца да му ги чистят грешките, които се трупат". Питах го защо се трупат, това не е ли знак за нещо, отговори ми се "ааа, ми те така всички коли си трупат, просто понякога правиш нещо по колата и хоп, ето грешката" и повече спрях да питам :horror:
Тая кола беше обявена на цена твърдо 4000 лева, ама можел да свали там 50-100 лева но не повече, заради джантите (които са обути в гуми с дот 2002 година), самите джанти били стрували 500 лева, ама без тях можел да свали 200 лева от цената, ако я даде с железните. Щях да го питам дали не може да ми ги продаде за 200 лева самите джанти, но реших, че може да прозвучи като заяждане, та си премълчах.
Оттук си вадя изводи, че търговците на автомобили са хора много интересни имащи нас обикновените потребители за пасящи домашни животни по нивите и почти се отчаяхме с братовчед ми, че ще му намерим читава кола. Олекна ми като ви споделих разочарованието си от автомобилите, на които сме попадали. :beer


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот tdi90 turbo » Пет 03 дек 2010 19:48


колега като чета темата ти си за нов автомибил,отиваш в фолксваген и избираш автомобил :wink:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дайте жокери за Пассат Б4

Мнениеот stefan4o » Пет 03 дек 2010 19:57


Съжалявам, колега, ама не мисля като теб :screwy Да се дадат 10 средни работни заплати за Стара Загора за кола, която цитирам "трупа грешки" и е със съмнителен произход и поддръжка ми звучи меко казано глупост, явно не всички мислят така :| Представи си човек, дето си купува обтяжна ролка втора ръка как си поддържа колата :bowdown Идеята ми беше, че за да й се оправят видимите забележки ще трябва немалка сума пари, да не говорим ако има и невидими, а такива съм убеден, че има. Чудя се на хората как успяват да си харесат и купят кола за една седмица. Явно не е особено чудно, щото един колега си взе Б5 и е толкоз доволен от покупката, пък всъщност малко са го метнали с някои неща по колата, като примерно че "има зимни гуми, само те са ми 400 лева", а гумите са от година господна 2005-та и са типичната гума за дрифтене зимата, твърда като пластмаса... :012: Продали са му я за 1.8Т, ама турбината нещо я е хванала липсата и такива все дребни неща. За автоджамбазите такива са ВИП клиенти, ако всеки поне малко разбираше от коли и се консултираше със сервиз голяма част от джамбазите вече щяха да сеят домати и да гледат оранжерийни краставици mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта