Бензин+керосин?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот Vizor » Нед 14 ное 2010 8:55


dancing_niki написа:И как ще стане сериозно (по-голямо) октановото число при положение, че то такова при керосина липсва, а навсякъде пише, че като се смеси с бензин се появяват детонации? Това, че е по-калорично не значи, че е по-добро за двигателя и качва октановото число.


Момчето ви го написа 50 пъти. Има ли смисъл още? Има безброй статии за октановото число, аз лично също съм писал доста из форума какво представлява и всичко останало. Вземете прочетете преди да пишете един тон глупости. Ако сте по-смели можете да сложите спирт (съответно да потготвите двигателя за него.. mhihi ), но не и керосин! Спирта се смесва с водата в бензина и сваля температурата на горенето в цилиндрите. От там вече има други следствия, за които трябва да се мисли ;)




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот IvailoOo » Нед 14 ное 2010 9:23


pepi_berk написа:
vinixxx написа:Съвсем вярно е :banana

Ама слага ли се накаква добавка или направо го сипваш и си готов ?
И какво олио се ползва, използвано или неизползвано ?


По-добре използвано,че иначе бая ще се набуташ като се има на предвид че олиото е по-скъпо и от бензина :D . Само трябва доста да го филтрираш.

А по темата...чел съм че зимата на дизеловите мотори е хубаво нафтата да се смесва с малко бензин


Потребителски аватар
yano
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот yano » Пон 15 ное 2010 18:31


Бензин+керосин НЕЕЕЕ Нафта + керосин по става макар че след известно време замнава двигателя.Керосина е грубо казано ама много грубо нафта с високо октаново число ако мога въобще да се изразя така.Температурата му на горене е по висока и е по калорично,но в никакъв случай да не се сипва на бензинов мотор.Всъщност може в един случай ,ако мотора е разглобен и искаш да му измиеш частите(доста добре чисти-абе нафта).Ако искаш да вдигнеш октановото число или добавки или 100 октанов бензин.Бензин+керосин=бензин+нафта.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dandan » Пон 15 ное 2010 22:10


нафта с високо октаново число

За кво му е на самолета високо октаново число???


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dancing_niki » Пон 15 ное 2010 23:05


Хора, вземете прочетете малко да му се невиди. На самолета му трябва енергия (калории). Е керосина е точно това, по-калоричен от дизеловото гориво. От тук следва, че му е по-високо цетановото число, но от друга страна в бензинов мотор е "по-неустоичиво", което веднага след себе си води, че "октановото" му число е м/у това на бензина и на дизела. А самолета не го грее какво му наливат понеже там горивния процес се реализира по-друг начин и при други температури.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dandan » Сря 17 ное 2010 4:31


dancing_niki написа:Хора, вземете прочетете малко да му се невиди. На самолета му трябва енергия (калории). Е керосина е точно това, по-калоричен от дизеловото гориво. От тук следва, че му е по-високо цетановото число, но от друга страна в бензинов мотор е "по-неустоичиво", което веднага след себе си води, че "октановото" му число е м/у това на бензина и на дизела. А самолета не го грее какво му наливат понеже там горивния процес се реализира по-друг начин и при други температури.

Доколкото знам цетановото и октановото числа са противоположни по значение и характеризират възпламеняемоста на горивото и НЯМАТ отношение към калоричноста на горивата.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот Koksan » Пет 19 ное 2010 23:23


dancing_niki написа:Хора, вземете прочетете малко да му се невиди. На самолета му трябва енергия (калории). Е керосина е точно това, по-калоричен от дизеловото гориво. От тук следва, че му е по-високо цетановото число, но от друга страна в бензинов мотор е "по-неустоичиво", което веднага след себе си води, че "октановото" му число е м/у това на бензина и на дизела. А самолета не го грее какво му наливат понеже там горивния процес се реализира по-друг начин и при други температури.


На мен пък ми стана интересно, какво му е по различното на един горивен процес? mhihi Надявам се не наричаш целият цикъл на ОТО с това име а само процеса, сам по себе си!

Иначе:

Октаново число - склонността на бензина да детонира(да се пали от високото налягане, а не от свеща)
Цетаново число - най-ниската температура, при която нафтата се самовъзпламенява


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dancing_niki » Нед 21 ное 2010 18:59


Въобще не съм зачесвал цикъл на Ото или какъвто и да е процес. Навсякъде се опитват да сложат на керосина октаново число за по-нагледно обяснение на нещата, но явно на никой не му светка лампата в главата, затова... :)


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот Koksan » Нед 21 ное 2010 20:54


И аз не искам да зачеквам повече темата! Написах го веднъж, два пъти ... никой не вдява!
Що се отнася за самолети, мога да говоря няколко страници, та не ми се ще да я зачекваме и тая тема!
Просто неуместно спомена за тях!


Потребителски аватар
yano
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот yano » Пон 22 ное 2010 21:16


И извода какъв е,че едва ли му стана ясно на човека дето питаше?Тръгнахме да се мерим кой колко е чел и резултат никакъв.


Потребителски аватар
dsg1980
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dsg1980 » Пон 22 ное 2010 21:51


Бензина може да се смеси с ацетон или толуол,за да се повищи октановото число,но в определени пропорции!


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dandan » Вто 23 ное 2010 0:41


От ацетона дали няма да замине помпата? Това съм го виждал, не го правете!


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dancing_niki » Вто 23 ное 2010 9:45


Ама и продължавате да се правите на разсеяни и да не четете. Бензин с керосин - НЕ (принципно), в умерени количества... може би. Аз лично не бих го направил. Даже и в моята печка не слагам нищо друго освен дизел, ако стане -30 и не пали, тогава може да пробвам с малко бензин или керосин, иначе всички автомобили в семейството се карат с горивото за което са проектирани двигателите.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот dandan » Вто 23 ное 2010 18:27


всички автомобили в семейството се карат с горивото за което са проектирани двигателите

Аз лично имам съмнения за показателите на горивата. Все пак на станцията има само октаново число което вероятно не е и вярно. Може и да бъркам но в БГ няма почти никакъв контрол за да се хващаме за точното гориво и да се преиграва с това. Освен това бензина или дизела също нямат точно определени съставки, т.е. може да варират в големи граници, както и газта. Факт е бензинов мотор да работи добре на газ доста километри и години без да му стане нищо, че дори и повече. Същото и за дизел да работи с метан, без много преработки. За дизелов мотор се допуска например до 30% бензин зимата, това по предписание от производител.
Така че когато някой ви каже: 'не пушете' а вие го правите или на ограничение 50 карате със 60, то е почти същото.
Ако истате да карате колата си 100+ години тогава се съобразявайте с всякакви предписания...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Бензин+керосин?

Мнениеот Koksan » Сря 24 ное 2010 21:06


dandan написа:
всички автомобили в семейството се карат с горивото за което са проектирани двигателите

Аз лично имам съмнения за показателите на горивата. Все пак на станцията има само октаново число което вероятно не е и вярно. Може и да бъркам но в БГ няма почти никакъв контрол за да се хващаме за точното гориво и да се преиграва с това. Освен това бензина или дизела също нямат точно определени съставки, т.е. може да варират в големи граници, както и газта. Факт е бензинов мотор да работи добре на газ доста километри и години без да му стане нищо, че дори и повече. Същото и за дизел да работи с метан, без много преработки. За дизелов мотор се допуска например до 30% бензин зимата, това по предписание от производител.
Така че когато някой ви каже: 'не пушете' а вие го правите или на ограничение 50 карате със 60, то е почти същото.
Ако истате да карате колата си 100+ години тогава се съобразявайте с всякакви предписания...


Да да --- сложи 30% дизел на една Помпа Дюза или Комън рейл и да те питам тогава!?! :screwy
Тва може да е било едно време за чистия дизел и ниските налягания в захранващата система ... сега с тия налягания от 1350-1600бара ... нали се сещаш с бензина какво става!?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта