Пускане на перката на радиатора с копче

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Чет 04 ное 2010 17:33


Става въпрос за Б3 1989г. 1,8 бензин -газ
От може би година ми прави проблем-температурата стига до 100-110 градуса
На 90 гр перката не иска да се пусне-на 110 втората скорост на перката тръгва
Това не е всеки пат-примерно си карам 1-2 месеца и температурата си стои нормално
но някой път като се почне да загрява -нема спасение-
Като взема да и доле антиф. или вода при отваряне на капачката на казанчето после постоянно го прави-загряването
Слагах мостов кабел на буксата за перката и двете скорости си работят!
Или е заминал темп.датчик или .....де да знам сега не ми се разправя да го карам по сервизи
Тествах и номера с двата маркуча на радиатора и далния и горния са еднакво топли-или се запушва системата-маркучите-или незнам?!
Та днес прекарах един кабел от рад.перка до-вътре в колата и ще и сложо някво копче да си пускам перката отвътре!
Твъпроса ми е следния:
Понеже както знаете перката е на 2 скорости-90 гр-върти по слабо 110 -по силно
На по силната скорост само да върти проблем ли е?
и кога да пускам перката -като стигне на 90 градуса или веднага след като запаля
Понеже съм забелязал на БМВ-тата и др автомоб -перката върти постоянно тръгва заедн с паленето
Би трябвало при vw да не е правилно...знам ли????????




Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот LuIS » Чет 04 ное 2010 17:38


ibm написа:Става въпрос за Б3 1989г. 1,8 бензин -газ
От може би година ми прави проблем-температурата стига до 100-110 градуса
На 90 гр перката не иска да се пусне-на 110 втората скорост на перката тръгва
Това не е всеки пат-примерно си карам 1-2 месеца и температурата си стои нормално
но някой път като се почне да загрява -нема спасение-
Като взема да и доле антиф. или вода при отваряне на капачката на казанчето после постоянно го прави-загряването
Слагах мостов кабел на буксата за перката и двете скорости си работят!
Или е заминал темп.датчик или .....де да знам сега не ми се разправя да го карам по сервизи
Тествах и номера с двата маркуча на радиатора и далния и горния са еднакво топли-или се запушва системата-маркучите-или незнам?!
Та днес прекарах един кабел от рад.перка до-вътре в колата и ще и сложо някво копче да си пускам перката отвътре!
Твъпроса ми е следния:
Понеже както знаете перката е на 2 скорости-90 гр-върти по слабо 110 -по силно
На по силната скорост само да върти проблем ли е?
и кога да пускам перката -като стигне на 90 градуса или веднага след като запаля
Понеже съм забелязал на БМВ-тата и др автомоб -перката върти постоянно тръгва заедн с паленето
Би трябвало при vw да не е правилно...знам ли????????


сложи си един датчик и си оправяш проблема..намира се долу на радиатора.. кви са тия копчета, кви са тия щуротии..
и си обезвъздуши системата..
недей гледа БМВ или мерцедес... те са със виско перки..


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Чет 04 ное 2010 17:42


тва за временно решение
и каде до радиатора от коя страна -аз вчера го търсих-ама Нъцки


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот LuIS » Чет 04 ное 2010 17:51


Изображение
на снимката се пада долу в ляво..


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Чет 04 ное 2010 18:07


юю
Прикачени файлове
17396.jpg
Тук ли влиза?


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот LuIS » Чет 04 ное 2010 18:08


точно там :да:


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Чет 04 ное 2010 18:17


Мерси многа! :beer


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот altanivan » Чет 04 ное 2010 21:46


И като купуваш този датчик да не забравиш,че е с 2 степени .. че има същи с 1 степен :beer


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Пет 05 ное 2010 14:36


:да:


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Пон 15 ное 2010 14:39


този датчик как го водят?
датчик температура на водата?
датчек охладетелна перка?
как?


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ABSOLUT » Пон 15 ное 2010 14:45


Мисля, че е датчик за пускане на перките на радиатора.


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Пон 15 ное 2010 17:18


Току що го смених взех дву степен за 18 лв и гумен пръстен
Нещо не ме кефи новия- 1 степен 95 гр а втора 102 градуса
Обаче си стой високо не пада под 90 градуса
Стига до 110 почти -когато е в движение автомобила
Като я оставих пред блока да поработи малко започна да пуска перката на 90 гр
И друго нещо да питам:
Стария датчик като го свалих-абе,свалих го много лесно,без да нъпиням(казано на Врачански)
И новия не смеех да го затягам силно!
Сега като го погледна му се вижда металния пръстен и гумения-нещо май има престъпление,така ли трябва да се вижда или да го натягам амалската (казано на Врачански)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот i.e.i » Пон 15 ное 2010 17:21


Ако не "сълзи" е добре,не се стяга много.


Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот Bobko81 » Пон 15 ное 2010 22:55


И при мен сълзаше от този датчик,като го свалих нямаше никакво уплътнение явно е свалян и преди и е забравено.Аз сложих един гумен О пръстен но от топлината изгоря за два месеца и пак прокапа,реших проблема с меден пръстен като дивтунка и червен термо силикон на резбата.Не трябва да се напъва много защото ако не се лъжа там е пластмаса и може да се спука.


Потребителски аватар
bryanokoner
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик\София

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот bryanokoner » Вто 16 ное 2010 0:35


Не трябва да се напъва много защото ако не се лъжа там е пластмаса и може да се спука.
Прав е колегата онзи ден си счупих щуцера на тройника при главата остаряла пластмаса + температурни изменения до там водят



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта