ПС:дано не повтарям някоя тема но не можах да намеря тема с исканата от мен информация.
ето това е донора

paco написа:Нямаш голям избор. Или слагаш всичко от 4-ката или оставяш тройковата инсталация и минаваш на друга електроника за управление на мотора. Първото ще ти го направи почти всеки жичкаджия занимвал се с коли а за второто ще ти трябва и мапер на финала.
РАСО
Dido_Petrov написа:принципно не зная как стоят нещата с Г3, но при мен си останаха някои неща от Полото говоря за имобилайзера, таблото, контактният ключ, VAG буксата и блока с бушониерата като на нея се добавиха няколко бушона. Най-големият филм беше с буксата защото пътеките били различни (принципно от жица почти нищо не разбирам и така каза жичкаджията).
enigma79 написа:Така,колеги имам един въпрос а той е:
Толкова ли е сложно да изкараш единия сноп с кабели и да прехвърлиш другия сноп![]()
Ако ти се струва сложно,има хора които щети свършат тази работа,казват им на кратко жичкаджии
didko20 написа:enigma79 написа:Така,колеги имам един въпрос а той е:
Толкова ли е сложно да изкараш единия сноп с кабели и да прехвърлиш другия сноп![]()
Ако ти се струва сложно,има хора които щети свършат тази работа,казват им на кратко жичкаджии
Да зжучи многооо лесно но като почнеш да го правиш и става.... АБС климатроник буксите нямат нищо общо ... и какво се получава трябва да вкарам цялата 4-ка в 3-ка?!?!? цялата инсталация щЕ Стане във внадки тиксо и... а целта ми е да стане колкото може по прибрано а това което е направид Дидо със неговото Поло според мен е наи-добрия вариант:)
didko20 написа:Аз това се опитвам да кажа че не искам да слагам 4-ково табло и другото което как се подкарва АБС със инсталацията на 4-ката да прехвърля и помпата ли?? няма 2 букси еднакви![]()
![]()
![]()
но така е не съм си мислим че ще е лесно
![]()
Нека някои ако има идея за това което си мисля аз че искам да стане да сподели опит умения
enigma79 написа: Толкова ли е сложно да изкараш единия сноп с кабели и да прехвърлиш другия сноп![]()
Ако ти се струва сложно,има хора които щети свършат тази работа,казват им на кратко жичкаджии
sk. написа:Под друга електроника Мега ли имате предвид? Или има и други вариянти?
didko20 написа:paco написа:Нямаш голям избор. Или слагаш всичко от 4-ката или оставяш тройковата инсталация и минаваш на друга електроника за управление на мотора. Първото ще ти го направи почти всеки жичкаджия занимвал се с коли а за второто ще ти трябва и мапер на финала.
РАСО
А това удоволствие със другата електроника колко би олекотило джоба ми?
Dido_Petrov написа:принципно не зная как стоят нещата с Г3, но при мен си останаха някои неща от Полото говоря за имобилайзера, таблото, контактният ключ, VAG буксата и блока с бушониерата като на нея се добавиха няколко бушона. Най-големият филм беше с буксата защото пътеките били различни (принципно от жица почти нищо не разбирам и така каза жичкаджията).
точно за това говоря и аз на мен това ми е целта да не развалям оригиналния вид на ГТИ-то и това със прехвърлянето на инсталацията изобщо не ми харесва,ноооооо ...... И Дидо как останаха нещата със борд комп..??
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта