за триене

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

за триене

Мнениеот BLACKSHARK » Пон 15 ное 2010 17:32


за триене

Последна промяна от BLACKSHARK на Чет 08 дек 2011 14:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 15 ное 2010 17:40


Щом е 99та управлението е същото - с жило и без мап - би трябвало да паснат.


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот BLACKSHARK » Пон 15 ное 2010 17:43


Rabbit_TDI написа:Щом е 99та управлението е същото - с жило и без мап - би трябвало да паснат.

без мап значи без да взимам и компутърат нали ?


Asen_dp
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 08 май 2008 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот Asen_dp » Пон 15 ное 2010 19:02


Мойто е 99г 180к.с. и е с електронна дроселова клапа без жило.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 15 ное 2010 19:32


BLACKSHARK написа:
Rabbit_TDI написа:Щом е 99та управлението е същото - с жило и без мап - би трябвало да паснат.

без мап значи без да взимам и компутърат нали ?

Така предполагам.Някой който знае кога са с клапа/без клапа да каже.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 15 ное 2010 19:32


Asen_dp написа:Мойто е 99г 180к.с. и е с електронна дроселова клапа без жило.

Странно :?


Asen_dp
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 08 май 2008 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот Asen_dp » Вто 16 ное 2010 20:16


Rabbit_TDI написа:
Asen_dp написа:Мойто е 99г 180к.с. и е с електронна дроселова клапа без жило.

Странно :?
Мога да снимам,даже по стъклата е 98


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот sk. » Вто 16 ное 2010 20:31


Трябват ти турбото, колетора и дюзите. На твоя компьтър ремап и пей сърце :D.
Обаче на тези конски сили със стоковия интеркулер, ми се струва доста шит работата!
А за какви пари ти изпаднаха?? :lol:


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот golf777 » Вто 16 ное 2010 21:08


бензиновата помпа на аудито мисля, че ще е същата като на 150 коня а за другото колегата sk. ти е отг


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот set16v » Сря 17 ное 2010 10:58


BLACKSHARK написа:колеги изпаднами ауди тт 225 коня 99г 4Х4 1,8т искам да смениа турбото дузите колекторите и бензиновата помопа...
въпрос ще паснатли и друго трябвали да смения
аз съм с 1,8т АГУ 99 година


трябва ти колектор,турбо,даунпайп,дюзи,и нов софтуер /както написа Ради/ РЕМАП :)
трябва ти и по-читав кулер /225кс. са с 2бр.кулери/ и ауспуси..


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот sk. » Сря 17 ное 2010 11:15


Това за даунпа го бях забравил...
Предполагам, ще попиташ дали не може да минеш без даунпайп. Отговора е, не неможеш :lol:


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот BLACKSHARK » Пет 19 ное 2010 7:08


колеги след кратак баланс на моя скромен бюджет оставам си още на 150 коня...някой ако има интерес да дам телефона да се свърже с хората ако иска някоя част..на мен ми казаха ..турбо дузи колектори 1200 лв помпа 150 лв...но съм сигурен че има резон за сваляне...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот sk. » Пет 19 ное 2010 9:53


Ами, не е фатално зле като цена. Особенно, ако турбото е оригинално и читаво.
Само, че в тия 1200лв, не влизат нито работата на майстора, нито настройката на диното ;)

Без парички няма как да стане, колега ;)


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот BLACKSHARK » Пет 19 ное 2010 11:01


sk. написа:Ами, не е фатално зле като цена. Особенно, ако турбото е оригинално и читаво.
Само, че в тия 1200лв, не влизат нито работата на майстора, нито настройката на диното ;)

Без парички няма как да стане, колега ;)

да колега освен че искам да я засилвам после ще трябва и да я спирам...
също съидинител блоу оф клапан и много други дреболй


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1,8т 150 съвет

Мнениеот sk. » Пет 19 ное 2010 11:10


Това със спирането го заеби.. от личен опит ти казвам, че на сток спирачки от 150км/ч градско си спирам като пич, дори без да се включва АБС-а. Спирачките на GTI, са достатъчно добри. Окачването също. Е виж съединителя, ще се окоти със сигурност. Моят беше тръгнал да бяга от зор, ама го бях застопорил в скоростната кутия :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта