за триене
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
за триене
за триене
Последна промяна от BLACKSHARK на Чет 08 дек 2011 14:05, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Щом е 99та управлението е същото - с жило и без мап - би трябвало да паснат.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Rabbit_TDI написа:Щом е 99та управлението е същото - с жило и без мап - би трябвало да паснат.
без мап значи без да взимам и компутърат нали ?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 08 май 2008 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Мойто е 99г 180к.с. и е с електронна дроселова клапа без жило.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
BLACKSHARK написа:Rabbit_TDI написа:Щом е 99та управлението е същото - с жило и без мап - би трябвало да паснат.
без мап значи без да взимам и компутърат нали ?
Така предполагам.Някой който знае кога са с клапа/без клапа да каже.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Asen_dp написа:Мойто е 99г 180к.с. и е с електронна дроселова клапа без жило.
Странно

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 08 май 2008 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Мога да снимам,даже по стъклата е 98Rabbit_TDI написа:Asen_dp написа:Мойто е 99г 180к.с. и е с електронна дроселова клапа без жило.
Странно
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Трябват ти турбото, колетора и дюзите. На твоя компьтър ремап и пей сърце
.
Обаче на тези конски сили със стоковия интеркулер, ми се струва доста шит работата!
А за какви пари ти изпаднаха??

Обаче на тези конски сили със стоковия интеркулер, ми се струва доста шит работата!
А за какви пари ти изпаднаха??

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
бензиновата помпа на аудито мисля, че ще е същата като на 150 коня а за другото колегата sk. ти е отг
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
BLACKSHARK написа:колеги изпаднами ауди тт 225 коня 99г 4Х4 1,8т искам да смениа турбото дузите колекторите и бензиновата помопа...
въпрос ще паснатли и друго трябвали да смения
аз съм с 1,8т АГУ 99 година
трябва ти колектор,турбо,даунпайп,дюзи,и нов софтуер /както написа Ради/ РЕМАП

трябва ти и по-читав кулер /225кс. са с 2бр.кулери/ и ауспуси..
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Това за даунпа го бях забравил...
Предполагам, ще попиташ дали не може да минеш без даунпайп. Отговора е, не неможеш
Предполагам, ще попиташ дали не може да минеш без даунпайп. Отговора е, не неможеш

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
колеги след кратак баланс на моя скромен бюджет оставам си още на 150 коня...някой ако има интерес да дам телефона да се свърже с хората ако иска някоя част..на мен ми казаха ..турбо дузи колектори 1200 лв помпа 150 лв...но съм сигурен че има резон за сваляне...
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Ами, не е фатално зле като цена. Особенно, ако турбото е оригинално и читаво.
Само, че в тия 1200лв, не влизат нито работата на майстора, нито настройката на диното
Без парички няма как да стане, колега
Само, че в тия 1200лв, не влизат нито работата на майстора, нито настройката на диното

Без парички няма как да стане, колега

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
sk. написа:Ами, не е фатално зле като цена. Особенно, ако турбото е оригинално и читаво.
Само, че в тия 1200лв, не влизат нито работата на майстора, нито настройката на диното
Без парички няма как да стане, колега
да колега освен че искам да я засилвам после ще трябва и да я спирам...
също съидинител блоу оф клапан и много други дреболй
Re: голф 4 1,8т 150 съвет
Това със спирането го заеби.. от личен опит ти казвам, че на сток спирачки от 150км/ч градско си спирам като пич, дори без да се включва АБС-а. Спирачките на GTI, са достатъчно добри. Окачването също. Е виж съединителя, ще се окоти със сигурност. Моят беше тръгнал да бяга от зор, ама го бях застопорил в скоростната кутия 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта