156 -калпав мотор 16 клапанен капризен с малка и голяма свещ. Стария мотор 8V е вечен с 8 еднакви свеши и синджурен мотор- вечен направо . продадох 155 цата на 409 ХХХ км по километъраж - грам проблем с мотора.
Но носачи сменях на всеки 15 к км за добър ден. На 156 цата са още по-зле носачите . Внимание с язовири с вода и 156 - смукателя и филтъра са ниско и смуче вода като алкохолик - воден удар. Иначе 156 цата я дават по стабилна на пътя от 155 ца - не знам - но 156 ца с победа в DTM а няма за разлика от 155

. Частите не са скъпи / по спомени от 2007-8 / водна помпа 56лв, носач ОБАЧЕ -As Metal наистина железен 75-78 лв. маркуч предни спирачки 15лв, Климатроника на бабата /94 набор / до последно не даде проблем - само презпоявах SMD диодите на панела.С без задни амортисьори / изтекли/ колата седеше стабилно на пътя и не сеееше, Ръжда никакъв проблем . Но 156 са доста зле във всяко отношение - добра визия и дотам. Чуплива скоростна кутия - 2 смених.
Искам Шаран с мотор на 155 ца 8V.

, ама 2 литра, че си го знам.
Сменаях преден лагер Бреда - -по спомени 56-58 лв така, че цената не е скъпа.Колегата е взел с зъбния венец за ABS a затова е цифра. Има начин да се монтира венеца със зъбите на фланец без ABS.