
Аз моя ще се постарая да не го продавам, а и без това колко ще спечеля чак толкова от 3-4К.
Направо за нова кола след време, нови пари. Може да ме зачовърка да правя проект след време.

Matematiks написа:Пасат Б5 за 9 бона(без коментар)-е златен да е бре д..а и пасата
velinsl написа:Matematiks написа:Пасат Б5 за 9 бона(без коментар)-е златен да е бре д..а и пасата
За тия пари, ако ми дадат доживотна гаранция веднага го взимам. Ще се увътря с един по-голям заем.
dandan написа:Изобщо не сравнявайте немска с френска или италианска. И аз много се чудих като дойдох в Канада,че няма ни една. Дали са прости "Хамериканците" ?
Няма и опели също(от немските коли).
dandan написа:Изобщо не сравнявайте немска с френска или италианска. И аз много се чудих като дойдох в Канада,че няма ни една. Дали са прости "Хамериканците" ?
Няма и опели също(от немските коли).
Peterman написа:dandan написа:Изобщо не сравнявайте немска с френска или италианска. И аз много се чудих като дойдох в Канада,че няма ни една. Дали са прости "Хамериканците" ?
Няма и опели също(от немските коли).
какво имаш предвид ??
restless написа:Френски и италиански коли не се изнасят за Сев Америка от 20-на години, горе-долу от края на 80-те когато и ФВ/Ауди 7-8 години почти не продава коли там, изтласкан от японските марки - дори в момента ФВ груп продава 10-на хиляди на месец, което е много малко за техния пазар.
Едва от тази Фиат започва да внася някои модели покрай покупката си на дял в Крайслер
restless написа:Колкото и да са евтини - как да се борят със сглобени в САЩ японски автомобили, които са евтини и надеждни?
При равни пари кое ще избереш, Тойота, Хонда, Рено или Пежо?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта