Светване на халоген при завой-как ?
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Светване на халоген при завой-как ?
Колеги да попитам, как може да стане така,че при завои да светне съответния халоген? Става въпрос за Пасат 5.5
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Светване на халоген при завой-как ?
със сензор на волана и малко релета
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Значи е възможно да стане ? Малко подробности ако може. Говоря при завои да светва,а не с мигача както е в линка,колега
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Ефекта на така наречените адаптивни фарове?
И аз го мислех преди време да го правя на Голфа. Още повече, че на него халогените са му във фаровете и отвън не личи чак толкова много.
Първоначално си мислех информацията да се взима от един ESP датчик на волана, но се оказа, че той не дава проста информация, а някакви нули и единици, дето модула си ги смята. После установих, че след релето за халогените инсталацията става на едно и трябва да се пускат нови кабели до фаровете и се отказах.
Хайде, това с инсталацията как да е, за релетата е ясно и лесно, ама откъде да се задействат?
А що се отнася до новите модели, там е друго.
И аз го мислех преди време да го правя на Голфа. Още повече, че на него халогените са му във фаровете и отвън не личи чак толкова много.
Първоначално си мислех информацията да се взима от един ESP датчик на волана, но се оказа, че той не дава проста информация, а някакви нули и единици, дето модула си ги смята. После установих, че след релето за халогените инсталацията става на едно и трябва да се пускат нови кабели до фаровете и се отказах.
Хайде, това с инсталацията как да е, за релетата е ясно и лесно, ама откъде да се задействат?
А що се отнася до новите модели, там е друго.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Ем да...точно и аз това го мисля..как да го отреагира и да светне..това нещо като сензор...ми намирисва...
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Светване на халоген при завой-как ?
сензора ми прилича на някакъв реостат. ако намериш такъв пробвай да замериш дали се променя съпротивлението му при въртене. ако е така, ще потърсиш някой разбираш от електроника да ти направи платка с която да се включват и изклучват релетата при определени стойности на съпротивлението
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
А къде го намери? На вола под капака ли? и снимка,ако ти е удобно
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Ако искаш само да светва,става лесно,но си е играчка,вече ако искаш и фаровете да ''следват'' волана,ето там си е играчка в голями размери.При 1вия вариант,избираш си място след волана и след лостовете,та оглеждаш за някаква издатина,ако няма си правиш пъпка,която трябва да е по средата,взимаш две копчета,може и две пластини,които да имат извивката на рейката,вързваш релета,като плюса ти е постоянен,а минуса ще идва от пъпката,която при завой(ляв-десен)ще опира в пластините,така се пуска,за лява пластина-ляв фар(халоген),за дясна-десен фар.Един съвет,за да няма изненади,директния + го пусни от релето на ключът,даваш на контакт и хоп системата ти е готова.Друго,пластините трябва освен да огънеш и трябва да са малко еластични,отделно захващането щети трябва да е така направено,че да не пуска минус към тях(ще работят постояно)Когато свържеш новите кабели,сложи по един диод на + на всеки един халоген 

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Дам, говорим за ляв завои-ляв халоген
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Светване на халоген при завой-как ?
dqvola_91 написа:Дам, говорим за ляв завои-ляв халоген
По горното е прост пример,можеш да използваш много неща вместо пластините,копчета,дори и четки от ел уреди,за по продължителен живот.Едно е общото за по горното,трябва ти въображение,нерви,време,креативност,да можеш да убеждаваш сбирщайна да проработи и едновременно с това и сам да си вярваш че ще успееш

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?




- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Светване на халоген при завой-как ?
имам ръководство за Голф 4 с картинки от амазон. има снимка на датчика за ESP. съмнява ме да има процесор който да изпраща "единици и нули" към комп. по - скоро да е потенциометър/реостат и на базата на протичащия ток през него комп. преценява положението на волана. за пасат 5.5 трябва да е същия като на Голф 4.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Благодаря много,жив и здрав 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Светване на халоген при завой-как ?
Колега vw_golf_4_tdi , това с единиците и нулите го казах условно.
Говорим за този сензор G 200 на волана:

Който стои ето тук на кормилния прът:

А обясни ми какъв ще е този потенциометър, който си мени съпротивлението без да котнактува с пръта. Мани това, ами да работи и на повече от три завъртания.
Като съм написал, че не дава проста информация, на буксата, значи съм мерил и не съм открил някакви полезни стойности, които да ми свършат работа. Нито променящи се съпротивления, нито напрежения.
Говорим за този сензор G 200 на волана:

Който стои ето тук на кормилния прът:

А обясни ми какъв ще е този потенциометър, който си мени съпротивлението без да котнактува с пръта. Мани това, ами да работи и на повече от три завъртания.
Като съм написал, че не дава проста информация, на буксата, значи съм мерил и не съм открил някакви полезни стойности, които да ми свършат работа. Нито променящи се съпротивления, нито напрежения.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта