Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот nikson85 » Чет 18 ное 2010 13:06


bayspiro написа:Абе колеги много се размечтахте бе. Вие, като мангала , дето хвърлил една лъжица мляко в морето с надеждата да го подкваси и "да ви'иш бате ко' ядене ша падне" :Mr Green Fun Хващате се на рекламната кука като шарани!Че сега, скъпо ли е да се кара на бензин? НЕ!!! -1 литър струва 70 ст с всичките му разходи - всичко друго е регулиране на цената и събиране на едни пари, които нямат нищо общо с горивото, двигателя,или петрола! Тези пари са всъщност данък върху мерака ви да карате автомобил, и той ще е винаги толкова голям, че да държи мерака ви на санитарния минимум - независимо дали колата гори ток, бензин,вода,въздух или ла*на! Данък върху МОБИЛНОСТА! Този данък ще бъде наложен независимо от това какво се движи колата! / За пример: Искат да наложат наложат гражданска отговорност дори и на коли които не се движат по пътищата или си стоят по дворове и гаражи/

колко струва един литър колега :063: :063: :063: :063: 70 стотинки ли????????????? :063: :063: :063: :063:
Колега ти скоро излизал ли си от вкъщи за да провериш цената на горивата? :063: :063: :063:




Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот Fifa » Чет 18 ное 2010 13:11


в-к Стандарт написа:3 завода ще правят коли на батерии

Три завода в България ще произвеждат електрически коли, съобщи шефът на дирекция "Икономическа политика" в Министерството на икономиката Юлиан Николов. Първият проект вече е известен и става въпрос за завода в Стара Загора. Планира се производството да започне следващата година, като капацитетът на предприятието ще бъде 5000 автомобила годишно. По-голямата част от тях ще бъдат за износ, но се надяваме някои да се продават и в България, каза Николов. Интерес за разкриване на друг завод за електроавтомобили има и в Пловдив. Там кандидат-инвеститорът е руска компания, която има достъп до космически разработки. В този завод се предвижда да бъдат произвеждани напълно електрически маршрутни таксита и автобуси, които да се използват за нуждите на градския транспорт в страната, съобщи още Николов. Третата база за производство на електроавтомобили е заводът на "Литекс Моторс", който следващата пролет трябва да започне производството на автомобили от китайската марка Grat Wall. На по-късен етап се предвижда някои от моделите, които ще се произвеждат в Ловеч, да бъдат оборудвани с електрически двигатели. Според Николов до 2020 г. в Европа ще се карат между 6 и 15 млн. електроколи.
Вчера беше представена системата от зарядни станции за електроавтомобили Charger Point на компанията "Фул Чарджър България". За момента у нас има само 3 колонки, но до края на 2011 г. в Турция, Гърция, България и Румъния те ще бъдат 4500 и собствениците на такива коли ще могат свободно да пътуват в региона. Очаква се от 2011 г. да има масово производство на ел.коли и ще трябват зарядни станции, каза Марк Букер от централата на Full Charger в Париж.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот bayspiro » Чет 18 ное 2010 13:14


Точно, колега 70ст! Другото е АКЦИЗ -710лв/тон + 20%ДДс+ 3-4% екотакса, отчисления за пътища дето ги няма ...... :deal Това е данъка върху мобилността за който говоря. На колонката плащаш и него - до 2,17

Последна промяна от bayspiro на Чет 18 ное 2010 13:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот nikson85 » Чет 18 ное 2010 13:40


bayspiro написа:Точно, колега 70ст! Другото е АКЦИЗ -710лв/тон + 20%ДДс+ 3-4% екотакса ... :deal Това е данъка върху мобилността за който говоря. На колонката плащаш и него - до 2,17

сигурно ще е по-евтино от бензина тъй , като тока не изисква много средства за производство. говори се някъде от порядъка на 4 лв 100км изминат път , но и много зависи каква кола караш и като сложат тия мобилности както ти казваш ще е друга сумата.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот bayspiro » Чет 18 ное 2010 13:53


Не друга, а почти съшата - разликата ще е колкото да на убият новото призводство в началото - виж какво стана с газта - когато навлезе яко на пазара- веднага акциз /преди нямаше, ама си бил малък и не го помниш :D / По едно време, даже беше по - изгодно на бензин 93 - 94г


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот staraplanina » Чет 18 ное 2010 14:08


И едно видео от мен:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6371
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот ktamen » Чет 18 ное 2010 14:36


В обозримо бъдеще ДВГ няма алтернатива. Ако се движите на акумулатори ще плащате по 2 ст на ЧЕЗ и още по 20ст за амортизация на батериите. А, ако искате и да ви е топло в колата стотинките се удвояват.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот nikson85 » Нед 05 дек 2010 22:24


голф 2 има на ток http://ev-bg.com/wordpress1/archives/327


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 05 дек 2010 22:32


Като гледам в каква посока се движиме по скоро ще яхнеме коне и магарета отново.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот nikson85 » Нед 05 дек 2010 22:49


KirilGeorgiev написа:Като гледам в каква посока се движиме по скоро ще яхнеме коне и магарета отново.

аз пък като гледам в каква посока се движиме по скоро измислят алтернатива, защото нефта няма да е вечен. има коли на ток които развиват и над 300км в час. а в япония влаковете се движат с над 400 км в час. по скоро конете и магаретата ще си останад домашни любимци.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот radi_nrj » Нед 05 дек 2010 23:10


http://www.membrana.ru/articles/technic/2010/10/28/161600.html за руско говорящите ;)

Авно нещата с батериите, които са основния проблем на електромобилите вървят с пълна пара.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот nikson85 » Нед 05 дек 2010 23:17


аз мисля, че в далечно бъдеще ще се премине и без батерии. този начин е двигателя сам да си генерира чрез допълнителна техника , която включва и допълнително компютър , който командва всичко. така както автоматичната скоростна кутия така и този вид техника. в крайна сметка си даваме извода че компютъра промени човека изцяло. защо нашите коли не горят много, защото има блок за управление. само една конструктивна единица се запазва в автомобилостроенето и това е алтернативата на акумулатора.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот Ivailo » Нед 05 дек 2010 23:32


Решение на проблема със зареждането от стълб - всеки автомобил да си има записани данните за собственик, банкова сметка и т.н.
Прибираш се от работа, включваш зарядното в стълба, стълба си чете кой си кво си що си, отчита ти парички и на края на месеца имаш още една сметка. Още 2, 3, 5, колкото автомобила имаш.
Сутринта ставаш, изключваш зарядното, отиваш на работа, там включваш в друг стълб и така.
Това, че електроенергията се произвеждала от въглища е глупост, понеже има още една камара енергийни източници, включително и възобновяеми, като целта е да минем към тях.
Но това не е бъдещето според мен, точно заради акумулаторите, цена на тока и т.н.
Водород, магнитните мотори, които показаха колегите, въздух под налягане, човечеството постоянно търси нови и нови енергийни източници.
Рано или късно ще открием перпетуум-мобиле.
Въпроса е шейховете кога ще се нагрухтят :banghead:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот radi_nrj » Нед 05 дек 2010 23:39


Щейховете отдавна са се "нагрухтяли", основния приход на онзи регион в момента е от недвижимо имущество. Сега е ред на Руснаците и Американците...


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Над 1 000 000 коли на ток до 2020 г

Мнениеот stan4o_mc » Пон 06 дек 2010 0:56


Не знам дали от големи корпорации се работи по въпроса, но в любителски интернет среди се бачка за преоткриването на механизма при автомобила на Тесла. Ще бъде сериозен крайъгълен камък в производството ако се случи, както и сериозен удар над производителите на батерии. Това е причината да си мисля, че вероятно ще се потули пак всичко. Почти столетие е минало от как хората са измислили електричките, но по ред причини не се развиват. Дори в Ловеч са сглобявани електрически москвета.
Относно екологията... виждам го само с фотоволтаични панели и АЕЦ-и. Производството на батерии е далеч от екологично, а и материалите от които се правят са доста ограничен ресурс. Вярвам, че ще се мине масово на ток, но не вярвам да е на батерии. Все пак всичко около нас е енергия, но още не знаем как да я използваме.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта