Проблеми с термостата
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблеми с термостата
Colorstat е Vernet
- torbi4ko
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблеми с термостата
здравейте колеги, аз имам въпросче
предстои ми да сменям термостат на Поло 96г. 1.4 бензин AEX, та въпросът е трябват ли ми някакви по-специални инструменти или само с гаечни ключове става и колко антифриз ми трябва за да запълня системата след това?
благодаря предварително
предстои ми да сменям термостат на Поло 96г. 1.4 бензин AEX, та въпросът е трябват ли ми някакви по-специални инструменти или само с гаечни ключове става и колко антифриз ми трябва за да запълня системата след това?
благодаря предварително

- unaffected
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.6 AEE 1998
- Местоположение: Велико Търново/София
Re: Проблеми с термостата
Трябва ти челно ключе 8, най-лесно с гидория. Ако махнеш акумулатора ще имаш повече място и ще ти е по лесно. Моя мотор е 1.6 и събира 5.6 л. Така че и твоя събира толкова или малкко по-малко. Аз си купих антифриз от Ауто+ - наливен на Фукс - 10лв/л. разрежда се 1:2 т.е. 1л. антифриз : 2л вода = общо три литра. Затова аз си купих 2 литра и другото вода. В ауто+ има и антифриз на Фукс бутилиран - 15лв/литър.
- torbi4ko
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблеми с термостата
голям Sh*t с тоз термостат, всъщност термостата си е наред
а проблема се оказа капачето пред него, някъде го пише преходник. Проблема беше такъв че въпросния преходник не допира до уплътнението на термостата и резултата е като постоянно отворен термостат, охлаждащата течност циркулира и по двата кръга. Затова съветвам когато се сменя термостата да се смени и капачето като преди това да се провери дали гуменото пръстенче на върха на термостата опира във вътрешността на капачето. Днес след като извадих въпросното капаче и сложих термостата в него имаше разстояние от няколко милиметра. Само се чудя дали така е произведено или се е изтъркало от нещо
Сега всичко е наред, пробвахме системата, термостата отвори на около 90 градуса, а малко по-късно и перката се включи. Много съм доволен 
Сега всичко е наред, пробвахме системата, термостата отвори на около 90 градуса, а малко по-късно и перката се включи. Много съм доволен 
- torbi4ko
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблеми с термостата
мдааа, без да се махне акомолатора е доста куцо
друга особеност е че когато се постави термостата трябва да се напасне много добре, защото иначе остава вътре на една страна и се прецаква. така изгорях с 30лв. като отворих отново термостата беше разделен на 2 части. Бях чел някъде в този форум, че един го беше фиксирал с телче, което после издърпал преди да затегне. в следващите постове много му се смяха но истината е такава, термостата не стои стабилно и трябва да се фиксира иначе не застава правилно и се прецаква, а може и да повреди останалите пласмаси около него 

-
adapostolov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми с термостата
Здравейте колеги. До сега не съм писал, само четях. Трета поредна зима сменям термостата, все различни марки. Сега купих Валер и никаква промяна. Днес стана хладно във Варна и отново на дълаг път двигателя подържа 70'С. Вече съм сигурен, че някъде другаде е проблема. Даите ми съвет, ако сменя само капачката ще се оправи ли. Разни майстори казват, че е ламда сонда!!!
Иначе смяната е много лесна. С две капки лепило канокукит фиксирате термостата и слагате много лесно капачката. Доливате 1-2 литра антифриз и сте готови за 10 мин.
Иначе смяната е много лесна. С две капки лепило канокукит фиксирате термостата и слагате много лесно капачката. Доливате 1-2 литра антифриз и сте готови за 10 мин.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблеми с термостата
Сложи си Ролмакс от интернет магазина на Канекс за 13 лв и няма да имаш ядове - 3-а зима влизам с такъв и дори съм си взел 1 резерва, ако се изкупят. 
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- torbi4ko
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблеми с термостата
Извади термостата и капачето, после постави термостата в капачето и виж дали оплътнява добре. При мен проблема беше там, просто капачето беше малко по-дълбоко от колкото трябва да е и се получава няколко милиметра хлабина през която антифриза си минава. Аз също смених един термостат, дадох 30лв а се оказа че можеше да се размина с 4,50 само за капаче
Аз също избрах Валер, да видим колко ще издържи 
Аз също избрах Валер, да видим колко ще издържи - anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблеми с термостата
Вече нямам проблем с термостатите -железен стоков за голф/пасат фи 50 и малко се изпилва отпред пласмасовата капачка така ако искам мога и пласмасовия да си сложа при нужда със стандартната капачка където опира иглата.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблеми с термостата
Аз преди 4 години си купих термостат по този начин и до сега не съм имал проблеми вече 50 000 км
За тези "крачета" на снимката по-долу говоря,4 на брой са - виждат се 3

А тук се вижда ,че крачето в дясно е по-разкрачено

Anbuch написа:Разпада се защото , четирите пластмасови крачета дето не позволяват пружината да се разпъне и термостата да стане на парчета са били фабрично разкрачени. Колкото и да е невероятно ,ако сравните няколко чисто нови термостата ,ще видите ,че на всичките тези крачета са различно разкрачени. Аз така направих като си купувах термостата:
- Термостат за поло 96 АЕХ имате ли ,марка БЕР?
- Да , 22 лв
- Колко имате ?
- (недоумение) 5 броя.
-Проблем ли е да ги отворя и си избера един?
- Не , заповядай.
-Ще взема този - мерси![]()
5 термостата една и съща марка ,от едно и също място ,а толкова различни....единият ме хвана страх ,че ще се разпъне в ръцете ми докато се опитвах да го прибера в кутийката му. Избрах този който беше с най прибрани крачета и вече почти 2 години никакви проблеми![]()
За тези "крачета" на снимката по-долу говоря,4 на брой са - виждат се 3

А тук се вижда ,че крачето в дясно е по-разкрачено

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта