Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
ами не е газов инжекцион но съдя по това 4е лятото и в топлото време работи нормално колега а съм минавал газ анализатор мисла 4е по газта вси4ко е нормално и проблема е ниакаде по дат4ици или не6то друго насо4ено съотвтно към вакумното регулиране или някжо регулиране на възду6ния поток,така мисля аз поправете ме ако гре6а.но топлиня дат4ик работи,6том и ел. магнитниа клапан работи незнам ве4е какво след като ламда сонда се изклу4ва при преминаване на газ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
Проблема е че като загрее си работи като хората, само на студено няма празен ход мотора, което според мен изключва вероятността да влиза отнякъде неизмерен въздух и да ти бъзика работата, защото ако е така и на топъл двигател ще имаш същите проблеми, въздуха е един и същ, само горивото е различно.
В тоя ред на мисли, да не би нещо по реле на газовата уредба да се е прецакало и да ти пуска по малко бензинец!?
В тоя ред на мисли, да не би нещо по реле на газовата уредба да се е прецакало и да ти пуска по малко бензинец!?
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
именно въпросниат проблем е само на студен двигател 6том не е от въздусите незнам ако е реле или каквото и да е не6то такова 6те го прави и на загриат двигател.явно 6те си е дуржа с крака докато позагрява и така колеги по газовата вси4ко е наред работи като 4асовник,извинявам се ако съм досадил на някого но проблема си ми остава.иска6 да каже6 колега 4е може да не спира клапана на цяло бензина когато превклу4и на газ как мога да провериа тази версия
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
Извади бушона на бензиновата помпа /мисля №18 жълт предпазител трябва да е 20А
/ и пали директно на газ. Просто на мен ми свършиха вариантите и почва да ме хваща яд че не решаваме проблема. 


- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
извадих бу6она пробвах на гас просто не 6те,но пък на бензин ве4е не ми гасне явно клапа си оказва влияние само кадето държи ниски обороти но това е бял кахър,но запо4вам да си мисля 4е проблема явно е в гаста и може би триабва да се увели4и притока на газ,но колеги това като се направи след като загрее колата няма ли да е преобогатена сместа и да държи по високи обороти за6тото в момента след като си загрее мотора заковава на 900-1000 оборота.а самият изпарител има ли от каде да се вдигат обороти само на празен ход без да влияе на високите обороти ...



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
Нееее...
Не ме разбра!
Клапана, както и всичко останало, ще ти влиае само при работа на бензин. Именно защото не си с ГИ.
Когато си на газ с обикновена газова- всичките там датчици, клапани, Ламбди и какво ли не още просто не оказват влияние, защото те няма как да регулират подаването на газта
За това и ти гасне на газ, независимо, че на бензин вече може да си е ОК
Просто трябва да си загрее испарителя, за да си върши работата.
Относно оборотите на бензин - колко са?
Защото ако не гасне колата и не тресе- какво ти пука
Лично моя таралясник най-равномерно работи мотора при 700-720 оборота! вече 2 пъти се бъркам, че ми е загаснала колата!
При 800 вече започва да се чувства лееееко притрисане
Под 650 се мъчи да загасне

Не ме разбра!

Клапана, както и всичко останало, ще ти влиае само при работа на бензин. Именно защото не си с ГИ.
Когато си на газ с обикновена газова- всичките там датчици, клапани, Ламбди и какво ли не още просто не оказват влияние, защото те няма как да регулират подаването на газта

За това и ти гасне на газ, независимо, че на бензин вече може да си е ОК

Просто трябва да си загрее испарителя, за да си върши работата.
Относно оборотите на бензин - колко са?
Защото ако не гасне колата и не тресе- какво ти пука

Лично моя таралясник най-равномерно работи мотора при 700-720 оборота! вече 2 пъти се бъркам, че ми е загаснала колата!

При 800 вече започва да се чувства лееееко притрисане
Под 650 се мъчи да загасне

- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
разбрах зна4и проблема на газта 6те си го подържам с крака и го забравиам няма да се ровя пове4е,а колега на бензин работи като трабант4е претриса а да загасне пак се вдига но се държи между 500-700 оборота не мисла 4е е добре но незнам ве4е кво да и правя нали скапаниа компътър трябва да следи тези не6та и да подава информациа на съответните компоменти за да работи както трябва на студен двигател.
А колеги сетих се за вариант които мога да пробвам изпаритела дали зависи от него 6те го полеа с вряла вода само него и 6те запалия студениа мотор и ако е от изпаритела когато премина на газ би триабвало да си държи стабилни обороти кво 6те кажете,но ако пак е съ6тото зна4и не е и от него а си оставя не6то в вси4ките 4аркалаци




- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
моя пасатор е Б3 1.8GT пълна ижекция PF проблема е че даржи високи обороти 1500- 2000 при студен двигател и при загрят накиснах стъпковото моторче в корселин ефект няма работи моторчето датчика за температурата към компа също работи немога да разбера от къде може да е проблема
- rikipasata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
Колега аз имах подобен проблем , с тази разлика че при мен държеше обороти до към 50-60 градуса и после почваха мъките(става въпрос за работа на гас), на всеки сфетофар ми идваше да я дам за скраб количката
. Ходих на няколко майстори и никой не знаеше какъв е проблема , накрая смених мембраните на изпарителя и колата заспа 


Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
djfunnyman написа:моя пасатор е Б3 1.8GT пълна ижекция PF проблема е че даржи високи обороти 1500- 2000 при студен двигател и при загрят накиснах стъпковото моторче в корселин ефект няма работи моторчето датчика за температурата към компа също работи немога да разбера от къде може да е проблема
Защо не опиташ да намалиш оборотите чрез винтчето за положението на дроселовата клапа.Не познавам този двигател, но предполагам, че винта е този, който съм посочил с черна стрелка на снимката на колегата (или поне е разположен някъде там, като може и да е пломбиран) .
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
ARusev написа:djfunnyman написа:моя пасатор е Б3 1.8GT пълна ижекция PF проблема е че даржи високи обороти 1500- 2000 при студен двигател и при загрят накиснах стъпковото моторче в корселин ефект няма работи моторчето датчика за температурата към компа също работи немога да разбера от къде може да е проблема
Защо не опиташ да намалиш оборотите чрез винтчето за положението на дроселовата клапа.Не познавам този двигател, но предполагам, че винта е този, който съм посочил с черна стрелка на снимката на колегата (или поне е разположен някъде там, като може и да е пломбиран) .
пробвах колега но като ги намаля сутрин когато е студена неще да държи нормални обороти и гасне ако искам да я форсирам пак гасне става нещо и немога да разбера а сима идва и лошо е да даржи високи обороти трудно ще се спира
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
колега интересното между моя и твоя е че са напълно обратни моя държи ниски обороти докато загрее и после се оправя,трябва да има виновник в момента на студен и топъл двигател,незнам не съм пробвал ако вдигна обороти от стъпковото моторче дали ще се оправи,а и незнам ролята му дали дурйи оборити при студен двигател или и при топул определя обороти ?
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Помогнете проблем на Б3 автоматичен смукач
закарах колата на майстор и ме въртя 1 месец докато я оправи оказа се че някакви транзистори са изгорели и не знае какви са били щото за изтрити данните така добре една година но последно време е обратното колата е 1.8i 107коня PF като я запаля на студен двигател и гасне втори път като я запаля държи ниските обороти но като тръгна и спря на светофара и пак гасне някои път като я запаля след това и пак гасне докато стигне към 40-50 градуса няма проблем смених температурния датчик за компа същата работа пробвах и с друг комп същата работа това е на бензин става лошо че идва зима трябва 30мин. да седя докато загрее
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта