mod edit: °niksi°
Дайте съвет, Golf 4 1,9TDI 110hp - неще да върви! - РЕШЕНО
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Дайте съвет, Golf 4 1,9TDI 110hp - неще да върви! - РЕШЕНО
Здравейте колеги, имам един проблем и се надявам да ми помогнете със севет. Значи проблема е следният: имам Голф 4, 1,9TDI 110hp, тая кола не върви както трябва, все едно няма сила, мощност, а има капацитет, немога да я "изрежа" дори, на 5_та скорост максималната скорост която постигам на хубав и равен път е 145км\ч, според мен това е много малко, особено ако съдя по оборотите на колата, ясно ми е че е дизел е немога да очаквам много, ама баща ми има Голф 2 1,6 дизел и тя върви повече от моята
тааа къде може да е проблема според вас?? аз си мислех, че може да е от нафтовата помпа, тъй като преди 1 ден ми сменяха ангренажен ремък и е възмжно положението предварение/закъснение да не е както трява. Поиграх си, давах му предварение после я тествах, после закъснение, пак я тествах, но нямаше никакъв съществен резултат, незнам какво да правя вече. Според мой приятел, проблема е в катализатора и ще е най-добра да го махна и да сложа една тръба на негово място и да карам без катализатор. Кажете моля Ви, какъв може да е проблема, дайте някакви идеи??
mod edit: °niksi°
mod edit: °niksi°
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Да и моя съвет е , махай катализатора.Може да сложиш и едно филтърче за по голямо отпушване.Както беше писал преди време тук един колега, цитирам "Кола с катализатор=да ядеш и да имаш тапа отзад"
. Така, че не се чуди а действаи, е дано да е от това де, но един катализатор да спъва чак толкова..... де да знам, малко ме съмнява.Все пак голфа ти е след 98-ма нали,толкова да е запушен, че 150 да не вдигнеш
P.S. Преди като го настъпва така ли беше или е от скоро този проблем?
. Така, че не се чуди а действаи, е дано да е от това де, но един катализатор да спъва чак толкова..... де да знам, малко ме съмнява.Все пак голфа ти е след 98-ма нали,толкова да е запушен, че 150 да не вдигнеш P.S. Преди като го настъпва така ли беше или е от скоро този проблем?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pacoboy написа:Да и моя съвет е , махай катализатора.Може да сложиш и едно филтърче за по голямо отпушване.Както беше писал преди време тук един колега, цитирам "Кола с катализатор=да ядеш и да имаш тапа отзад". Така, че не се чуди а действаи, е дано да е от това де, но един катализатор да спъва чак толкова..... де да знам, малко ме съмнява.Все пак голфа ти е след 98-ма нали,толкова да е запушен, че 150 да не вдигнеш
![]()
P.S. Преди като го настъпва така ли беше или е от скоро този проблем?
а и другото което е ОТВЕДНЪЖ ли се получи или постепенно?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Голфа е 98_ма година, имам го от една седмица и е така от както го взех, още вървия ден ми направи впечатление тая малка максимална скорост, но си мислех че може да е от това че не е каран отдавна, щото беше в автокъща, ама вече съм му сменил обичайните консумативи, единстевно въздушен филтър не съм сменял още, а и го карам всеки ден и пак е така 
Последна промяна от tih на Сря 05 юли 2006 0:07, променено общо 1 път.
°niksi° написа:Преди да правиш каквото и да било смени филтри /ако не си ги сменял скоро/ - горивен и въздушен.
Е как,смени си въздушният филтър мах скоро....
Не се чуди , като му спреш въздуха ,
няма да върви,
а при по-голяма скорост =по-голям дебит
и ако е задръстен филтъра
няма да върви естествено,
така че сменяй....
после катализатора...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
С доста хора спорехме за таралежа в гащите с колите от Италия!Ама както и да е вече си я зел.Първото е има един доста хвален сервиз до бакърена фабрика ,има и скъпичкия супер дизал на околовръстното,мога да ти препоръчам и един мноо добър ако ти се разкарва до карлово ама общо зето е се едно иди дето ти е наи близко щото ще идеш само за диагностика и не се втурваи веднага да сменяш както ша ти кажат в сервиза.А по вапроса какво да направиш-отиди на комп и също измери компресията(дано да не е тя или турбото).Мен маи ми мирише тая работа да идва от дебитомера на въздуха(Спомняш ли си дали беше мръсен въздушния филтар),или някое запушване на дюза(може да им се сменя главата-25лв.).Дано предишния собственик да не е бил "истински италианец"и масло да не е сменял а само да е доливал(добре че в италия няма M10Д че само него щяха да сипват годовете
),че ще са си заминали част от мотора и цялата торбина.Ако си по сръчен можеш да го извадиш да го видиш ,ама наи добре напрао през сервиза.Иначе и катализатора може да има пръст в тая работа ,ама и ощи нищо ще е.Та него го остави на края и маи е хубаво тъи или иначе да го махнеш.Дано да ти излезе нещо евтино!
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
значи, поне с двигаеля мога да се похваля, перфектен е, това е мноеието на всички компетентни лица при които съм ходил до сега (за това не са ми взимали пари
) за дебитомера и мене ме съмнява, надявам евентуално да не е много скъп, турбото си работи добре според мен, турбината започва да нагнетява някъде при 2000 оборота и се чува силно, чисто и ясно, все добри признаци според мене. Утре първата ми работа е да сменя въздушния филтър и после да мина някъде да ми направат диагностика, ако и това не помогне, сигурно ще съм много изнервен и направо ще ходя да махат катализатора, дано до там да не се стига де
Благодаря Ви за съдействието
Благодаря Ви за съдействието
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта
