Вакумен изпарител на GTI 1.8 8V ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
GORO
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вакумен изпарител на GTI 1.8 8V ?

Мнениеот GORO » Нед 02 юли 2006 23:46


имам Г2 ГТИ 1,8 8v пълен механичен инжекцион 112к.с. мога ли да му сложа обикновен вакуумен изпарител ЛОВАТО .Чудя се ще стане ли добре :?: .Просто този изпарител ми остана от предната кола-Лада.Предарително ви благодаря ако можете да ме посъветвате :idea:
т.4.Темите да бъдат със заглавия подсказващи съдържанието им.
mod edit: golfer




GORO
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Помощ

Мнениеот GORO » Пон 03 юли 2006 20:18


е никои ли не знае нищо по въпроса :?: ? Кажете поне предположение :?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 03 юли 2006 20:43


Ами попринцип е с електрически BRC с два изхода (поне така казват майсторите на АГУ за механична инжекция) Ама ако нямаш възможности пробвай то ще си каже :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 05 юли 2006 8:51


ако колега не съм много запознат със механичен инжекцион.
принципно се слага електрически изпарител, ако има ламбда сонда двигателя /някои механични инжекциони имат/ се слага и емулатор на ламбда сондата., но теоретично разликата е малка между двата вида изпарители.
все пак ми се струва че може да има проблеми със вакума по дроселната клапа /от кое място да се включи вакум системата/

колега който и да питаш /освен ако някой не е патил/ ще ти каже по-скоро няма да стане...
моя съвет е сложи го - обикновено преди клапанчето на сервото има оставени тапички за вакум - и ако имаш проблеми ще си купиш електрически
мисля че ще върви и с този.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Нед 09 юли 2006 21:02


:да:
Слагай го! Ша кара!
Без майтап! Разликата е в начина по който се разрешава пускането на горивото от изпарителя. Само едно нещо ми хрумва. Не дръж копчето на положение "газ" и ключа на "контакт" при неработещ мотор, защото във всмукателната система може да има вакуум и това да позволина изпарителя да вкарва излишно количество газ в системата без мотора да е запален, което няма да е много добре, макар че ти можеш да си спираш и клапана преди изпарителя, ако да речем на бобината не и минават тоци по високото напрежение. :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 10 юли 2006 13:17


не може при изгасен двигател да има вакум в системата и колкото и да държиш на контакт дори и при включен газов клапан не може да изтече газ.


Потребителски аватар
alien
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien » Сря 12 юли 2006 21:52


Колега, тоя вакуумен изпраител по-добре не го слагай, защото най-вероятно ще си имаш проблеми.
Карам VW Djetta с 1.8i EV двигател на газ от три години. В началото бях с вакуумен изпарител, който го карах около година. За тази година ходих на майстор(в гаранция) 3-4 пъти. Или не поемаше в диапазона 2.7-3.7 хил. оборота, или не можеше да се регулира празния ход, или не искаше да пали на бензин, след като е изгасена на газ и престояла няколко минути. И всичко това от изпарителя. След това, този механичен инжекцион е много капризен към газта от гледна точка на настройка. Имаш ли дори малък пропуск в системата(ваккуума) и точната настройката става почти невъзможна.
След тази година се принудих и го смених. Сега съм с BRC електрически и съм значително по-доволен, но не напълно. Разликата между бензин и газ я има. Поне пали. Иначе като състояние на двигателя съм сигурен че е ок и неволите са ми само от газта. Ходех на диагностики със стария изпарител - на бензин тип-топ, на газ трагедия. Сега е поносимо, както казах по-горе, но на последък май е дигнала разхода(над 11л./100), може би доживях да сменя мембрани на BRC-то.
Слагай електрически изпарител – това е моя съвет – може да е по-скъп но проблемите със сигурност ще са по-малко:-)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта