Лампата за маслото отново
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Лампата за маслото отново
Щом лампата "мига"-проблема е в датчика за "високо" налягане,нормално отворен контакт,затваря към 1,8бара(така го знам).Същото "мигане" се получава при изправни датчици и неработещ оборотомер!(по-точно не идва сигнал от компа към оборотомера).Последното е изпитано на собствен гръб(кола)-мотор ABS.Не е изключено и неправилна работа на схемката в таблото,както вече се предположи.
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лампата за маслото отново
Само преди 10 дни и при мене замига лампата за маслото и зумера засвири! Спрях веднага, вдигнах капака и погледнах датчиците за налягане на маслото!
Този за ниското налягане черния беше добре, но оня белия за високото беше целия умаслен като маслото се стичаше надолу!
Продължих бавно и стигнах някак без да свири до гаража, на другия ден взех два нови датчика смених и забравих за този проблем!
Проблема идва от това че датчиците с течение на годините се изпичат и от старост почват да изпускат масло там където са капсуловани! И добре, че е тоя зумер иначе е така ще си кара човек и ще прецака двигателя рано или късно!
Този за ниското налягане черния беше добре, но оня белия за високото беше целия умаслен като маслото се стичаше надолу!
Продължих бавно и стигнах някак без да свири до гаража, на другия ден взех два нови датчика смених и забравих за този проблем!
Проблема идва от това че датчиците с течение на годините се изпичат и от старост почват да изпускат масло там където са капсуловани! И добре, че е тоя зумер иначе е така ще си кара човек и ще прецака двигателя рано или късно!
Последна промяна от moreg на Чет 11 ное 2010 15:49, променено общо 1 път.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лампата за маслото отново
moreg написа:Само преди 10 дни и при мене замига лампата за маслото и зумера засвири! Спрях веднага, вдигнах капака и погледнах датчиците за налягане на маслото!
Този за ниското налягане черния беше добре, но оня белия за високото беше целия умаслен като маслото се стичаше надолу!
Продължих бавно и стигнах някак без да свири до гаража, на другия ден взех два нови датчика смених и забравих за този проблем!
Проблема идва от това че датчиците с течение на годините си изпичат и от старост почват да изпускат масло там където са капсуловани! И добре, че е тоя зумер иначе е така ще си кара човек и ще прецака двигателя рано или късно!
Дано нямаш проблеми с новите датчици.
Преди време счупих белия датчик и отидох до юнитрейд и си купих датчик ( около 25 лв ). Исках да е от Юнитрейд понеже датчика е важен. След около 4-5 месеца датчика протече. И си взех датчик втора употреба, на който му погледнах налягането на колко се задейства. Карам така около година и нямам никакви проблеми.
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Лампата за маслото отново
Днес се възползвах от хубавото време и смених таблото ,
от това дето се качват веднага стрелките,даже се подмлади колата малко
,надявам се че проблема е бил в него , в събота имам път към
Русе и ще разбера дали ще пищи
от това дето се качват веднага стрелките,даже се подмлади колата малко
,надявам се че проблема е бил в него , в събота имам път към
Русе и ще разбера дали ще пищи

- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Лампата за маслото отново
засега с новото табло тишина(да чукам на дърво)
не се е обаждала пустата лампа , имам обаче един въпрос
за това новото табло (TRW) като дам на контакт
светват всичките лампи без на ръчната (тя свети ако е дръпната ръчната) , а тази за водата светва
и след малко угасва остават да светят за акумулатора и маслото като запаля
всичко си угасва , така ли трябва да бъде ?
на старото табло като дам на контакт светваха всички лампи и като запаля угасваха
не се е обаждала пустата лампа , имам обаче един въпрос
за това новото табло (TRW) като дам на контакт
светват всичките лампи без на ръчната (тя свети ако е дръпната ръчната) , а тази за водата светва
и след малко угасва остават да светят за акумулатора и маслото като запаля
всичко си угасва , така ли трябва да бъде ?
на старото табло като дам на контакт светваха всички лампи и като запаля угасваха
Re: Лампата за маслото отново
И аз смених таблото на моя ААМ,сега с новото ми показва температурата с 10 градуса отгоре,със старото държеше 90 сега 100 
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Лампата за маслото отново
можеш да го отвориш и да бутнеш малко стрелката ,
аз на моето така направих, и при мене показваше малко повече ,
интересува ме някой колега да каже за лампите дали така се държат
при него таблото е TRW
аз на моето така направих, и при мене показваше малко повече ,
интересува ме някой колега да каже за лампите дали така се държат
при него таблото е TRW
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Лампата за маслото отново
аиде бре колеги кой има табло TRW, как се държат лампите по него
светват ли всичките при контакт ?
светват ли всичките при контакт ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта