
Polo AFH температура.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
Не споря - каквото ти пише на капачката на казанчето, но по принцип който е с алуминиев блок, дори да пише 12, може да кара и 11. Виж, обратното става голям филм от чугунените блокове. 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
То на казанчето пише G12 ама в БГ и с вода карат ....
Каквото пише, такова трябва да е!
Каквото пише, такова трябва да е!
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo AFH температура.
А ако не сложа G12 какво ще стане? Аз до сега само от синия антифриз съм слагал... а полото ми е 98г. пак AFH. Та каква е разликата някой знае ли?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
Има търсачка - нищо няма да ти стане на матора, щом е за Ж12. Аз съм му доливал и жълт 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
Принципно, .... антикорозионни съставки има. които синия ги няма! Синия е за чугунените блокове предимно, той има съставки против ръжда и окуси на желязото, докато в Розовия има добавки за борба с корозията при алуминия и също така има добавки против течове и работи по друг начин с гарнитурите по мотора!
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo AFH температура.
Ясно ... и аз ще си взема от G12 щом го препоръчват.
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
99% термостат! Сменяш го за отрицателно време и забравяш за проблема 

- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Polo AFH температура.
Здравейте отново,
Термостатът е сменен с Behr и всичко вече е наред - постоянна температура около 90 градуса. За антифриза - наистина на капачката пише розов G12, но беше със син(някой е пестил пари предполагам) и вследствие на това беше сменен пак със син и така. Важното е, че вече е в ред за зимата, след смяната на малък списък от работи, които просто бяха оригиналните и им е времето вече към 115 хиляди км. да се подменят. Та надявам се сега да се порадвам за няколко месеца на надеждна немска кола - било то правена в Испания, защото досега беше малко по италиански маниер с тези ремонти. Остана ми само ABS-са да заменя, но моделите на хидроагрегата и контролера са доста редки и не съм имал успех досега - почти навсякъде из София и го няма. А и още нещо за антифризите - доколкото им разбирам - ако колата е излезнала от завода с розов G12 то той е установил съединения с повърхностния слой на металните части и вследствие на това антикорозионните и другите свойства на синия G11 остават безполезни, тъй като не може да реагира с голия метал, което хем е добре, хем не е.
Та благодаря за съдействието, вече знам къде да питам ако не съм наясно с нещо, пък сега е ред и аз да помогна на някой ако мога.
Поздрави!
Термостатът е сменен с Behr и всичко вече е наред - постоянна температура около 90 градуса. За антифриза - наистина на капачката пише розов G12, но беше със син(някой е пестил пари предполагам) и вследствие на това беше сменен пак със син и така. Важното е, че вече е в ред за зимата, след смяната на малък списък от работи, които просто бяха оригиналните и им е времето вече към 115 хиляди км. да се подменят. Та надявам се сега да се порадвам за няколко месеца на надеждна немска кола - било то правена в Испания, защото досега беше малко по италиански маниер с тези ремонти. Остана ми само ABS-са да заменя, но моделите на хидроагрегата и контролера са доста редки и не съм имал успех досега - почти навсякъде из София и го няма. А и още нещо за антифризите - доколкото им разбирам - ако колата е излезнала от завода с розов G12 то той е установил съединения с повърхностния слой на металните части и вследствие на това антикорозионните и другите свойства на синия G11 остават безполезни, тъй като не може да реагира с голия метал, което хем е добре, хем не е.
Та благодаря за съдействието, вече знам къде да питам ако не съм наясно с нещо, пък сега е ред и аз да помогна на някой ако мога.
Поздрави!
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Polo AFH температура.
Това да се чува!
Всичко е добре, когато свършва добре!

Всичко е добре, когато свършва добре!

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
nfworld написа:Здравейте отново,
Термостатът е сменен с Behr и всичко вече е наред - постоянна температура около 90 градуса. За антифриза - наистина на капачката пише розов G12, но беше със син(някой е пестил пари предполагам) и вследствие на това беше сменен пак със син и така. Важното е, че вече е в ред за зимата, след смяната на малък списък от работи, които просто бяха оригиналните и им е времето вече към 115 хиляди км. да се подменят. Та надявам се сега да се порадвам за няколко месеца на надеждна немска кола - било то правена в Испания, защото досега беше малко по италиански маниер с тези ремонти. Остана ми само ABS-са да заменя, но моделите на хидроагрегата и контролера са доста редки и не съм имал успех досега - почти навсякъде из София и го няма. А и още нещо за антифризите - доколкото им разбирам - ако колата е излезнала от завода с розов G12 то той е установил съединения с повърхностния слой на металните части и вследствие на това антикорозионните и другите свойства на синия G11 остават безполезни, тъй като не може да реагира с голия метал, което хем е добре, хем не е.
Та благодаря за съдействието, вече знам къде да питам ако не съм наясно с нещо, пък сега е ред и аз да помогна на някой ако мога.
Поздрави!
Имаш Л.С.!

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kardjali
Re: Polo AFH температура.
nfworld написа:Здравейте колеги,
Въпросът ми е защо полото ми почти не загрява, през повечето време стрелката е или около 70 или най-често малко над долната граница на термометъра. В злобните софийски задръствания се вдига на 90 и вентилатора се пуска, но това е при стоене на едно място, парното тръгва бързо и е силно, а термометъра едвам отлепя от чертата. На извънградско е на 2 милиметра от долния ограничител - тоест седи си в оранжевото. На предната ми кола Вектра 1.6mi си се вдигаше на малко под 90 и си седеше там и това е.
Последна промяна от Bratt на Чет 02 дек 2010 15:16, променено общо 1 път.
Причина: нещо не схванах смисъла... можеше поне да допълниш собствена инфо, колега. ;)
Причина: нещо не схванах смисъла... можеше поне да допълниш собствена инфо, колега. ;)
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo AFH температура.
Абе колеги да ви питам, ако карам с синия антифриз а не с този червения G12 възможно ли е да ми загрява по-бавно колата и да не е много топъл въздуха, като пусна на 3-4 духалката имам чуството, че почва малко по студен вуздух да духа... Това е дори като колата е загряла на 90 градуса въздухът не е горещ, но май не е от термостатчето защото температурата си седи на 90 градуса и нито пада нито се вдига, вече се чуда дали е нормално за полотата или просто мойто не може да докара по топъл въздух. Дайте некви идей... (полото ми е 98г AFH)
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
Няма как да духа горещо на 4ри! За да го усещаш горещо температурата на въздуха трябва да е много висока!
Антифриза няма почти нищо общо! Карай и стига си мислил глупости!!!

Антифриза няма почти нищо общо! Карай и стига си мислил глупости!!!

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo AFH температура.
А има ли опасност да ми е запушен радиатора? Колата много бавно ми загрява и много хладък въздух духа???
Миналата година парното духаше жега на MAX сега почти не докарва топъл въздух... Дайте некви идеи различни от термостат? И ако може да ми кажете каде на казанчето за антифриза пише дали е за G12 (червения антифриз).

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта