интересува ме какво трябва да сменя за да мина на бобини и те ли са по добрия вариант
смяната ме интересува поради следния проблем
viewtopic.php?f=5&t=233781
VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
Трябват ти бобините+инсталация от ВР6 с бобини и компютър от ВР с бобини. Евентуално може да се наложи да смениш и дросела на смукателния колектор,не си спомням добре но мисля ,че и него го смених 

- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
Дросела е еднакъв. но при моторите с бобини има датчик за синхронизация.
При моторите с делко датчика е в самото делко.
При евентуална конверсия освен моторната инсталация с компа ще са нужни и ангренажен капак от мотор с бобини, датчика и предния разпредделителен вал(или поне зъбчатката с пластната която подава импулс на датчика)
При моторите с делко датчика е в самото делко.
При евентуална конверсия освен моторната инсталация с компа ще са нужни и ангренажен капак от мотор с бобини, датчика и предния разпредделителен вал(или поне зъбчатката с пластната която подава импулс на датчика)
Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
prokopoff написа:Дросела е еднакъв. но при моторите с бобини има датчик за синхронизация.
При моторите с делко датчика е в самото делко.
При евентуална конверсия освен моторната инсталация с компа ще са нужни и ангренажен капак от мотор с бобини, датчика и предния разпредделителен вал(или поне зъбчатката с пластната която подава импулс на датчика)
Капак няма да сменя,просто си оставя делкото(без капачката и си прави една тапа от алуминий да не се виждат карантийте) да запълва дупката, датчик и вал също не му трябват,ползва се стария датчик на делкото. А дросела (ако съм го сменил въобще

- 6ilio
- Мнения: 141
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
по принцип бобините ли са по добрия вариант или да си търся начин да оправя проблема с делкото ако то е по добро
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
По-евтино ще ти излезе сигурно да си управляваш бобините със стендалоун електроника (а и мотора можеш). За оригинална такава от ВР с бобини ще ти смъкнат няколко кожи ...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно
при мотора с делко, дросела пак е същия с тая разлика, че ТПС-а(друго с жици освен него няма по дросела) е различен. Стойностите му идват по-други и най-гадното е че самия датчих е с различни присъединителни отвори от този спрямо мотора с бобини. За да се сложи новия тпс, иска малко да се преправи дросела... нищо сериозно...
Иначе дроселите си лягат 1:1 към колектора
Проблема на Милко е с делкото, цялата гимнастика е за да го разкара. По-горе е Прокопоф е написал точно какво трябва, като се забравя дебитомера :!: Хубавото е, че мотора с бобини е много по-разпространен от мотора с делко, многократно...няма да е проблем да се намери инсталацията и дебитомера. Знаеш къде да търсиш, казвал съм ти варианти като се чухме
На тия капаци отстрани, много лошо е направено така, че като се шлайфа главата, се шлайфа и капака с нея.
Дюзите и регулатора и при двата мотора са еднакви.
Според мен, макар че брах ядове... с бобините е по-добре.
Бобините на новия мотор са капризни, много са чувствителни към кабели- две изгорих за норматив докато се усетя. Нова е 400-600лв (според отстъпката) оригинална на беру, употребявана върви 100-150лв, не че няма тарикати дето им искат и по 250-300...
Иначе дроселите си лягат 1:1 към колектора
Проблема на Милко е с делкото, цялата гимнастика е за да го разкара. По-горе е Прокопоф е написал точно какво трябва, като се забравя дебитомера :!: Хубавото е, че мотора с бобини е много по-разпространен от мотора с делко, многократно...няма да е проблем да се намери инсталацията и дебитомера. Знаеш къде да търсиш, казвал съм ти варианти като се чухме

На тия капаци отстрани, много лошо е направено така, че като се шлайфа главата, се шлайфа и капака с нея.
Дюзите и регулатора и при двата мотора са еднакви.
Според мен, макар че брах ядове... с бобините е по-добре.
Бобините на новия мотор са капризни, много са чувствителни към кабели- две изгорих за норматив докато се усетя. Нова е 400-600лв (според отстъпката) оригинална на беру, употребявана върви 100-150лв, не че няма тарикати дето им искат и по 250-300...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта