VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот 6ilio » Вто 23 ное 2010 13:31


интересува ме какво трябва да сменя за да мина на бобини и те ли са по добрия вариант
смяната ме интересува поради следния проблем
viewtopic.php?f=5&t=233781




G60

Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот G60 » Сря 24 ное 2010 16:52


Трябват ти бобините+инсталация от ВР6 с бобини и компютър от ВР с бобини. Евентуално може да се наложи да смениш и дросела на смукателния колектор,не си спомням добре но мисля ,че и него го смених :roll:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот prokopoff » Сря 24 ное 2010 18:39


Дросела е еднакъв. но при моторите с бобини има датчик за синхронизация.
При моторите с делко датчика е в самото делко.
При евентуална конверсия освен моторната инсталация с компа ще са нужни и ангренажен капак от мотор с бобини, датчика и предния разпредделителен вал(или поне зъбчатката с пластната която подава импулс на датчика)


G60

Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот G60 » Сря 24 ное 2010 18:47


prokopoff написа:Дросела е еднакъв. но при моторите с бобини има датчик за синхронизация.
При моторите с делко датчика е в самото делко.
При евентуална конверсия освен моторната инсталация с компа ще са нужни и ангренажен капак от мотор с бобини, датчика и предния разпредделителен вал(или поне зъбчатката с пластната която подава импулс на датчика)

Капак няма да сменя,просто си оставя делкото(без капачката и си прави една тапа от алуминий да не се виждат карантийте) да запълва дупката, датчик и вал също не му трябват,ползва се стария датчик на делкото. А дросела (ако съм го сменил въобще mhihi ) мисля че имаше някаква допълнителна букса за инсталацията от мотора с бубините която другия дросел нямаше но не съм много сигурен може и да се заблуждавам


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот 6ilio » Сря 24 ное 2010 19:47


по принцип бобините ли са по добрия вариант или да си търся начин да оправя проблема с делкото ако то е по добро


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот Stenly » Сря 24 ное 2010 20:30


По-евтино ще ти излезе сигурно да си управляваш бобините със стендалоун електроника (а и мотора можеш). За оригинална такава от ВР с бобини ще ти смъкнат няколко кожи ...


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 преминаване от делко на бобини какво е нужно

Мнениеот pe6kata » Пон 29 ное 2010 19:42


при мотора с делко, дросела пак е същия с тая разлика, че ТПС-а(друго с жици освен него няма по дросела) е различен. Стойностите му идват по-други и най-гадното е че самия датчих е с различни присъединителни отвори от този спрямо мотора с бобини. За да се сложи новия тпс, иска малко да се преправи дросела... нищо сериозно...
Иначе дроселите си лягат 1:1 към колектора

Проблема на Милко е с делкото, цялата гимнастика е за да го разкара. По-горе е Прокопоф е написал точно какво трябва, като се забравя дебитомера :!: Хубавото е, че мотора с бобини е много по-разпространен от мотора с делко, многократно...няма да е проблем да се намери инсталацията и дебитомера. Знаеш къде да търсиш, казвал съм ти варианти като се чухме :lol:

На тия капаци отстрани, много лошо е направено така, че като се шлайфа главата, се шлайфа и капака с нея.

Дюзите и регулатора и при двата мотора са еднакви.

Според мен, макар че брах ядове... с бобините е по-добре.

Бобините на новия мотор са капризни, много са чувствителни към кабели- две изгорих за норматив докато се усетя. Нова е 400-600лв (според отстъпката) оригинална на беру, употребявана върви 100-150лв, не че няма тарикати дето им искат и по 250-300...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта