vw16v написа: Гледам си голям разбирач и сложи ВР6 в пасат 5,вместо присъщия му В6...
всичките 6-цилиндрови мотори са им ВР-и конструктивно. ВР6 конфигурацията не идва от броя клапани.
vw16v написа: Гледам си голям разбирач и сложи ВР6 в пасат 5,вместо присъщия му В6...
pe6kata написа:vw16v написа: Гледам си голям разбирач и сложи ВР6 в пасат 5,вместо присъщия му В6...
всичките 6-цилиндрови мотори са им ВР-и конструктивно. ВР6 конфигурацията не идва от броя клапани.
pe6kata написа:vw16v написа: Гледам си голям разбирач и сложи ВР6 в пасат 5,вместо присъщия му В6...
всичките 6-цилиндрови мотори са им ВР-и конструктивно. ВР6 конфигурацията не идва от броя клапани.
ChimeyJimmey написа:Последните VR6 са в B4. Интересно защо е изоставена тази концепция от тогава...
pe6kata написа:нима на б5, б5.5 2.8 мотора е по-различен от 2.8 мотора на голф четворката да речем(само дето е надлъжно, а не напречно разположен)?
pe6kata написа:Да си призная не съм се интересувал от б5, но е много странно че фв разработват нов мотор за пасат. Доколко е успешен става ясно, щом като се връщат на ВР в следващите модели.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта