Около 2 месеца карах само на газ. Имаше нещо по инсталацията и нямаше ток до помпата. Вчера го оправиха и изненада. Бензин има - един маркуч изскочи от налягането и видях струята, ток има, на газ работи добре, но на бензин прекъсва,не може да се форсира, няма мощност,все едно работи на по малко цилиндри, или не и достига нещо. "Майстора" каза че сигурно се е запушил инжекциона. Посъветва ме да изгоря наличния бензин, да сипя нов и някаква добавка. която ще ми дадат в бензиностанцията. Ако не ..се оправи - нов инжекцион. Той сигурно ще струва повече от колата. Махах акумолатора,но явно не е от натрупани грешки в компа. Сега се чудя да последвам ли съвета на майстора, да търся ли инжекцион, да продавам ли колата за жълти стотинки или да я хвърлям

Пасат 91 ва моно инжекцион RP мотор.
Продължавам разказа.След като свърши стария бензин,сутринта сипах 10 литра и малко от добавката която купих от бензиностанцията. Това което препоръчаха в една тема в нашия форум. Тръгнах от окръжна болница към Орлов мост и след това обратно. Колата едвам се ускоряваше, не смеех да се престроя защото като дам газ и тя забива нос. На връщане, малко преди Плиска примига лампата за маслото и се чу зумера. Докато реагирам и той млъкна. Лампата загасна. И така на всеки 2-3 мин. Реших да се разходя до Бистрица. По средата на пътя зумера се включи и вече не млъкваше. Спрях, огледах докъдето можах - никъде нямаше необичайно омасляване. Запалих и всичко беше ОК. До Бистрица продължи номера с включването на зумера на 2-3 мин. Спрях колата там и я оставих около 3 часа. След това проверих маслото - всичко си беше наред, Отдолу нямаше никакви петна. На връщане карах на трета и нямаше присвирвания на зумера. Като стигнах в София нямаше вече и бензин. Изгори 10 литра за около 40 километра. Сипах 5 литра да има и във вторник ще пробвам пак с 25 литра и добавката. За сега проблема си стои.На бензин от ауспуха излиза черен пушек, на газ е ОК.