
Не пали сутрин Г4 AGR
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Не пали сутрин Г4 AGR
Здравейте , знам че наистина има мн изписано по този въпрос , но не намерих нищо което да ми помогне . Проблема ми е следния : коалата пали трудно при сутрешния си старт , смених свещите ( от 4 само една работеше , сега са 4 нови ) смених темературния датчик (мисля че така се казваше , намира се на един пластмасов трипътник ) , лампата на подгревните свещи на таблото изгася едновременно с всички останали . Благодаря Ви предварително 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
Компресия?
- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
мойта е със същия мотор но след смяна на 1 свещ ,сега пали докато види ключа,как ти е акумулатора,да не си го изтощил от много въртене?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
не е от свещите , 4 нови са , мисля да не би да е от тая лула , която захваща 4 те свещи , жие как мислите може ли да е от това ?
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
въздух в горивната система-поне при мен от това се оправи-2 филтъра смених за 3 дена,докато попадна на читав.в прозрачния мъркуч не се видаха балончета-а то се оказа че няма изобщо нафта-само въздух/сутрин/след това смених и втулката на стартера/имаше луфт/ и сега пали като кибрит.даже несъм сигурен дали всички свещи ми работят.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
и това не е колега , смених филтъра преди около седмица , и няма въздух там
, мерси все пак

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
проври акумулатора,стартер и кабелни връзки
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
правил съм профилактика на стартера и кабели съм проверявал
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
На тестер закачи ли я колата ?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
остана- закъснение на центровката
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
Мерси много момчета , май се оказа акомулатора 

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
ifidik написа:остана- закъснение на центровката
Иво изпревари ме бре
точно центровката ти не е наред погледни я и ще видиш че е на сериозно закъснение даваш и аванс и пали на 1/4
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
как се проверява това колеги , че не ми е мн ясно
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
Това се проверява с ...Ifidik от Варна.
Сега сериозно,проверява се с ваг ком колега!

Сега сериозно,проверява се с ваг ком колега!

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Не пали сутрин Г4 AGR
tishomir написа:как се проверява това колеги , че не ми е мн ясно
ако имаш Ваг ком много лесно става
влизаш в двигателя от там на действителни стойности избираш канал 000
после даваш базови настройки ТДИ граф и от падащото меню избираш твоя мотор и си гледаш центровката трябва да е възможно най близо до зелената линия
или следвай това http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 80 госта