Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот niikoo_1 » Съб 27 ное 2010 13:08


_Rosso_ написа:Няма нищо по-хубаво от фабричния тунинг, или от фирмения тунинг !!! Само че той си струва доста пари .
Иначе митове и легенди много (бояна тва бояна онова , военна рампа ,божурище илиенци младост )
:P :P :P


Ти кво се обаждаш като на барабан малката пръчка.
Кви легенти те гонят на Бояна и т.н. :lol: а на Божурище и Военна рампа отдавна нищо не се случва,

Я уточни какво означа понятието "фабричен тунинг", че ако взимаш творениеята на HGP за фабричен тунинг mhihi нямам думи.

В България също няма проблем да ти направят 2.8/3.2 ВР6 мотор такива коне, че и повече сещам се за поне три четири места където може да отидеш, ако имаш съответния кеш и ще ти направят колата в никакъв случай не по-зле от HGP, че даже и ще ти остане не малка сума пари.
А иначе направи супер неадекватно ламерско включване в тема :banghead:




Потребителски аватар
_Rosso_
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот _Rosso_ » Съб 27 ное 2010 14:55


Разбира се че за по-малко пари можеш да постигнеш същия ефект в някой гараж тук в бг .

Разликата е там , че ако платиш повече ще получиш и повече, ВЪРВЕНЕТО НЕ Е ВСИЧКО


Пиримерно , таблото ти няма да изглежда като коледна елха :
garage.php.jpeg
defi-link-meter-advance-cr-2.jpg



А всички тези данни ще ти ги вади на борд компютъра и тн. Просто си плащаш за цялостен проект и всичко е изпипано до най малките подробности . Всичко е сметнато да може да понесе мощноста на двигателя (и е сметнато от хора който са го учили и оставят името си зад колата която продават ).

Със сигурност можеш да си направиш говлфа бърз колкото този за по-малко пари .
Но по-добър като кола еднва ли ще може да се получи .
stil.jpg
bar.jpg

Последна промяна от _Rosso_ на Съб 27 ное 2010 16:08, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот pe6kata » Съб 27 ное 2010 15:39


niikoo_1 написа:Я уточни какво означа понятието "фабричен тунинг", че ако взимаш творениеята на HGP за фабричен тунинг mhihi нямам думи.

В България също няма проблем да ти направят 2.8/3.2 ВР6 мотор такива коне, че и повече сещам се за поне три четири места където може да отидеш, ако имаш съответния кеш и ще ти направят колата в никакъв случай не по-зле от HGP, че даже и ще ти остане не малка сума пари.


човека е писал- фабричен или фирмен!
Ясно е че става въпрос за фирмен в случая! Фабричен хгп си го измисли ти.

иначе много смело изказване, за конете не е проблем, но викаш не по-зле от хгп, а? евала... замисли се малко...

иначе не виждам какво прави темата в силов, а не е в офф-топик коли да речем...


Потребителски аватар
_Rosso_
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот _Rosso_ » Съб 27 ное 2010 15:43



иначе не виждам какво прави темата в силов, а не е в офф-топик коли да речем...


Аз я бях пуснал в Офф-топика , само че някой я премести тук . :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот kav4o » Съб 27 ное 2010 16:25


Поредна безмислена тема..още от първия пост предусещам ключа 8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот niikoo_1 » Съб 27 ное 2010 16:52


_Rosso_ написа:Разбира се че за по-малко пари можеш да постигнеш същия ефект в някой гараж тук в бг .

Разликата е там , че ако платиш повече ще получиш и повече, ВЪРВЕНЕТО НЕ Е ВСИЧКО

А всички тези данни ще ти ги вади на борд компютъра и тн. Просто си плащаш за цялостен проект и всичко е изпипано до най малките подробности . Всичко е сметнато да може да понесе мощноста на двигателя (и е сметнато от хора който са го учили и оставят името си зад колата която продават ).

Със сигурност можеш да си направиш говлфа бърз колкото този за по-малко пари .
Но по-добър като кола еднва ли ще може да се получи .
stil.jpg
bar.jpg


Виж сега не ми се спори с лаик като теб, който сега за първи път чува са HGP (има още една камара фирми занимаващи се с подобна дейност, но ще оставя да ги откриеш сам), ама трябва да ти забранят да пишеш в тунинг раздела щото не са ти ясни много неща (и не смятам да те ограмотявам mhihi )

На всеки Голф 4 с голям ФИС може да се направи да ти показва налягането mhihi не е кой знае колко скъпо и трудно постижимо. Уредите дето си дал на снимката на дефи струват доста пари да кажем по около 200$ всеки + още 160-200$ само за стойката, което е в пъти по-скъпо от това да си направиш ФИС дисплея да ти показва налягането, е да ама това няма откъде да го знаеш забравих. И още нещо аналоговите уреди са много по-лесни за възприемане и разчитане.

Това за понасянето на мощността от мотора пак е малко ни в клин ни в ръкав го написа. За повечето ВАГ мотори, които се правят 1.8Т/2.0ТФСИ/ВР6/2.7Битурбо и т.н. се знае колко им е предела на завоските вътрешности като Коне и въртящ момент и какво трябва за повече коне, ама това са неща, които на теб едва ли са ти ясни mhihi така, че няма какво да се напъваш.



pe6kata написа:
niikoo_1 написа:Я уточни какво означа понятието "фабричен тунинг", че ако взимаш творениеята на HGP за фабричен тунинг mhihi нямам думи.

В България също няма проблем да ти направят 2.8/3.2 ВР6 мотор такива коне, че и повече сещам се за поне три четири места където може да отидеш, ако имаш съответния кеш и ще ти направят колата в никакъв случай не по-зле от HGP, че даже и ще ти остане не малка сума пари.


човека е писал- фабричен или фирмен!
Ясно е че става въпрос за фирмен в случая! Фабричен хгп си го измисли ти.
иначе много смело изказване, за конете не е проблем, но викаш не по-зле от хгп, а? евала... замисли се малко...
иначе не виждам какво прави темата в силов, а не е в офф-топик коли да речем...

Пешка тебе пък какво те сърби. :lol:
Значи 21хил. за сток мотор + спейсър за да се разреди мотора + турбина и още малко периферия са екстра и тук в бг никой не може да се справи mhihi давам за пример най-малкия кит, но и другите не са изключение.

Какво става с твоя ВР има ли раздвижване кога ще го надуваш?


Потребителски аватар
_Rosso_
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот _Rosso_ » Съб 27 ное 2010 17:52


Екстра знaчи кво викаш .

ABT http://www.skidmark.bg/news.php
Hofele http://www.hofele.com/
HGP http://www.hgp-turbo.de


За нищо не стават , защото тука в БГ по гаражите и по сервизите , разбират всичко .
Могат да направят по-добри коли за нищо пари .

Още малко ако си попишеме ще ми кажеш че и BRABUS и HAMANN за нищо нестават понеже колите са им надценени , и тука можеме да си направиме същите че и по-добри за по малко пари .


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот judasss » Съб 27 ное 2010 19:03


От начало беше интересна темата , но почна да се превръща във груб спор :screwy
А доста интересни работи попрочетох , мисля че не само на мен ми е интересно ... :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот pe6kata » Съб 27 ное 2010 19:05


niikoo_1 написа: Пешка тебе пък какво те сърби. :lol:
Значи 21хил. за сток мотор + спейсър за да се разреди мотора + турбина и още малко периферия са екстра и тук в бг никой не може да се справи mhihi давам за пример най-малкия кит, но и другите не са изключение.

Какво става с твоя ВР има ли раздвижване кога ще го надуваш?


не ме разбирай погрешно, не се заяждам. Четеш и във вортекса и навсякъде и знаеш че хгп черешката на тортата. И в бг ще го направят, разбира се... Работата е че фирмата се е специализира тясно в тунинговането на определни мотори. Което означава че си е правила мноооооооооооого експерименти, начупила е много мотори, за да определи граници на чупене, на ресурс и т.н. Ще бъда по-конкретен- почти всичко е нейна разработка като части и софтуер-
колектори, кулери, лагери, усилване на кутията, разработка на софт и т.н.... Понеже съм на 12волтова тема, ще ти кажа- над определени коне препоръчват да речем други лагери(над 350 коня за вр6, не че няма да устиска и оригиналите) над определени коне- други зъбни колела и т.н....

Коя тунинг фирма ще се похвали със собствено производсто тунинг части за цял кит на даден мотор.
Обикновено ползват готови продукти от различни фирми и ги асемблират в кит...
Другото- мислиш ли че с всеки един детайл не е експериметирано при създаването му, докато се намери оптимума. Да създадеш толкова части, да ги събереш така че да работят адекватно си е бая умуване, проектиране на нови системи, не че неможем да го извъртим и тук е СО-то.
Виж съвсем елемнтарни неща- примерно колко да ти диаметъра на всмукателната/изпускателната система, или степента на сгъстяване, избор и параметри на турбо и т.н. Имам идеи, ще я направя така, но така и няма да знам губя ли и колко точно от това, щото няма да имам възможността да го проверя как ще се държи колата с други размери и части. Ще си оставя резерв по мое усмотрение, с доста хора с които съм говорил се оказва че на много места са се презастраховали излишно, което е загуба на мощност(особено в атмсферните режими дето няма как да се компенсира), на разход и т.н.
Още с поръчването ще знаеш крайния резултат- параметри, графика...
В бг знаеш как ще стане- и да се налеят пари... няма го експериметирането, ще поръчаме маркови железа, ще ги сглобим с надеждата че сме долу горе в във вярна комбинация, доколкто знам и ще го настроят никак зле.

Иначе наскоро имаше една тема тук... със много пари набутани като цяло в не много умна концепция(според мен)...
Смятам че ми разбра идеята...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот sk. » Съб 27 ное 2010 19:15


Подкрепям Нико!
Сещам се за поне 3 месета в София където можеш да отидеш и колата ти да бъде направена не по зле от където и да е другаде! Има страхотни професионалисти в тази област и в България, но това че на нас българите не ни се дават пари за качествен тунинг е друг въпрос!
Само ще вметна Overdrive, на изхода на София. Техни проекти могат да се разгледат във Фейсбук. Има доста сериозни коли правени. Една от тях е не безизвестения 10-секунден Скайлайн.

Това че хората не са експериментирали с чупене на мотори и части, не значи че не могат да черпят информация от хора, който са правили тези неща :)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот pe6kata » Съб 27 ное 2010 19:48


ок колега, ама нали се сещаш че на запад бабите ходят с 10секундни коли на пазар, там се говори за 2 че и 3 секунди надолу...
Това с парите не го разбрах нещо, колите си ги правим в бг, щото гледаме да мине по-евтино. Какъв е проблема ако имаш лев, да я закараш и да ти я направят...

Едно е да ти монтират нещо изпитано и изпробвано, друго е тепърва да го създаваш и изчистваш куп проблеми дето не си ги предвидил.
Може смешно да ви се струва, от три коли събирам една(от 2Б4-ки и една Б3-ка, направих нов модел- Б3.5 :lol: ), дето са все фабрични неща, толкова неща непредвидени неща ми излязоха, толкова сглобяване и разглобяване, щото нещо не паснало... може елементрано да звучи, доста време и нерви ми отне докато изчистя всичко(почти всичко) :horror: .

Да не говорим като се влезе у филма с тунинговането, колко време ще мине докато се изчисти всичко... е затова плащаш, щото някой се е занимавал с всичко това, че да ти е спести последващите главоболия...
Иначе вадят много сеиозни графики, като разпределение на въртящ момент... подочувам и аз за разни коли, но на същото налягане и обороти да речем, конете доста се разминават с тия от на ХГП. Нико е прав, освен ако не си фрашкан с пари, за и няколко десетки коня не си струва да набуташ два, три пъти повече пари отколкото би си го направил ти...
Иначе в никакъв случай не подцеявам хората занимаващи се в бг :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот pe6kata » Съб 27 ное 2010 20:25


niikoo_1 написа:
Какво става с твоя ВР има ли раздвижване кога ще го надуваш?


ами не съм спирал работата по нея, но почти нищо по отношение на силовата част. запасил съм се с мотори и зимата ще поработя върху това.След фалстарта, тия пасати дето ги взех за части много ме дръпнаха назад, и като праи и време.. Вр6-цата ще е турбо, няма начин...

така и така сме се заприказвали в силовия раздел, има две неща дето ми се иска да питам:

1-от доста време съм пред една дилема- да си досъбера частите или готов кит на кинетик. Парите така и иначе ще са толкова, като тегля чертата, разликата е че ги даваш накуп. Хубавото е че работата е само монтаж, няма къде да объркаш. Да не се лъжем , едва ли ще го проектирам и изпълня по-добре - като гледам частите са марка, софта е разработка на С2 за този сетъп... Предпоставка за липса на проблеми. Дразни ме това че не са качили графика с разпределението на въртящия момент... не е като на хгп... :lol:
http://www.turbo-kits.com/mkiii_vr6_turbo_kits.html


2- избора на марка за турбо, понеже му наближава времето, ако първия вариант отпадне най-вероятно- ще е втулкова, нова(700-800$), нещо да отговаря на ГТ 3582 с такава топла част че фул буст да прави на около 3500 оборота (а/р 0.63-0.83)
та за тия пари може да са много марки. Това което искам е качество, ресурс и ако се стигне до ремонт да е лесно ремонтно пригодна. Понеже нямам опит с турбини, какво бихте ме посъветвали като марка, да се впише оптимално в тая рамка?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот Vizor » Съб 27 ное 2010 20:34


Колите правени в България на една писта с лепило, хубави гуми, настилка и апаратура ще дадът изненадващи времена ;) Изненадващи за много хора.. гаранция давам за това. Фирми, които произвеждат всичко от-до има бол. Зависи колко си готов да си платиш за това.

Знаеш ли защо ги няма тези неща в България? Много хора занимаващи се с тунинг тук могат да го кажат защо е точно..

Клиента иска следното: да стане за вчера, да е 600 коня, ако може 2-3 години гаранция защото го е страх да не се счупи после нещо и ако може да е за без пари ама да ти ги даде и другата седмица, че след като си му завършил проекта няма достатъчно кешовица да си го плати, но все пак иска да си вземе колата да си я покара и да се покаже колко маняшка кола има на НИМ докато хората разхождат децата си.

Ето за това го няма това нещо!

Защото всеки втори мисли по този начин! Защо да си купувам Precision като мога да си купя TTT T04?

Там такива клиенти нямат и имат възможност да направят китове и да ги разработят. Тук знам поне 10 човека (и фирми включително), които могат да го направят това с всичко собствено производство, разработка, софтуер и всичко останало! Защото като отидеш в ХГП не ги питаш "абе филтъра ще ми вдигне ли разхода?"

Сори за лирическото отклонение, но не издържах. ХГП та ХГП... да дойдат да ми кажат кво ми тропа на аудито като са такива философи mhihi


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот sk. » Съб 27 ное 2010 20:39


офф/

@Vizor-е, от тука го чувам, че е биалетка.. бягай я сменяй.. :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво е VW Golf 4 R32 HGP Biturbo

Мнениеот Vizor » Съб 27 ное 2010 20:41


sk. написа:офф/

@Vizor-е, от тука го чувам, че е биалетка.. бягай я сменяй.. :lol:


Ей стига кълна бе келеш mhihi Обтегача на веригата е .. ама че преживеее зимата.. стърже се едно съм ял талпа днеска :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта