Лошото е, че нямам оригиналните файлове, тъй като взех колата вече чипосана (както разбрах впоследствие). Има ли начин да се набавят оригиналните програми?
Другото, което е правено по колата е отваряне на помпата за почистване от стружки от майстор, а след това и от мен, като съм запазил стойностите от 2-ро и 3-то поле на 1-ви канал. Но нямам представа дали преди мен са запазени същите тези стойности каквито трябва да бъдат. Грешката за Quantity Adjuster изчезваше след тези почиствания за няколко месеца, но в момента се набива веднага дори на празен ход, а помпата е чистена съвсем скоро.



AFN - пренадуване, впръскване, дюзи ??? РЕШЕНО
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: AFN - пренадуване, впръскване, дюзи ???
Brezel беше така любезен да ме снабди с файловете, съвсем скоро ще бъдат качени и на чипове и ще постна лог-ове за пореден път. Досега успях единствено да се уверя, че със зъбните колела по ангренажа няма проблеми.
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: AFN - пренадуване, впръскване, дюзи ???
Причинителят на променливата центровка се оказа "умната" дюза. След смяната й най-накрая нагласеното начало на впръскване вече е постоянно.
От вчера съм и с чипове с оригиналните карти, за което съм много благодарен на Brezel.
Следва проверка на N75, вакуумни маркучета, актуатор и геометрия на турбото или т.нар. пренадуване.
Весели празници на всички
От вчера съм и с чипове с оригиналните карти, за което съм много благодарен на Brezel.
Следва проверка на N75, вакуумни маркучета, актуатор и геометрия на турбото или т.нар. пренадуване.
Весели празници на всички
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: AFN - пренадуване, впръскване, дюзи ???
[quote="Brezel"]Цецич според мен и двата ти проблема идват от гадния чип който ти е поставен. Грешката qautitiy adjuster идва от проблема че човкеа правил чипа е бил много бос и се е опитам да псуне гориво повече отколкот е възможно. на 8ми канал навсякъде е 51 мг което е много и предполагам колата яко пуши! Ако същия тойя майстор е пипал и по авансите е ясно защо е и другата грешка.
И аз имах същия проблем+1,6 бар. на турбото.В чудо се видях да оравям разни неща-без подобрение.След диагностика при ifidk установено-смотан чип
.След намесата на brezel-
-нов софт.Сега колата е като швейцарски часовник/електронен/ 
И аз имах същия проблем+1,6 бар. на турбото.В чудо се видях да оравям разни неща-без подобрение.След диагностика при ifidk установено-смотан чип



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта