Каспър написа:stefan4o написа:...Моето мнение, без да съм професионалист ...
Аз мисля точно обратното на това което казваш. За мен GoodYear-а е с шарка на "мокра гума", което и дава предимство в мокри и кални условия. Dunlop-а обаче е с по-силно набраздена повърхност което го прави по-подходящ за сняг и лед. За това коя е по-мека нямам идея. Нещо такова твърдяха и от Диана откъдето ще ги взимам и препоръчаха за сняг Dunlop-а.
Понеже търся две зимни втора ръка за задни, от тези марки на около година-две ми прави впечатление, че колегите, които внасят гуми втора ръка от чужбина масово предлагат DunlopВ tyretest.com Dunlop-а също е идея по-напред от GoodYear-a:
http://www.tyretest.com/wintercar_tyres ... index.html
http://www.tyretest.com/wintercar_tyres ... index.html
Въобще имам чувството, че Dunlop-а е по-масово използваната гума и сигурно има защо![]()
Един въпрос към колегата irvine2: Защо Dunlop-а е преди GoodYear-а в твоята класация, с какво едната гума е по-добра от другата
Готов съм да се обзаложа, без дори да съм ги карал двата вида, че ГИ е типично снежна гума. Отводнителните канали при Дънлоп са много по-ясно изразени, почти като при лятна/всесезонна гума.

А относно класацията, която колегата е написал - да сложиш Корморан пред Ханкук е меко казано несериозно. За мен тоя тест е отвсякъде нереален. Да не използвам по-силни думи...
