Имали разлика в изходящите колектори
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Имали разлика в изходящите колектори
Имали разлика в изходящите колектори на поло3ф и поло2-2ф
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Имали разлика в изходящите колектори
Кой са буквите на моторите.
По мой наблюдения на 2F всичките мотори са с различни изп. колектори
По мой наблюдения на 2F всичките мотори са с различни изп. колектори
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Имали разлика в изходящите колектори
Значи става въпрос за моя моя мотор с код GT,поло2 и поло3ф.Казуса е заради един колега след като е видял моята обявата и съответно снимката на колектора
,се разбираме да му го изпратя по еконт.И така колектора пристига в съответния град,но човека дори и неблаговоли да ми се обади че колектора не бил ставал на неговия модел,а получавам на ЛС,даже и ми заявява че този колектор не е от GT а от някакъв друг модел
След моя отговор.а имено че е свален от двигател с този код и при въпроса колектора върнат ли е към мен,колегата се изпокри като мишка.Намирисва ми нещо тази история и за да съм коректен искам да знам дали изпускателния колектор е различен при тези два модела.

,се разбираме да му го изпратя по еконт.И така колектора пристига в съответния град,но човека дори и неблаговоли да ми се обади че колектора не бил ставал на неговия модел,а получавам на ЛС,даже и ми заявява че този колектор не е от GT а от някакъв друг модел
След моя отговор.а имено че е свален от двигател с този код и при въпроса колектора върнат ли е към мен,колегата се изпокри като мишка.Намирисва ми нещо тази история и за да съм коректен искам да знам дали изпускателния колектор е различен при тези два модела.- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Имали разлика в изходящите колектори
Тоя колектор на снимката не става за 3F мотор
3F мотора е с двуцевка, а твоя е едноцевка.
Така че.....
3F мотора е с двуцевка, а твоя е едноцевка.
Така че.....
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Имали разлика в изходящите колектори
Малеллллееееееее! Това такова объркване сте се объркали ,че да искаш да го нагласиш не може да стане!
Поло с КОД на двигателя GT ,няма абсолютно нищо общо с поло МОДЕЛ 2F ,особенно пък с поло 2F с код на двигателя 3F ,който е МОДИФИКАЦИЯ GT ,на модела поло 2F. Пък да не говорим за поло модел 3F който тръгва да се произвежда чак от 99 година нататък.
Код на двигател GT и модификация GT на определен модел поло са коренно различни неща.
Кой крив - кой прав незнам ,ама според мен нито купувача,нито продавача са били наясно с този факт
И все пак, enigma79 ,виж си кореспонденцията и ако в нея си писъл ,че колектора е от поло с код на двигателя GT съвеста ти трябва да е чиста като капка роса въпреки "незнанието" ,но ако си му писъл ,че колектора е от поло GT тогава си подвел човека заради "незнанието" си ,ама от друга страна той също би трябвало да е отговорен за "незнанието" си ,че има поло с код на двигателя GT
п.п. Ползвам кавички с надеждата да не засегна никого
п.п. Двигател код GT се монтира на поло от 82 до 86 година и е 58 конски сили
Поло с КОД на двигателя GT ,няма абсолютно нищо общо с поло МОДЕЛ 2F ,особенно пък с поло 2F с код на двигателя 3F ,който е МОДИФИКАЦИЯ GT ,на модела поло 2F. Пък да не говорим за поло модел 3F който тръгва да се произвежда чак от 99 година нататък.
Код на двигател GT и модификация GT на определен модел поло са коренно различни неща.
Кой крив - кой прав незнам ,ама според мен нито купувача,нито продавача са били наясно с този факт
И все пак, enigma79 ,виж си кореспонденцията и ако в нея си писъл ,че колектора е от поло с код на двигателя GT съвеста ти трябва да е чиста като капка роса въпреки "незнанието" ,но ако си му писъл ,че колектора е от поло GT тогава си подвел човека заради "незнанието" си ,ама от друга страна той също би трябвало да е отговорен за "незнанието" си ,че има поло с код на двигателя GT
п.п. Ползвам кавички с надеждата да не засегна никого
п.п. Двигател код GT се монтира на поло от 82 до 86 година и е 58 конски сили
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Имали разлика в изходящите колектори
Насе отговора на въпроса му е - НЕ стават.
Виждал съм многократно колектор на 3F мотор - двуцевка е.
Единствения начин да се сложи тоя е да ползва генерацията от старото поло или поне първата тръба от тая генерация.
Виждал съм многократно колектор на 3F мотор - двуцевка е.
Единствения начин да се сложи тоя е да ползва генерацията от старото поло или поне първата тръба от тая генерация.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Имали разлика в изходящите колектори
Anbuch написа:Малеллллееееееее! Това такова объркване сте се объркали ,че да искаш да го нагласиш не може да стане!
Поло с КОД на двигателя GT ,няма абсолютно нищо общо с поло МОДЕЛ 2F ,особенно пък с поло 2F с код на двигателя 3F ,който е МОДИФИКАЦИЯ GT ,на модела поло 2F. Пък да не говорим за поло модел 3F който тръгва да се произвежда чак от 99 година нататък.
Код на двигател GT и модификация GT на определен модел поло са коренно различни неща.
Кой крив - кой прав незнам ,ама според мен нито купувача,нито продавача са били наясно с този факт
И все пак, enigma79 ,виж си кореспонденцията и ако в нея си писъл ,че колектора е от поло с код на двигателя GT съвеста ти трябва да е чиста като капка роса въпреки "незнанието" ,но ако си му писъл ,че колектора е от поло GT тогава си подвел човека заради "незнанието" си ,ама от друга страна той също би трябвало да е отговорен за "незнанието" си ,че има поло с код на двигателя GT
п.п. Ползвам кавички с надеждата да не засегна никого
п.п. Двигател код GT се монтира на поло от 82 до 86 година и е 58 конски сили
Проблема Наско е че за всеки случай аз пак пратих на колегата снимката с колектора и предложих ако иска по подробни снимки да изчака да го снимам.Да аз не съм се срещал с такова животно 3ф за да знам,но съм се постарал да има снимки на всички части от стария двигател които предлагам и не само това,но съм и готов да дам и подробна информация за дадената част.Отделно колегата държеше двигателя да е 1.3GT,е моя е точно такъв и по номер на блока GT.........Каквото станало станало.Просто не е хубаво когато се получава за части с минимална стойност равняваща се на транспортните разходи по еконт,да ти се връща

Re: Имали разлика в изходящите колектори
И аз съм с двигател GT , enigma79 каква марка ти е карбуратора, моя е SOLEX а доколкото знам тези модели трябва да са с PIERBURG 2P3 и съм много озадачен явно някой го е сменял, а сега смятам да слага два двойни солекса та да стане като модела G40 ,колекторите ако стават да се монтират към двигателя останалото е децка игра да се напасне, ама така става всеки иска да вземе нещо евтино и да стане бързо и хич не се замисля! 
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Имали разлика в изходящите колектори
jazzlay написа:И аз съм с двигател GT , enigma79 каква марка ти е карбуратора, моя е SOLEX а доколкото знам тези модели трябва да са с PIERBURG 2P3 и съм много озадачен явно някой го е сменял, а сега смятам да слага два двойни солекса та да стане като модела G40 ,колекторите ако стават да се монтират към двигателя останалото е децка игра да се напасне, ама така става всеки иска да вземе нещо евтино и да стане бързо и хич не се замисля!
SOLEX е моя колега,така си е заводски,имах известни проблеми с двигателя за които обвинявах солекса,но се оказа водната помпа,или когато са сменяли агренажния ремък при предишния собственик,при обтяганаето на на ремъка чрез воднаъа помпа,не са я законтрили с трите болта
Така колата се кара и от мен около 2000км.Колко е минала и при предишния собствени,един господ знае,но приблизително както той ми каза към 60000-80000
И така с халтъв ремък и сигурно с прескочил зъб на ремъка,съм карал тези км 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта