АНТИФРИЗ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

АНТИФРИЗ

Мнениеот ANGEL » Пон 03 юли 2006 15:03


Здравеите колеги!Искам да си сменя антифриза и да продухам системата какъв антифриз е най добър за Г3 1,6 ABU.




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пон 03 юли 2006 15:11


отвори капака и погледни дали не пише там :) при мене си пише....G11

или си отвори упътването за колата ако го имаш....


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Сря 05 юли 2006 14:19


Един познат има троика със същия мотор сипа антифриз Шел и няма никакви ядове . И Приста да и сипеш важното е да не е с вода дори и лятото .


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 06 юли 2006 0:19


Има доста теми по въпроса.Използвай търсачката и ще ти се изяснят нещатата още повече ( видове антифриз, защо трябва да е разреден с вода и от този род въпроси ).

Антифриза ти е G11 по заводско предписание.За марка - аз лично карам с Valvoline.


Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hop » Чет 06 юли 2006 9:20


Наложи ми се веднъж, на път за морето да сменям термостатния клапан. И ония образи в сервиза ми доляли с антифриз, марка КИ (Какъвто Имали). Като се върнах изчетох доста за антифризите, промих системата с дестилирана вода и заредих с G12. Пишеше, че бил необслужваем, сиреч не се сменя на две години, като другия. Само в никакъв случай да не се смесва с G11, че се получавали някакви утайки и бози в охладителната система. Преминаването от G11 към G12 не е проблем. Обратното обаче (връщането след това към G11) не е препоръчително. Дванайската си отлагала собствени антокорозионни и ня'кви други покрития по металните части на охладителната система, които не падат при промиването и влизали в химична реакция с другия.
Дано съм ти бил полезен.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 06 юли 2006 10:57


То и на моята двойка пише да си налива Г11 ама по италянско са ми сипали Г12 - червеничик Хапу, Хепи или там квото беше :).


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Чет 06 юли 2006 12:29


Muncho написа:То и на моята двойка пише да си налива Г11 ама по италянско са ми сипали Г12 - червеничик Хапу, Хепи или там квото беше :).


бах, аз не посмях да сипа Г12....2 седмици търсих Г11 и то жълт


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 06 юли 2006 19:53


Muncho написа:То и на моята двойка пише да си налива Г11 ама по италянско са ми сипали Г12 - червеничик Хапу, Хепи или там квото беше :).
HEPU :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта