Преди време бях пуснал тема дали стават предни спирачни апарати и дискове от 280мм от Пасат Г60 на Пасат Б4 с 256мм(плътни или вентилирани).
Отговора е , да стават, днес ги смених.Всичко си идва точно на мястото.
Трябват ви само спирачни апарати, супорти от Пасат Г60 или Голф2 Г60и естествено дискове.Накладките(аз бях с плътни 256мм дискове) стават без проблем(дебелите накладки за плътните 256мм дискове са същите като за 280мм вентилиран диск))
По желание може да смените и ламарината дето предпазва диска(предполагам за това е), при 280мм диска е по-голяма.
Джанти 14 цола вече не могат да влизат, трябва от 15-ки нагоре.
Смятам, че това нещо си заслужава тъй като на повечето Б3/Б4 отпред са плътни 256мм отзад барабани, които като загреят, а това става бързо, ефективността бързо намалява.
Поне при Б4 ТДИ 90 к.с. след определен месец 95-та година започва задължително монтиране на вентилиран 256мм диск и задни дискови спирачки, което пооправя нещата.Абсурдно е все пак, че на тежка кола като Пасат монтират едва ли не спирачки като на Голф.
Но все пак има лек за това :)
Процедурата не много тежка, но си иска майсторлък.При мен я прави приятел който си свърши работата перфектно(София).Ако някой иска да го прави но не може да се сам мога да дам координатите на човека на ЛС.
Имам и снимки, но то няма кой знае какво тях.Ако някой иска мога да му ги пратя.Все пак веднага се забелязва колко по-добре седи 280мм диска в 15 инча джантата отколкото 256мм "мъничък" диск.
Ако някой мод прецени, че темата не е за тука, а за тунинг раздела , нека я премести, въпреки че надали собствениците на Пасат се оглеждат там :)
Ако имате въпроси , с каквото мога ще помогна
П.С.
ето и снимките, вижда се разликата между по-големия и малкия диск
http://store2.data.bg/wasteland/123.jpg
http://store2.data.bg/wasteland/124.jpg
http://store2.data.bg/wasteland/125.jpg
http://store2.data.bg/wasteland/126.jpg
http://store2.data.bg/wasteland/127.jpg
Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Последна промяна от WasteLand_TD на Съб 28 юни 2008 19:06, променено общо 1 път.
- ABSOLUT
- Мнения: 4427
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Евала колега, сигурно наистина изглежда добре. Особено ако си боядисаш апаратите в червено. Ако може качи една снимка общ план да видиме как изглежда. Аз също мислех преди да правя ЪПгрейд на спирачките като ми бяха зя смяна дисковете, но накрая поради липсата на време, части и познат механик се отказах от идеята и си купих просто нови дискове. Поздравления за ентусиазма
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
мите за отзад вентилирани няма.
аз дълго мислих за подобен ъпгрейд но ме спряха някои неща.
1. 15ските за лято е гот ама за зима е тегаво... и финансово (гуми) и за джантите (по голям (дебел) профил от 55 не влиза в калника)
2. спирачната площ не е по голяма с много отколкото на 256мм-единствено охлаждането е оптимизирано, така че при мене на практика ще има много малък ефект-аз съм с вентилирани 256.
лично за мене е най удачен ъпгрейд на 288 защото те също влизат в 15" обаче при тях проблема е че няма 4х100 а са само 5х100 така че трябва да се сменят задни дискове и джанти и чудеса... много масраф...
аз дълго мислих за подобен ъпгрейд но ме спряха някои неща.
1. 15ските за лято е гот ама за зима е тегаво... и финансово (гуми) и за джантите (по голям (дебел) профил от 55 не влиза в калника)
2. спирачната площ не е по голяма с много отколкото на 256мм-единствено охлаждането е оптимизирано, така че при мене на практика ще има много малък ефект-аз съм с вентилирани 256.
лично за мене е най удачен ъпгрейд на 288 защото те също влизат в 15" обаче при тях проблема е че няма 4х100 а са само 5х100 така че трябва да се сменят задни дискове и джанти и чудеса... много масраф...
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
а примерно ако се сменят отзад да сложа дискове 228 плътни както са и си остана с плътните на 256 не става ли и така
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
Fendt написа:а примерно ако се сменят отзад да сложа дискове 228 плътни както са и си остана с плътните на 256 не става ли и така
Става и няма никакъв проблем пак си спира доста доволно.Аз карах така,после на 256мм винтилирани(отпред) и след това на 280мм винтилирани
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
На тея коли е възможен ъпдейт и на задните спирачки .... понеже са със леки задници и някой казват,че нямало смисъл но смисъл има винаги според мен. Аз вмомента работя над такова нещо - 256мм преден диск вентилиран на задните оси..
Иначе заедно с 280мм ъпгрейда отпред е хубаво да се замени и помпата с по-голяма за да има наистина хубав ефект от големия размер диск.
Иначе заедно с 280мм ъпгрейда отпред е хубаво да се замени и помпата с по-голяма за да има наистина хубав ефект от големия размер диск.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
с риск да ви счупя мерака, но минах от 280х22мм за който много се кефите и отидох на 288х25 и разликата е в спирането е огромна. Едно че диска е по-дебел, друго че накладките са почти двойно по-големи.Както ваското е писал преди време, от 256 вентилиран, на 280мм сменяш единствено диска, накладките са същите и има смисъл при продължителни спирания, с цел по-добро охлаждане. Естествено и малко по-добре ще спира, но не трябва да се очакват чудеса...
Като казвам 288мм, имам в предвид че са пак стокови спирачки,влизащи в доста 15 цолови джанти, иначе ако говорим за "по-добре", ясно че ако си с 3ххмм диск с многобутално брембо да речем, ще е...
Проблем е 5х100 вече, че малко пасати са на тоя размер...
Като казвам 288мм, имам в предвид че са пак стокови спирачки,влизащи в доста 15 цолови джанти, иначе ако говорим за "по-добре", ясно че ако си с 3ххмм диск с многобутално брембо да речем, ще е...
Проблем е 5х100 вече, че малко пасати са на тоя размер...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
Stenly написа:. Аз вмомента работя над такова нещо - 256мм преден диск вентилиран на задните оси..
не бъди толкова пестелив, дай инфо
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
Значи основното ми мислене сега е как да набутам вентилиран диск щото стандартния супорт е за плътен (може да се ползва за ъпгрейд на 256 плътен) . Чудя се четворкови или ауди апарати за заден вент. диск дали няма да свършат работа.
За ъпгрейда се налага преден спирачен диска върху оригиналната задна главина ,която е със премахнат оригинален диск правят се планки от шенкела до апарата вече по желание ,който как иска да си ги изработва.
При този ъпгрейд незнам как ще се промени спирането ако колата е с оригинален кантар. Аз ще сложа спирачен регулатор и мога да си регулирам съотношението предни задни спирачки.
За ъпгрейда се налага преден спирачен диска върху оригиналната задна главина ,която е със премахнат оригинален диск правят се планки от шенкела до апарата вече по желание ,който как иска да си ги изработва.
При този ъпгрейд незнам как ще се промени спирането ако колата е с оригинален кантар. Аз ще сложа спирачен регулатор и мога да си регулирам съотношението предни задни спирачки.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
А в каво се състои разликата между стоков плътен диск и такъв вентилиран?
Специално за Б3 питам.
Специално за Б3 питам.
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
ti6ogb написа:А в каво се състои разликата между стоков плътен диск и такъв вентилиран?
Специално за Б3 питам.
При 5-6 спирания разлика няма,но след това плътния диск се награвя много и става зле,докато при винтилирания нагряването е много по-малко и така запазва добрия си "спирачен ефект" при по продължително ползване.Лично аз друга разлика не виждам
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Хубав ъпгрейд на спирачки за Пасат Б3/Б4 - Снимки
Подкрепям,на равно и в града разлика няма да усетиш в спирането,не съм сигурен,но мисля че вариянта е много удачен за планински райони с много продължителни спускания,където е необходимо честото използване на спирачките.Така или иначе пасата е тежъл и за мене най-удачно е да бяха масово го произвели с 280мм отпред и дискови отзад ама не би.Тоест ако си бях доволен от спирачките нямаше да правя ъпгрейди.