Смяна на 2Е2 с Webber 32/34 DMТR (или DMТL)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на 2Е2 с Webber 32/34 DMТR (или DMТL)

Мнениеот valdo » Сря 09 ное 2005 1:55


Колеги, PIERBURG 2Е2 искам да го заменя с някой от тези два карбуратора - Webber 32/34 DMТR или Webber 32/34 DMТL. Четох по линкове из форума, че ставал за директна замяна, само дето май няма автоматичен смукач. Икам да се ОТЪРВА от настоящия карбуратор, който вече има прецакани чарколяци, надвишаващи 100 лв., да не говорим за парите, дето съм му налял за диагностики, и колко още има да гълта.

На бензин карането си е истинско приключение:
- при рязко подаване на газ се замисля сериозно
- при качване на обороти има "дупка" около 3000-те и губи мощност, после продължава да ускорява
- на студен двигател започва да пали все по-трудно (и на газ, и на бензин)
- държи вече 3000 оборота, докато загрее (и на газ, и на бензин; по светофарите плаша гаргите)
- плете и преплита (но не шалчета и ръкавички).

Първото ми питане е по какъв начин мога да се сдобия с нов ВЕБЕР и каква е неговата приблизителна цена.
Второто ми е ако липсва автоматичният смукач, какво се прави с "излишните" маркучи?
И трето - дали да не го търся по моргите...

То е ясно, че няма сам да си го "инсталирам", щото след това много ще "забива" :) - те майсторите са за тая работа по-учили от мен. Но преди да се захвана, бих искал да получа представа за предстоящи проблеми.

Двигателят ми е 1.8, кодът е RH (85 конски сили), колата е GOLF 2 GT, газ ЛОВАТО/бензин. Хубавото е, че няма компютър, нито ламбда сонда.

И колко по-хубаво ще е преди Нова година да си имам готов резултат!...




Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Сря 09 ное 2005 9:22


ще си навлечеш много главоболия и доста повече пари замяна става с кехеин които го има оригинално на някои джети и ауди, за вебера е доста по трудно ..
но с какво и да го замениш не си мисли че ше работи перфектно не е смятан .. а пиербарга е направо адд но ако се ремонтира от човек които наистина го познава (сети се кои : bowdown ) работи перфектно


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 09 ное 2005 13:06


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 22 дек 2005 12:53


И аз съм решил да сменям карборатора голфа е EZ с Pierburg 2E2 та и моето питане е кой карборатор ще е най-добрия вариант,кехеин ли ?(незнам така ли се казва) Моля по-запознатите да напишат нещто по-въпроса :idea:

P.S: Чувал съм,че с кеихена го дават 80коня голфа има ли нещо вярно :?:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 22 дек 2005 13:52


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Чет 22 дек 2005 17:04


предатели такива,вие сте за разстрел бее :weep:
Дай 100 лева и си оправи пиербург-а бре :idea:
А ръчния смукач не мисля ,че е екстра :P


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 22 дек 2005 19:21


Дори да ги прежала тези 100лв(все си мисла,че ще са над 100) лошото е,че и акумулатора плаче за смяна(в момента съм като циганин нося още един резервен в багажника и кабели :oops: ) трябва и граждански да се плащтат и то стана една :roll: А това 2Е2 си е мизерия,значи от Audi 80тка ще търся.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 22 дек 2005 19:34


какво представлява този икономайзар за който става дума.Има ли начин за ремонт.А иначе откъде да търся такъв карбуратор "кайхен"?


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 22 дек 2005 23:53


2Е2 то си работи съвсем прилично и няма смисъл да се сменя. Колегата ми ги чатка и е възродил не един такъв, въпреки че о завода има някои странни решения в този модел. Отдавна се знае че карбовете са тънка работа и искат опит, което е наи верояната причина да изсипеш камара пари по пишман диагностици.


void
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот void » Чет 06 юли 2006 18:49


а ще има ли полза и заслужава ли си смиана на карба от 2ЕЕ на 2Е2


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 06 юли 2006 19:01


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:34, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 06 юли 2006 21:30


вижте сега аз 2 год го изучавах (пиербург 2е2) и сега мога да кажа 4е го познавам - ако си го направите е супер - кейхина е много по сложен, пък мемфиса да разправя каквото ще и с него съм се занимавал и има 5 пъти пове4е реглажи, така 4е моя съвет е про4ети какво е писано тука за него и ако имаш още въпроси пиши ще помагаме :D


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 06 юли 2006 22:21


Абе хора направете си един фланец и си сложете карбуратор от ЛАДА 1500 нов е на смешна цена и храни отлично понеже на всички бегачки на ралитата голфове,опели и др. слагат такива :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 06 юли 2006 22:26


rusiq_24 написа:Абе хора направете си един фланец и си сложете карбуратор от ЛАДА 1500 нов е на смешна цена и храни отлично понеже на всички бегачки на ралитата голфове,опели и др. слагат такива :wink:

Има нещо вярно - Stoi е направил точно това - на двигател RP е сложил карбуратор Озон от ВАЗ - и разправя интересни неща... ;)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

xaxa

Мнениеот Stoi » Чет 06 юли 2006 22:29


Потвърждавам ! :D на мястото на 2е2-то сложих от ВАЗ 2107 ! супер доволен съм !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта