Прекъсвач на GOLF 3 ABF

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
black arrow
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 23 май 2005 22:21
Автомобил:
Двигател:

Прекъсвач на GOLF 3 ABF

Мнениеот black arrow » Чет 06 юли 2006 17:30


Незнам дали на всички Golf-ове прекъсвача е еднакъв, но на моят е много гаден - спира ми колата отведнъж(като че ли на 100км. съм вкарал втора). Има ли някакъв начин да се промени прекъсването и да се направи като на BMW или OPEL т.е. да не ти убива скороста а само да я потдържа




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 06 юли 2006 19:59


Да с чип и човек който да ти направи прекъсвача да връща 50оборота примерно.При нас е все едно ти натиска спирачката някой отстрани.Не знам колко връща ама е към 200оборота мисля :roll:


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Чет 06 юли 2006 21:07


на ABF е кофти прекъсвача спира горивото, може като се махне ограничителя на оборотите работи безотказно само дето ти ставаш ограничител /по-точно десният ти крак/ до 8000 rpm


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 06 юли 2006 22:27


Че то не само на АБФа е гаден ограничителя и на 2Е е така ама защо ти е това ти ако се дърпаш до ограничител се бавиш :roll: Няма смисъл чак до там,аз лично на 7000-7100макс сменям и си е баш :wink: А моя ограничител е на 7300об/мин


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Чет 06 юли 2006 22:40


моя е на 7800 rpm сякаш по добре, а мотора е на ръба


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 06 юли 2006 22:45


Ми ако не е баран и го цедкаш до там мисля че губиш от мощноста понеже тя е на 6000об/мин 150кс и аз съм с чип и филтър и вече не знам на какви обороти каква мощност постигам ама до 7000-7200 е много добре :dontknow: А защо ти е до там?


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Чет 06 юли 2006 22:55


прав си, че е на 6000 ама мноооооо са цепи след 7000


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 06 юли 2006 23:02


Е да ама защо ти е прекъсвача на 7800 :dontknow:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 06 юли 2006 23:14


Абе и моя прекъсвач ме връща в първи клас дето не набирам много.. а камо ли този абф .. Имам чувството че ако нямах прекъсвач щеше да продължи да набира .. при мене макс hp са на 5400... до 6200 продължава да набира сигурен съм и то без да се спъва


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Чет 06 юли 2006 23:34


не е нещо конкретно 7800 по мое желание,
да не фръкне моторчето


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пет 07 юли 2006 11:35


А как се маха въобще прекъсвача?Не конкретно за АБФ, а изобщо.Трудно ли е или трябва голям майсторлък?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта