


Гаснене при студен двигател
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Гаснене при студен двигател
здравйте колеги,някои сблъсквал ли се е с този проблем и някои може ли да даде съвет от каде произлиза проблема.значи проблема е следниат когато е студен двигателя на газ не иска да държи обороти на свободен ход и гасне и това го прави докато не загрее евентуално изпарителя и после след като загрее вси4ко си заспива оборотите на празен ход си заковават на 800-900 и следа няма от проблема и това го прави всеки път когато е студено всяка зима с този проблем опитвах се да регулирам от кранчето на изпарителя да повиша ниските обороти но не реагира и не се вдигат оборототите газовата е ловато обикновенна.благодаря които има идеа да казва.
Последна промяна от ckochev на Сря 01 дек 2010 19:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: гаснене при студен двигател
а на бензин как е като е студена
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: гаснене при студен двигател
на бензин е добре малко са клакатуши ама поне не гасне и си държи оборити
Re: Гаснене при студен двигател
Първо ПХ на бензин трябва да е наред за да започнеш с реглажа на изпарителя.
Не си написал ел. или вакумен е.И при 2 те положения може проблема да е в самия изпарител.
Ако е ел. провери идва ли ток до клапана и самия той дали работи(откачаш маркуча към двигателя,контакт и трябва да пуска газ).Същото е за вакума(провери маркучето),при засмукване на контакт ,трябва да пуска газ.
За пробата завии пластмасовия винт до край и отваряй докато тръгне газ(начална точка за реглажа).
Ако не тръгне купуваш ремонтен комплект и "профилактика".
Не си написал ел. или вакумен е.И при 2 те положения може проблема да е в самия изпарител.
Ако е ел. провери идва ли ток до клапана и самия той дали работи(откачаш маркуча към двигателя,контакт и трябва да пуска газ).Същото е за вакума(провери маркучето),при засмукване на контакт ,трябва да пуска газ.
За пробата завии пластмасовия винт до край и отваряй докато тръгне газ(начална точка за реглажа).
Ако не тръгне купуваш ремонтен комплект и "профилактика".
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Гаснене при студен двигател
електронен е и работи колега пробвал съм и клапана и маркучите,но хващаш ли уловката че е само при студен двигател нали ако не работи нещо проблема ще е постоянен? в случая е нещо зависимо от студеното в изпаритела иначе при загрят двигател няма никакви проблеми 

Re: Гаснене при студен двигател
ckochev написа:електронен е и работи колега пробвал съм и клапана и маркучите,но хващаш ли уловката че е само при студен двигател нали ако не работи нещо проблема ще е постоянен? в случая е нещо зависимо от студеното в изпаритела иначе при загрят двигател няма никакви проблеми
Няма уловка.Да няма ПХ причините са 2.
1.Няма газ(твърдиш ,че има ,значи отпада)
2.Има твърде много(лекува се с реглаж,а когато не се получи с рециклиране на изпарителя)
- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Гаснене при студен двигател
за съжаление и аз не го разбирам,на бензин ПХ е добре но на газ само при студен двигател не е добре и гасне трябва да подържам обороти с крака и след като загрее малко вси4ко е наред за6то незнам и защо мислиш че варианта за рециклациа?
Re: Гаснене при студен двигател
Здравей колега
Съветвам те да направиш следния експеримент :
Сутрин преди да запалиш полей испарителя с едно шише (2 - 3 л.) гореща вода . Пиши отзивите за работа на автомобила след това .
поздрави
Съветвам те да направиш следния експеримент :
Сутрин преди да запалиш полей испарителя с едно шише (2 - 3 л.) гореща вода . Пиши отзивите за работа на автомобила след това .
поздрави
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Гаснене при студен двигател
Ако е с игла на празния ход /ЛАНДИ - ХАРТОГ/- замръзва му "гагата"/ иглата/ - НЕМА управия 

- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Гаснене при студен двигател
Ако е с игла на празния ход /ЛАНДИ - ХАРТОГ/- замръзва му "гагата"/ иглата/ - НЕМА управия 
Как да разбера дали е с игла и моята джаджа колега ?
А мисла наистина да го полея с топла вода но ще изчакам малко да застудее че това време е луднало адски жеги декември месец
,а в слу4ай че като го полеа с топла вода и заработи нормално каква му е болката колега и има ли решение на това

Как да разбера дали е с игла и моята джаджа колега ?
А мисла наистина да го полея с топла вода но ще изчакам малко да застудее че това време е луднало адски жеги декември месец

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Гаснене при студен двигател
Каква марка е? Снимки? Ний да не сме врачки бре!



- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Гаснене при студен двигател
снимки в момвнта няма как да кача,но по горе бях писал колега ловато с електронен клапан или трябжа да се гледа нещо друго 

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Гаснене при студен двигател
Колега смени си мембраните и моя така правеше сутрин ,ако не знеш към 40хил. км. се сменят с нови.Също така си смени и филтъра на ел. клапана.Говоря за Ловато електрическо виж и въздушния филтър как е мотора трябва да смуче въздух не да се задънва. 

- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гаснене при студен двигател
Сутрин старите втвърдени мембрани стават на кокал и изобщо немогат да се движат, гумичките на кантарите също са толкова втвърдени немогат да затварят идващото налягане, точно затова получаваш неправилна смес ( най-вероятно по-богата), логично оттам идва гасненето, затова при стопляне всичко се нормализира, така че смело сменяй мембраните, колегата е прав. 

- ckochev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Гаснене при студен двигател
благодаря колеги
ще ги сменям,а знаете ли колко струва комплекта мембрани за ловатото и толкова ли карат мембраните щото моите са на 45 000 км

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта