Колеги, моля за съвет!?
Главините на колелата отзад са ми ръждясали и понеже
колата е с ляти джанти се забелязва лесно. Аз мисля първо
да ги изшкуря и след почистване да ги мина с пробразувател
за ръжда, но трябва ли след това да ги грундирам преди да
ги боядисам или да пристъпя към боядисване?
Моля да бъда извинен, ако въпросът е глупав но до сега
не съм се сблъсквал с такива проблеми.



Ръждясали главини?
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Най добре иди на песъкоструй да ги изжулят и после с високотемпературен уретанов лак - ще станат като фирмен тунинг!
Ако нямаш идея за песъкоструй - ъглошлайф с телена четка ще свърши работа. Задължително преди боята обезмасляваш с ацетон. Ако грундираш - не ползвай преобразувател на ръжда - грунда си има всичко. Може да ползваш Протекта 3в 1 на оргахим - преобразувател, грунд и боя в едно - доста е добро, но съхне бавно. Успех!
Ако нямаш идея за песъкоструй - ъглошлайф с телена четка ще свърши работа. Задължително преди боята обезмасляваш с ацетон. Ако грундираш - не ползвай преобразувател на ръжда - грунда си има всичко. Може да ползваш Протекта 3в 1 на оргахим - преобразувател, грунд и боя в едно - доста е добро, но съхне бавно. Успех!
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
заедно
На пасата за да се свалят главините се свалят и лагерите. При посторното им поставяне внимавай с затягянето да не ги претегнеш.
Re: заедно
Благодаря колега, и аз така разбрах че трябва да внимавам с натягането на лагерите! Само ме притеснява при боядисването
да не боядисам резбите и това да се окаже проблем!?
да не боядисам резбите и това да се окаже проблем!?
Песъкоструй и прахово боядисване
Песъкоструй и прахово боядисване на всякакви изделия от метал има на бул.Европа 6, намира се на около 150 метра от МакДоналдс на Орион. Тел. 0888524710 Симеон Митков
Не съм доволен от тия прехвалените дето бяха на бул. Европа и същите имат второ прахово и песъкоструй на стария път за Банкя. Занесох ги там на разклона за Банкя. После 1 седмица - Ела днеска, ела утре- писна ми да ме мотаят. Отидох там, където са се преместили тия от Орион. Те се оказаха същата фирма. И там няколко пъти ходих - все пият. И пак ела днеска, ела утре. Момчето само късно вечерта работело. И накрая какво - много пари, мотане и джантите не са кой знае какво, от пияници какво да очакваш..... Май тия в Горна Баня са по-добре
Верно, ама аз сега съм бесен. Освен това разбрах, че тези на ИММ стария път за Банкя и дето се преместиха от бул.Европа не чистят джантите с песъкоструй, а ги пекат на 400 градуса да падне старата боя и после ги стържат с някакви железни дробинки, а не с пясък и всичко каквото може да се разтече на 400 градуса се разтича, което вече е прекалено
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Nedovolen написа:Верно, ама аз сега съм бесен. Освен това разбрах, че тези на ИММ стария път за Банкя и дето се преместиха от бул.Европа не чистят джантите с песъкоструй, а ги пекат на 400 градуса да падне старата боя и после ги стържат с някакви железни дробинки, а не с пясък и всичко каквото може да се разтече на 400 градуса се разтича, което вече е прекалено
Добре де, сигурно ли е това с градусите, защото дори и да е така аз лично съм доволен от резултата и точния срок на изпълнение, дори ми се обадиха по тел. да си взема поръчката. Смяташ ли, че такава интервенция би навридила с нещо на детайла, който се обработва?
Не смятам, че хората биха си позволили такова нещо.
Погледни ако решиш втора страница в тази тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ca33767fee
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта