Проблем при студено стартиране с KR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Съб 04 дек 2010 20:12


Колеги от известно време се наблюдава нещо странно, което не ми пречи особенно но се чудя нормално ли е?
Значи само и единствено, когато времето е студено и колата не е палена повече от 5 дни, като завъртя ключа двигателя пали моментално, и заработва отлично на 1100 оборота и буклавно в следващите 2 секунди след като запали оборотите падат рязко на 500/600 и двигателя се разтриса и хоп да угасне но негасне :roll: и хоп пак си се вдигат и си заработва нормално вече пак на 1100 и като загрее винаги си ги държи на 950 :roll:
Та това от какво може да се получава? и нормално ли е според вас?
Когато времето е топло или когато вече веднъж колата е запалена проблеми няма :roll:




Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Съб 04 дек 2010 20:25


Здравей колега Аз пък имам проблем че като е студена грам не държи оборотите но при мен е че нямам моторче за празен ход viewtopic.php?f=5&t=226897

и така не го оправих въпреки че го купих!Предполагам че и при теб е същото може да е затръгвало!Успех колега и дано го оправиш че е мъка голяма! :да:


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот teddy » Съб 04 дек 2010 21:40


провери си датчиците за температурата на охладителната течност. 2 от тях дават инфо на комповете, колко е згряло двг-то!


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Нед 05 дек 2010 16:19


teddy написа:провери си датчиците за температурата на охладителната течност. 2 от тях дават инфо на комповете, колко е згряло двг-то!

Колега teddy, къде се намират точно тия датчици? :roll: Да не са тези двата един под друг от дясната страна на двигателя едни мънички с една жица само?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот aradovanov » Нед 05 дек 2010 18:40


При мен се държеше по абсолютно същия начин при скъсан кабел на дачика за температура на мотора.
Като гледаш отпред мотора вдясно има 2 или три дачика - малки с по един кабел са.
Този с жълто-червен кабел е за таблото, другия (не помня цвета) е за компа. Този датчик казва на "компа" за празен ход кога да задейства "моторчето" за празен ход. Прегледай кабелите или размени кабелите на двата датчика. Другия вариант е моторчето да има прекъснат кабел или да е запекло, но пробвай първо с датчиците.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот teddy » Нед 05 дек 2010 22:50


намират се вдясно на главата общо са 3, но теб те интересуват тези 2-та които са за комповете! можеш да ги провериш с ом-метър(мултицет) дали работят. те са с по 1 кабел, откачаш го и замерваш съпротивлението на датчика! мисля, че беше около 1000ohms при 20гр. на двигателя. колкото е по топъл съпротивлението на датчика пада.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот golf_mania_jambol » Пон 20 дек 2010 19:59


имам същия проблем утре ще ги проверя и аз тези датчици...а мо же ли от тези датчици да е кр-а зе да гори мноооого към 15-16..докат не загрее хубу не мои се изфорсира не върви добре... някои компетентен да дава съвет.. откачих днес една бяла букса под петата дюза и колата вече не се дави и върви по добре... но за разход сега ще я видя


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Сря 09 фев 2011 13:24


Колеги оказа се, че проблема не е от датчиците! замерих ги и работят коректно, като загрява двигателя съпротивлението им пада!
Остава моторчето за празен ход, но аз като го гледам това моторче то май не се разглобява? :roll:
Някой има ли идея то поправя ли се или се взима ново! казаха ми колко струва ново и цената е плашеща scare няма да я споменавам, защото е немислимо просто!
Та искам да питам дайте съвет, гледам на него има една букса за тока и две тръби за въздух влизат в него!
Какво да правя, колата в студа при (-10) пали от 7 ми 8 път! когато е по-топло е сега например (+5) от 2 ри 3 ти опит пали! карам я веднъж седмично, ако се кара всеки ден пали много по-лесно!
Когато пък е загряла си пали веднага!
Дайте съвет какво да правя с това моторче, почиства ли се нещо смазва ли се? както и на какъв принцип работи ме интересува?
Благодаря предварително, и нека пишат само запознати по темата!


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот aradovanov » Сря 09 фев 2011 15:28


Я си провери акумулатора за налягане на горивото при голямата помпа...
Да не би да не може да направи необходимото налягане като я оставиш дълго време системата да се изпразва от бензин и докато нагнети...


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Сря 09 фев 2011 16:55


aradovanov написа:Я си провери акумулатора за налягане на горивото при голямата помпа...
Да не би да не може да направи необходимото налягане като я оставиш дълго време системата да се изпразва от бензин и докато нагнети...

Налягане си има, лятно време пали от раз :!: проблема е само като е студено времето


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Сря 09 фев 2011 19:02


moreg написа:Колеги оказа се, че проблема не е от датчиците! замерих ги и работят коректно, като загрява двигателя съпротивлението им пада!
Остава моторчето за празен ход, но аз като го гледам това моторче то май не се разглобява? :roll:
Някой има ли идея то поправя ли се или се взима ново! казаха ми колко струва ново и цената е плашеща scare няма да я споменавам, защото е немислимо просто!
Та искам да питам дайте съвет, гледам на него има една букса за тока и две тръби за въздух влизат в него!
Какво да правя, колата в студа при (-10) пали от 7 ми 8 път! когато е по-топло е сега например (+5) от 2 ри 3 ти опит пали! карам я веднъж седмично, ако се кара всеки ден пали много по-лесно!
Когато пък е загряла си пали веднага!
Дайте съвет какво да правя с това моторче, почиства ли се нещо смазва ли се? както и на какъв принцип работи ме интересува?
Благодаря предварително, и нека пишат само запознати по темата!


Колега провери моторчето за празен ход дали работи!Ще разбереш когато дадеш на контакт,пипни го трябва да вибрира и аз имам същия проблем само че с 9А!Явно на 16v моторите с механичния инжекцион това им е всеобщия проблем паленето в студовете и поддържането на обороти на студен мотор!


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Сря 09 фев 2011 21:53


Dare_16V_9A написа:
moreg написа:Колеги оказа се, че проблема не е от датчиците! замерих ги и работят коректно, като загрява двигателя съпротивлението им пада!
Остава моторчето за празен ход, но аз като го гледам това моторче то май не се разглобява? :roll:
Някой има ли идея то поправя ли се или се взима ново! казаха ми колко струва ново и цената е плашеща scare няма да я споменавам, защото е немислимо просто!
Та искам да питам дайте съвет, гледам на него има една букса за тока и две тръби за въздух влизат в него!
Какво да правя, колата в студа при (-10) пали от 7 ми 8 път! когато е по-топло е сега например (+5) от 2 ри 3 ти опит пали! карам я веднъж седмично, ако се кара всеки ден пали много по-лесно!
Когато пък е загряла си пали веднага!
Дайте съвет какво да правя с това моторче, почиства ли се нещо смазва ли се? както и на какъв принцип работи ме интересува?
Благодаря предварително, и нека пишат само запознати по темата!


Колега провери моторчето за празен ход дали работи!Ще разбереш когато дадеш на контакт,пипни го трябва да вибрира и аз имам същия проблем само че с 9А!Явно на 16v моторите с механичния инжекцион това им е всеобщия проблем паленето в студовете и поддържането на обороти на студен мотор!

То, че работи работи си! мисълта ми е ако някой го е разглобявал може ли да се разглоби или ако неможе поне дали може да се смаже нещо или да се почисти знам ли :roll: Все си мисля, че то няма какво да му се повреди пък и не ми е ясен принципа му на работа? Пък ако нестане така ще си кара въпроса е ако може нещо да се направи да се направи :!:


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Сря 09 фев 2011 21:58


moreg написа:
Dare_16V_9A написа:
moreg написа:Колеги оказа се, че проблема не е от датчиците! замерих ги и работят коректно, като загрява двигателя съпротивлението им пада!
Остава моторчето за празен ход, но аз като го гледам това моторче то май не се разглобява? :roll:
Някой има ли идея то поправя ли се или се взима ново! казаха ми колко струва ново и цената е плашеща scare няма да я споменавам, защото е немислимо просто!
Та искам да питам дайте съвет, гледам на него има една букса за тока и две тръби за въздух влизат в него!
Какво да правя, колата в студа при (-10) пали от 7 ми 8 път! когато е по-топло е сега например (+5) от 2 ри 3 ти опит пали! карам я веднъж седмично, ако се кара всеки ден пали много по-лесно!
Когато пък е загряла си пали веднага!
Дайте съвет какво да правя с това моторче, почиства ли се нещо смазва ли се? както и на какъв принцип работи ме интересува?
Благодаря предварително, и нека пишат само запознати по темата!


Колега провери моторчето за празен ход дали работи!Ще разбереш когато дадеш на контакт,пипни го трябва да вибрира и аз имам същия проблем само че с 9А!Явно на 16v моторите с механичния инжекцион това им е всеобщия проблем паленето в студовете и поддържането на обороти на студен мотор!

То, че работи работи си! мисълта ми е ако някой го е разглобявал може ли да се разглоби или ако неможе поне дали може да се смаже нещо или да се почисти знам ли :roll: Все си мисля, че то няма какво да му се повреди пък и не ми е ясен принципа му на работа? Пък ако нестане така ще си кара въпроса е ако може нещо да се направи да се направи :!:


Ми колега аз доколкото знам май не се разглабя капсоловано е също като бензиновата помпа,но щом работи тогава какъв е проблема защо ще го ремонтираш?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот ivkata » Сря 09 фев 2011 22:04


Един познат си чисти моторчето с кореселин,но аз мисля че е прекалено агресивен :!: ,защо не пробваш да го промиеш газ за светене или вд-40. :wink: Между другото сигурен ли си че 5-тата дюза ти работи,или ако работи дали разпрашава хубаво горивото!? :wink:
Защото така както описаш проблема си,трябва да се търси проблема в моторчето за празен ход или петата дюза( датчика и). :wink:


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Сря 09 фев 2011 22:07


Да колоега може да изчистиш моторчето ето виж това: http://www.vwgolf-mk2.com/eclean_idle_c ... e0904.html

А това е спрей за чистене на карбуратори да поясня! :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта