


Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
Начи колеги имам едно запитване към вас за гнп то на ааз , та когато паля двигателя и ако е студен оборотите са доста ниски но след минута някаде се чува едно реле и се дигат оборотите , но ако изкарам една букса дето е на снимката от помпата и нямам проблеми . Според мен веднага след запалването оборотите трябва да са на нормалното си а не след 1 минута . Дали трябва да се смени някакъв датчик или си е нормално всичко ?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
точно това незнам какво е но аз имам същото явление ... на студено пали и държи 800 - 850 оборота и след около 5 или 6 минутки в зависимуст колко е студено като изключат свещите да подгряват спират да турмозят динамото и двигателя си качва оборотите ... при мен така става ... но ще пробвам утре сутрин както ти си направил да видя при мен ко ще стане
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
пак и ся забелязвам ако изкарам онази букса не се включват свещите и не ми показва температурата на водата 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
човек не се занимавай с тази помпа ... мисля ,че не е точно там проблема дето си маркирал .Кой ти каза там да буташ за да се оправи.Помпа не се бута тукотака ...стават лоши странични проблеми.Почни от най лесното и евтино нещо и лека по лека карай по пътя към помпата 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
мен май ми стана ясно ...навързах нещата. Сега когато палиш твоя предкамерен дизел свещите не изключват веднага а подгряват до дадена температура след това релето ги спира и освобождават динамото което спира да товари мотора който сам по себе си си увеличава оборотите до нормалното . Когато извадиш буксата казваш ,че си оправя оборотите , а по късно ми каза също ,че и свещите не работят еми логиката е ,че спира свещите тази букса и освобождава пак динамото и от там двигателя.Ако случайно е така ...нямаш проблем колега 

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
начи да уточним нещата , аз по принцип когато тръгна да паля не изчакам само жълтата лампа на свещите но и чакам да цъка релето , начи то си цъка след 10 секунди някаде след като се изгасва лампичката , така естествено свещите изключват (пробвал съм мн пъти ако не чуя цъкането трудно пали колата...желателно е да въртиш веднага след цъкането за перфектно палене ) а относно уреда по гнп'то (нз точно какво е) не може да задържи свещите около 1-2 минути включени , щото риска да горят свещите е мн голям
, а и ти казваш че в твоя случай зависи от времето стига до 5 мин някаде , демек няма никакъв шанс да загреят толкова дълго време. Така че това е нещо друго , аз предполагам че някой датчик за температура неми работи както трябва и затова се забавя нормалното бачкане на двигателя.
Братовчет ми имаше Г3 ААЗ същия двигател със същото ГНП и нямаше проблеми след всяко палене оборотите си бяха нормални независимо дали е топъл или студен двигателя

Братовчет ми имаше Г3 ААЗ същия двигател със същото ГНП и нямаше проблеми след всяко палене оборотите си бяха нормални независимо дали е топъл или студен двигателя
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
Абе колеги вие авансатори нямате ли бре?
Аз също карам ААЗ и ако го запаля студен без да съм дръпнал авансатора оборотите са ми по-ниски от колкото трябва да са, затова задължително на студено с авансатор. Той едновременно дава предварение на помпата и вдига оборотите до 1050(това може да се настройва).
След като поработи малко мотора връщам авансатора и оборотите са вече стабилни.
А иначе свещите освен предварителен подгрев имат и последващ.Демек като запалиш отново се включват за известно време и затова се получава този ефект след известно време да цъкне реле и да се вдигнат оборотите.
Аз също карам ААЗ и ако го запаля студен без да съм дръпнал авансатора оборотите са ми по-ниски от колкото трябва да са, затова задължително на студено с авансатор. Той едновременно дава предварение на помпата и вдига оборотите до 1050(това може да се настройва).
След като поработи малко мотора връщам авансатора и оборотите са вече стабилни.
А иначе свещите освен предварителен подгрев имат и последващ.Демек като запалиш отново се включват за известно време и затова се получава този ефект след известно време да цъкне реле и да се вдигнат оборотите.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
А някой не знае ли какво е това нещо на снимката,на моя прост дизел там има капачка и авансатора е от другата страна на помпата.Имам и жило за аванса,на AAZ има ли жило?Да не би да е с електро-магнетен привод аванса и да е точно това нещо?Прегледах няколко клипа с тоя мотор-всичките я имат тая джаджа.Само не виждам логика да не показва температура и да не "палят" свещите,термо датчика за таблото е на друго място(фланеца на главата,чепатата пластмаса).Предполагам,че помпата е Бош,тип VE..
Я вижте в този линк,май точно за това има снимки и обяснение:
http://etc.gnarlodious.com/Vanagon/Bosc ... build.html
За да не "разтягам" излишно темата--Започнете от проверка на подгревни свещи,току-виж някоя не работи и дава "накъсо" и товари генератора/респективно мотора..все неща от тоя сорт...
Я вижте в този линк,май точно за това има снимки и обяснение:
http://etc.gnarlodious.com/Vanagon/Bosc ... build.html
За да не "разтягам" излишно темата--Започнете от проверка на подгревни свещи,току-виж някоя не работи и дава "накъсо" и товари генератора/респективно мотора..все неща от тоя сорт...
Последна промяна от emo-gar на Вто 07 дек 2010 15:30, променено общо 2 пъти.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
milenski_77 написа:Абе колеги вие авансатори нямате ли бре?
Аз също карам ААЗ и ако го запаля студен без да съм дръпнал авансатора оборотите са ми по-ниски от колкото трябва да са, затова задължително на студено с авансатор. Той едновременно дава предварение на помпата и вдига оборотите до 1050(това може да се настройва).
След като поработи малко мотора връщам авансатора и оборотите са вече стабилни.
А иначе свещите освен предварителен подгрев имат и последващ.Демек като запалиш отново се включват за известно време и затова се получава този ефект след известно време да цъкне реле и да се вдигнат оборотите.
ми говорим когато е дръпнат авансатора.. а иначе работи под 700 оборота когато е студено и ако не е тръпнат , а след цъкането работи на 1050 оборота някаде и след като бутам авансатора на 930 оборота някаде . При нас проблема е в студен двигател , когато се затопли нямаме проблеми
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
Колега явно има някакъв проблем, защото при мен не е така.Аз не мога да ти помогна нека някой друг който знае какъв е проблема да пише.
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
И аз имам обогатител на гнп-то но за съжаление е без жило.При палене нямам проблем но оборотите са по ниски от номиналните,затова чакам 1-2 минути колата да трака на място и тогава вече оборотите се оправят.Предкамерните дизели са така колеги каквото и да правите на студено е така.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
Ами моя е предкамерен,ръчен авансатор,при палене на студено и активиран аванс-обороти 1000+.Като изключат свещите-вдигат се с около 50об.Като върна аванса-падат в половината на последното деление пред 1000(като гледам деленията,май всяко отговаря на около 250 об.)
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
Авторе що не идеш някой да ти дигне оборотит леко на празен ход.
Относно паленето,моя обогатител е с жило преди да запаля го дърпам и паля мн добре без тресене без нищо
Относно паленето,моя обогатител е с жило преди да запаля го дърпам и паля мн добре без тресене без нищо

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
vinixxx написа:Авторе що не идеш някой да ти дигне оборотит леко на празен ход.
Относно паленето,моя обогатител е с жило преди да запаля го дърпам и паля мн добре без тресене без нищо
няма нужда..аз си знам откаде се дигат но изглежда предишния собственик мн е барал затова имам малко проблеми... а относно мога да правя така , че да не ми тресе но тогава пък се получава закъснение при паленето , в лятото ходих в симеоновград да ми настроят помпата пак те ми го направиха като трабант...няма тяга няма бягане


миналия уикенд пробвах с две други помпи но за щастие и двата бяха развалени

- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ
Най-добре отиди при клубен майстор,да ти зацепи ремъка,да центрова помпата,предварения закъснения смеси обороти и така.Тука един комшия са мъчи с подобна помпа на 1.6тд,неговата кола неще да пали винаги,мисълта ми беше че и майсторите много не ги чаткат тея помпи,затва ти викам иди на клубен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта