Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ

Мнениеот ventotdi » Нед 05 дек 2010 14:33


Щом ти прави проблем само при студен двигател ... лоша нафта ... разпръсквач или свещ ! Относно авансатора не го ползвам все още а съм палил на - 2 градуса ... пали от четвърт и работи на около 850 оборота ...сле 6 или 7 мин цъква релето и скачат на 950 оборота ...аз забравих вече къде седи авансатора даже mhihi . Сам си правих центровката на помпата и успях да я докарам на границата на меката работа и лесното палене ... ;)




Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ

Мнениеот passat_rs » Пон 06 дек 2010 1:37


Проблема не е този клапан, не е и лоша нафта. Проблема идва от самата помпа, регулатора за ниските обороти няма достатъчно сила :012:

п.п. При -26 градуса съм палил бес авансатора и без да подавам газ запали от четвърт оборот но тогава проблема с оборотите го нямаше :oops:


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ

Мнениеот morrty » Пон 06 дек 2010 23:34


Ха проблема не там кадето го търсите,просто след 95 ААЗ мотора е с автоматичен авансатор(голяма глупост) за това нямате ръчки до волана,повечето(като мен) имаме авт.авансатор които с годините се преебава и не работи като хората,стои зад помпата и е с едно метално въженце което принципно трябва да се опъва само на студен мотор ама ницки.Я сега които не вярва да си отвори капака да запали мотора както е студен и да натисне лоста на които е хванат въженцето на дясно,па да видим дали го разнищихме тоя въпрос.
Аз когато е студено слагам една клечка или нещо др. докато запаля и позагрее малко и после я махам.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Въпрос относно ГНП 1.9 ААЗ

Мнениеот emo-gar » Сря 08 дек 2010 20:49


Специално тази помпа е с електрически управляем "авансатор",представляващ се под формата на ел.клапан(това ,което е на снимката на питащия).Линка,който съм посочил по-нагоре(поправях го ,че се бъгваше) онагледява този процес,има и кратки коментари,човекът го е направил...меко казано "перфектно",там нещата са поставени на противодействие на пружина и налягане на подкачващата помпа(интегрирана,онова с лопатките).Друг е въпросът,ако не е "поставен" правилен ъгъл на впръскване(там индикатора между тръбите..и н'ам колко си 0.9мм ..при ГМТ).Щом при активиран клапан(аванс) се сриват обороти...ми нещо "късно" и идва впръскването ,ба'х ли го но там някъде е "кучето"...,ако е здрава ел частта на клапана..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 26 госта