Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот Vento » Нед 05 дек 2010 22:37


pe6kata написа:че гори, че е скъп за поддръжка, че видиш ли не е за всеки...
А то всъщност си е точно така! Ако не беше, всеки втори Голф 3 и Пасат В3/В4 щеше да е VR6, не моно. Германците и западняците по принцип не са прости, ако беше достъпно - всеки щеше да го кара.
Пеше, аз говоря за кротко нормално каране 13-16 според разстоянието (ненормално 20-30л), колко е студен и задръстванията. При същите условия Вентото гори 2-3л по-малко! За синхрото - да, забравих да го спомена.
Ти си пристрастен, с теб за VR6 не може да се спори, щото ти се вижда много готин мотор. Аз лично повече харесвам ABF, но това е дълга тема.




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот pe6kata » Нед 05 дек 2010 23:29


Vento написа:...При същите условия Вентото гори 2-3л по-малко! За синхрото - да, забравих да го спомена.


ами за какво говорим тогава :!: :!: :!:

А пасата идва по-тежък, в комбинация със слаб мотор нали се сещаш какво става...

Ако имаш съмнения в това което пиша, ще ти донеса да видиш техническите характеристики черно на бяло. Като по отношение на разхода спокойно мога да кажа че реално се слиза и доста под него. С 50лв спокойно минавам в момента над 300км с малко градско. Знаеш че аз карам спокойно...

Гледам да съм обективен, тръгнал съм от 1.3 карбуратор и съм минал през моно, абф и сега на вр6, какво да направя че съм впечатлен много от този мотор...

За германците.... вр6 е топ модификацията за всеки модел. Необходимо ли е да ти напомням, че такава кола като нова е струвала поне двойно над нормална базова :!: И другото, защо не всичко германци карам този мотор- знаеш че не обичам да съм голословен- виж тези данни и си отговори сам..

брой произведени VR6 за Европа
(Из официално писмо Volkswagen AG от 26.01.99)


VW Golf III VR6
година, брой, процент от всички произведени голфове за съотв. година
1991г.- 2.010-- 4,3 %
1992г.-18.570--4,8 %
1993г.-6.004 --1,8 %
1994г.-2.462 --0,8 %
1995г.-1.121 -- 0,5 %
1996г.-1.103 --0,5 %

положението е подобно и при другите модели...


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот dj carul » Пон 06 дек 2010 19:22


Такам...разбрахме че ВР6-то не гори никак малко.Въпроса е какво ще излезе накрая,и дали си струва да карам 180 коня които на моето каране ще горят 20 на 100 или да карам пак 180 коня ама да гори 9-10 на сто?
Дали си струва да дам един куп пари за ВР6 или да дам пак горе долу същите пари за 2.5тди?
Другия проблем е че ако сложа ВР6 ще се наложи да регистрирам колата с този мотор,и да минавам технотест,защото от километри ще си личи че колата не е дизел както е по талон,и минаването на годишен технически преглед ще е голям филм.Докато с дизелака тези проблеми могат да се избегнат,поне според мен.


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот apa6o » Пон 06 дек 2010 19:32


Технотест се минава, доколкото знам, само ако сложиш двигател, който не е монтиран серийно на модела-т.е. 2.5 ТДИ, докато с ВР-а просто го пререгистрираш с новия и си ти :wink:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот Vento » Пон 06 дек 2010 19:41


Технотест се минава, ако смениш какъвто и да е двигател с друг. И искат документи. И се заяждат. Един колега така бере ядове с едно Корадо, купено от тук от форума, но не ми е работа да разправям.
А за тунери, които се чудят какъв мотор да сложат, за да бега много и да гори малко - ще кажа - просто не се хващайте.

Последна промяна от Vento на Пон 06 дек 2010 19:42, променено общо 1 път.


G60

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот G60 » Пон 06 дек 2010 19:41


dj carul написа:Такам...разбрахме че ВР6-то не гори никак малко.Въпроса е какво ще излезе накрая,и дали си струва да карам 180 коня които на моето каране ще горят 20 на 100 или да карам пак 180 коня ама да гори 9-10 на сто?

Явно нищо не си разбрал за ВР-а mhihi А що се отнася до дизела 180коня да ти гори на ръчка 9/100 ще ме извиняваш малко ама няма как да стане.Един приятел имаше чипосана(може и друго да е правил незнам) 1.9тди п.д. 130к.с. и въобще не гореше 9 mhihi по скоро 13-15

П.П. А за техно теста колегата "арашо" е прав минава се само когато се слага мотор които го няма серийно на даденото купе

П.П.П В Пловдив може да се заяждат в Търново не mhihi

Последна промяна от G60 на Пон 06 дек 2010 19:51, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот pe6kata » Пон 06 дек 2010 19:42


При така изложени разсъждения, въпроса ти е чисто реторичен. Общо всето си решил, пускането на темата беше излишно смятам, но поне си побъбрихме :lol:


Ако това го постигнеш, ще си първия човек, който е направил дизелова кола, вървяща колкото бензинова, и да гори двойно по-малко от нея. Не съм запознат много с дизелите, още повече и с въпросния мотор, но ме кефи лекотата с която ги качваш тия коне. Еестествено че може, да не ме разберете погрешно, но си мисля че ще мине през турбо, дюзи, всм./изп. с-ма, помпа, после настройки... което не е никак евтино, а може и двигателя да е с много голям неизползван резерв и само софтуерно да стане... Не съм запознат. Успех

п.п. технотест мисля че се минава, когато мощността на новия мотор е над 30% спрямо настоящия. може и да греша...


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот dj carul » Пон 06 дек 2010 19:56


apa6o написа:Технотест се минава, доколкото знам, само ако сложиш двигател, който не е монтиран серийно на модела-т.е. 2.5 ТДИ, докато с ВР-а просто го пререгистрираш с новия и си ти :wink:


Не не,аз нямам никакво намерение да пререгистрирам колата щот в момента плащам данък за 40 киловата :wink: и дори и 2.5-то да сложа няма да го пререгистрирам,но представете си спират ме господата полицаи,гледат талона и оппааа ела тука мойто момче,ай ся са хващай за палците щот тука пише дизел пък то не е дизел....и кво прайм?
Наистина съм по склонен към някой дизелак,но май избота не е много голям.


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот apa6o » Пон 06 дек 2010 20:14


dj carul написа:
apa6o написа:Технотест се минава, доколкото знам, само ако сложиш двигател, който не е монтиран серийно на модела-т.е. 2.5 ТДИ, докато с ВР-а просто го пререгистрираш с новия и си ти :wink:


Не не,аз нямам никакво намерение да пререгистрирам колата щот в момента плащам данък за 40 киловата :wink: и дори и 2.5-то да сложа няма да го пререгистрирам,но представете си спират ме господата полицаи,гледат талона и оппааа ела тука мойто момче,ай ся са хващай за палците щот тука пише дизел пък то не е дизел....и кво прайм?
Наистина съм по склонен към някой дизелак,но май избота не е много голям.

А кво правим в пункта за преглед, когато чичето каже а сега вдигай капака, за да сверим номер на рама и двигател или когато провери с газанализатор какво ти бълва печката и те прати в 3-та глуха :applause: Това което казваш, не само, че е извън рамките на законите в България, но противоречи по този начин и на правилата на форума, пък и за капак искаш да караш 300 коня, да плащаш данък като за 1, колата да гори по-малко от на съседа колелото и да надминава самолети... Тука нещата са или едното или другото, сам си помисли какво искаш и ще си осъзнаеш някои пропуски.

ПП И корупцията също е престъпление.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот Stenly » Пон 06 дек 2010 20:15


АФН 110 ти е перфектен избор за твоя пасат при положение,че искаш нафтов мотор. Пасат Б3 НЕ е тежка кола за големината си ,така че няма да имаш грижи с динамиката.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот dj carul » Пон 06 дек 2010 20:35


Точно това 2.5 за което говоря има доста голям ресурс,и може би е толкова скопено защото от завода си му дават 1 мил.километра гаранция при правилна експлоатация.Доста съм чел тук там и този мотор след чипосване ги вади тези коне,без никакъв проблем,и без особенна промяна в разхода.ААЗ-ката ми гори около 7-8 градско,а стоково 2.5 гори с литър повече на един и същ начин на каране а върви 3 пъти повече от ААЗ-та.
Съмнява ме стоков ВР6 да бие чипосано 2.5 ТДИ с 400 нютона,при положение че стокова,тази голяма катфалка (Волво 850) вървеше до 200 км/ч (пътя не стигна за повече) на едно с хондата която аз карах.
Интересното е че едно приателче има А6 със същия 5 цилиндров 2.5 ,и волвото върви повече,уж са с еднакви мотори разликата е че волвото е с 5 степенна кутия и на повече километри а аудито е с 6 степенна,дали има няква разлика в електрониките на шведа и на немеца?

В пункта за преглед нещата могат да минат по-лесно,щот по талон не стига че е писан 1.6 40кв,ами няма и номер на мотора,(без номер).
А относно това което искам,май наистина е 2.5-то,ще се вкарам в голям филм но какво пък...може да е весело.А и така или иначе нещо нямам желание да стане по лесния начин.Всеки може да си извади 1.6 карборатора от голфу и да наниже АБФ и да каже много ми върви колата....защо пък аз да не го направя по трудния начин и после с усмивка да казвам че карам самолет :wink:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот Vento » Пон 06 дек 2010 20:40


Е, както се спомена по-горе - темата е за ключ. Като събереш всичко, може да пуснеш тема.

:lock:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот dj carul » Пон 06 дек 2010 20:42


Добреммм,заключвайте я,дай боже догодина да сверяваме печката с ВР6-ците :wink:
Да не се обиди някой!


Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот topper » Пон 06 дек 2010 20:44


dj carul ти си харесал 2.5 и тва сие.Защо се допитваш като сам знаеш отговора за себе си.АФН ти е слаб,бензиновите горят много,значи си искаш 2.5 и тва си е.Хората ти предлагат разни варианти и ти във всяко мнение казваш за предимствата на 2.5 еми значи тва е твоя мотор и толкоз.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Passat B3 1.9 TD+i < 1.9TDI или 2.5TDI Кое ще препоръчате?

Мнениеот dj carul » Пон 06 дек 2010 20:54


Виж за това не бях помислил,но ми беше интрересно дали някой се е заигравал с този мотор,и някак си ми се ще този мотор да се вграждаше и при VW-тата.Принципно бих взел и някое 1.9 помпа дюза,но ме спира цената на такъв мотор,и цените на частите и консумативите му.

Има време не бързам за никъде,всичко зависи и от офертите които ще намеря за различните мотори.
:beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта