Пасат 5.5 хидравлика
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Пасат 5.5 хидравлика
Колеги след като обиколих всички "велики майстори " в София и Пловдив специалисти по хидравлики и всичките ми наговориха пълни глупости се наложи да потърся помощ в форума.След ремонт на теч в рейката хидравличната течност в казанчето започна да ври, но без въздух.Очевидно това не е добре за маслото тъй като загрява и се променя .Започва да товари помпата и тя започна да вие.Преди течноста и при работещ двигател си беше спокойна като чаша вода.Някой има ли идея къде е грешката, или поне ако има принципна схема на рейка , разпределител и помпа за да започна да ги изучавам,защото очевидно майсторчетата няма да се справят.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: хидравлика пасат 5.5
Колега преди време сменях спирачна течност и ефекта беше същия . След въртене на волана на ляво и дясно докрай няколко пъти на отворено казанче всичко се оправи.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: хидравлика пасат 5.5
когато ти е рециклирана реиката не са сложени оригинални Опръстени а с подобен размер и просто в момента имаш нарушена пропускливост на маслото от реиката към казан4ето (намалени отвори).отделно 4е в скоро време ще си прецакаш помпата
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: хидравлика пасат 5.5
за fena не е това аз я въртях как ли не но не става а колкото до пръстените освен сам да я сваля и да си я правя няма друг начин да съм сигурен.все пак съм отворен и за други идеи.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: хидравлика пасат 5.5
по лесния вариант е да си купиш друга реика 

Re: хидравлика пасат 5.5
Извинявам.се,че.пиша.в.темата.на.колегата...Имам.питане:на.ВАГа.показа."несвъразване".на.волана.с.помпата.на.хидравликата...Предположения,освен.датчици...?Благодаря...
- Enforcer
- Мнения: 152
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: хидравлика пасат 5.5
Здравейте,
И аз имам проблем с виене при въртене на волана на място. Колата е Пасат Б5, 98г. Нивото на хидравличната течност е нормално, но забелязвам, че има нещо като кипене и мехурчета въздух, които излизат и образуват пяна на повърхността в казанчето. Преди 6 месеца имах проблем с рейката и я рециклираха във фирма Жизет до Окръжна болница в София за скромната сума от 364лв. Дадоха и гаранция от 3/три/ месеца, а чета, че други фирми дават по 1 дори две години гаранция. За това време са минати 5-6К км. Как мислите, дали проблемът е от некачествен ремонт на рейката или има друга причина?
И аз имам проблем с виене при въртене на волана на място. Колата е Пасат Б5, 98г. Нивото на хидравличната течност е нормално, но забелязвам, че има нещо като кипене и мехурчета въздух, които излизат и образуват пяна на повърхността в казанчето. Преди 6 месеца имах проблем с рейката и я рециклираха във фирма Жизет до Окръжна болница в София за скромната сума от 364лв. Дадоха и гаранция от 3/три/ месеца, а чета, че други фирми дават по 1 дори две години гаранция. За това време са минати 5-6К км. Как мислите, дали проблемът е от некачествен ремонт на рейката или има друга причина?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: хидравлика пасат 5.5
Жизет са просто
.Едно време правих помпа при тях (живея на 50м от тях) и така я направиха,че не е истина.Пичовете от катедрата по хидравлика в ТУ рециклират рейки и дават гаранция 1 година.Правих на В5-ца течаща рейка там,за цена под 200лв и я направиха безупречно с 1 година гаранция.
Иначе за кипенето на течността - не знам какви "велики майстори" си обиколил,ама то е ясно като 2 и 2 = 4,че или рейката връща налягане към разширителния съд и затова течността "кипи" или помпата връща налягане и колегата ти обясни какво се случва.Отиваш и ремонтираш отново,като този път прочети къде и при кой да си правиш нещата,за да не береш ядове,както сега
Също така - сипва се само оригинално масло на VW,като заводски трябва да е по стандарт G002,което е минерално и вече не се прави,сега е заменено от G004,което е синтетично и се ползва и за системи с G002.



Иначе за кипенето на течността - не знам какви "велики майстори" си обиколил,ама то е ясно като 2 и 2 = 4,че или рейката връща налягане към разширителния съд и затова течността "кипи" или помпата връща налягане и колегата ти обясни какво се случва.Отиваш и ремонтираш отново,като този път прочети къде и при кой да си правиш нещата,за да не береш ядове,както сега

Също така - сипва се само оригинално масло на VW,като заводски трябва да е по стандарт G002,което е минерално и вече не се прави,сега е заменено от G004,което е синтетично и се ползва и за системи с G002.

Последна промяна от zfa159 на Съб 12 май 2012 15:06, променено общо 1 път.
Re: хидравлика пасат 5.5
Изместена е цетката в казанчето на хидравликата, която се намира на връщащия.Получава се кавитация от която се износва помпата.Източва се течността от казанчето намества се цетката докато щракне и готово.Остава да се моли да не е износена помпата.
- Enforcer
- Мнения: 152
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: хидравлика пасат 5.5
Оказа се, че проблема е бил в помпата, оттам е засмуквало въздух и мръсотия, маслото беше черно. В ТУ я ремонтираха, промиха системата, смениха маслото и сега няма виене, всичко е наред. Казаха, че имало и отчупено парченце от цедката на казанчето. 

- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: хидравлика пасат 5.5
От опит потърси си втора ръка рейка.
Аз рециклирах в прословутия сервиз на Орион в София.
седя 2 дена в сервиза. Взеха ми 250 лв откарах я до нас и изтече маслото оказа се че завъртяли някаква уплътнение накриво, айде още 4-5 часа висене в сервиза. Гаранция 6 месеца правих я 2012 година края на ноември до ноември 2013 ОК и като почнаха студовете сутрин като запаля и за да завия наляво викам Чък Норис докато раздвижи 2-3 оборота мъка. направо като рекламата на Близу пари на вятъра.
Аз рециклирах в прословутия сервиз на Орион в София.
седя 2 дена в сервиза. Взеха ми 250 лв откарах я до нас и изтече маслото оказа се че завъртяли някаква уплътнение накриво, айде още 4-5 часа висене в сервиза. Гаранция 6 месеца правих я 2012 година края на ноември до ноември 2013 ОК и като почнаха студовете сутрин като запаля и за да завия наляво викам Чък Норис докато раздвижи 2-3 оборота мъка. направо като рекламата на Близу пари на вятъра.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 хидравлика
Малко ме съмнява. Хидравликата си е болежка при б5.5. Значи теча се влиае и от студа колега. Когото е доста студено сълзи повече. В жегите почти не прокапва. Аз се заблуждавах като теб цяла година. Лятото нямах загуби на течност а зимата фонтан. Смених рейката с нова-втора ръка работеща и положението се оправи. Не рециклирай че в 80% от случаите текват пак в рамките на 6 месеца макс до година. Оригиналното най добре въпреки че и при него няма гаранция но този риск е по приемлив. Рейката, подмяната с труда ми излезе 200 лв. Един съвет- сложи си после оригиналната течност за рейкато по ваг. Тя е зеленикава на цвят затова и капачката на казанчето е зелена за да те ориентира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov, Monyo Monev и 28 госта