трябва ти притискател сакс рейсинг и нормален диск сакс, на 210 мм .
това е перфектна комбинация за улична кола. керамика , особено без демпфери , ще счупи кутията. дифа болтиран ли е , или е все още с кашкавалените нитове?
МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
210мм. на колко броя шлици ??belozemec написа:Ами да съеденителя. А кутията е 4S със малкия съеденител 210мм - Търся керамика с тези размери но нищо не откривам. Ако някой може да помогне с нещо да пише едно ЛС.
210 х 24 или 210 х 28 ??
Имам и от двата , но ти кажи твоя с кои размери е ?
0888/613-018
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
само,че колегата не казва с какви сликове мисли да кара 1-ката .....мен ме съмнява,че дори и съединителя да държи скоростите,ще си изплюят карантиите ,защото сега е на 0,4бара,а до 1бар има още бая



- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
Cordoba16vt написа:трябва ти притискател сакс рейсинг и нормален диск сакс, на 210 мм .
това е перфектна комбинация за улична кола. керамика , особено без демпфери , ще счупи кутията. дифа болтиран ли е , или е все още с кашкавалените нитове?
Това за счупването на кутията, важи в частност за този тип трансмисия или за всички скоростни кутии със съединител с едномасов маховик и феродов диск без демфери?
- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
бравос ама нещо много въртежи..
няма ли някъв заводкси шпер нещо или мислиш 4по4
няма ли някъв заводкси шпер нещо или мислиш 4по4
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
имат тия кутии неква измишльотина на шпер с едни медни конусни втулки напънати от двете страни към дифа с пружините на чашките,ама нищо не става..(поне според мен)
колата иска здрав съединител и,ще може вече да се даде цялата газ с едни 13-ки сликчета 10ж

колата иска здрав съединител и,ще може вече да се даде цялата газ с едни 13-ки сликчета 10ж


- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
мога за пробата да тестваме с мойте джанти
17 на сликчета 225 хем да я мернем кво време дава
17 на сликчета 225 хем да я мернем кво време дава

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
topper написа:Тея втулки нямат нищо общо със шпер
знаем

- belozemec
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
Имам и 15 50/195 полусликове . Може и сас седемнаиски да я пробваме . Само да дойде съеденителя..



- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
17 са много големи джанти за единица не си вкарвай таралеж в гащите. Те 15 даже са й много ако е със сликове.
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
Stenly написа:17 са много големи джанти за единица не си вкарвай таралеж в гащите. Те 15 даже са й много ако е със сликове.
моита атмосверна дето няма 100 коня на колелата не може да трагне с сликове(с 14" ки 185/57/14) , камоли неговата .
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
Сложи чисти сликове 14 ,които са годни не са остарели да видиш дали няма да тръгва... защо според теб в европейските шампионати именно единичките залагат на сликове 13 или 14 и то на доста широки джанти,където сцеплението става голямо. На колегата голфа вече е с турбо и с тея големи джанти дори и на малко налягане може да направи диференциала на парчета за няколко старта както е останал неболтован.
- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
нз съдя по мойта кола как се държи с тия джанти и
слокчетата и тя е турбо и просто са и задължителни
за пробата мое да пробваме с едните и с другите
хем ша сравним разликата в времената
слокчетата и тя е турбо и просто са и задължителни
за пробата мое да пробваме с едните и с другите
хем ша сравним разликата в времената

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo
Stenly написа:17 са много големи джанти за единица не си вкарвай таралеж в гащите. Те 15 даже са й много ако е със сликове.
Мноооого грешиш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 32 госта