Проблем с пасат б3 решено
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Проблем с пасат б3 решено
Здравейте от един месец съм собственик на Б3 2.О i и вече имам сериозен проблем.От няколко дни пасата взе да ми прави странни номера.Когато поставих ключа в положение когато се слуша само радио и след около 2 3 минути когато се опитах да запаля сякаш акумулатора беше разреден, същия акумулатор на друг автомобил работи без проблеми.Смених акумулатора с друг на около 8 месеца напълно зареден и не оставях ключа в това положение проблем няма но само след един ден проблема пак се появи и когато се опитам да запаля с ток подаден от друг автомобил установих че имам много голяма консумация и се чува цвилене на ремъка.Мой познат автомонтьор ми каза да прегледам стартера и стартерния ключ според вас дали са те или може и нещо друго да е.
Последна промяна от bryanokoner на Чет 16 дек 2010 23:06, променено общо 6 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Пасат Б3
Стартера няма как да ти изсмуква тока, ако не върти 
Друг е въпроса ако са хлабави или окислени клемите - тогава няма да завърта или ще завърта, ако е на кеф
А цвиленето на ремъка може да е от 100 причини
Започвайки с тази дали не е хлабав...
За да провериш консумацията - откачаш едната клема на акумулатора, свързваш последователно един ампермер и гледаш.
Нормалната консумация в дежурен режим, без да е пуснато нищо не трябва да надхвърля 40мА
Ако е повече - почваш да вадиш предпазителите един по един и да гледаш кога ще спадне консумацията. И вече търсиш проблема в конкретната верига
Впрочем - ако имаш стъпало и си думка баса яко на изключен мотор 5-10мин - нищо чудно после да не успяваш да запалиш

Друг е въпроса ако са хлабави или окислени клемите - тогава няма да завърта или ще завърта, ако е на кеф

А цвиленето на ремъка може да е от 100 причини

За да провериш консумацията - откачаш едната клема на акумулатора, свързваш последователно един ампермер и гледаш.
Нормалната консумация в дежурен режим, без да е пуснато нищо не трябва да надхвърля 40мА
Ако е повече - почваш да вадиш предпазителите един по един и да гледаш кога ще спадне консумацията. И вече търсиш проблема в конкретната верига

Впрочем - ако имаш стъпало и си думка баса яко на изключен мотор 5-10мин - нищо чудно после да не успяваш да запалиш

- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Цвиленето на ремъка го има само когато подавам ток от друг автомобил и запаля после няма цвилене и нямам усилватели в колата проблема е че са правени доста побългарявания с ел инсталацията понеже колата е на газ та доста ровене ще падне сигурно.
Последна промяна от bryanokoner на Пет 02 юли 2010 18:29, променено общо 1 път.
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Впрочем колата има и климатик но шайбата не се включва дали е за смяна и компресора.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sf
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат Б3
Компресора на климатика не тръгва и ако няма фреон в системата има си някъква защита.
Ако акумулатора ти пали на друга кола,може да си провериш клемореда или втулките на стартера да не са заминали.
Дай на късо стартера като си оставил колата "на контакт",ако не се сещаш как намери някой познат.
Ако пак не запали-от стартера е проблема,ако запали вероятно е клеморед,но не е 100% сигурно.
Успех
Ако акумулатора ти пали на друга кола,може да си провериш клемореда или втулките на стартера да не са заминали.
Дай на късо стартера като си оставил колата "на контакт",ако не се сещаш как намери някой познат.
Ако пак не запали-от стартера е проблема,ако запали вероятно е клеморед,но не е 100% сигурно.
Успех
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Проблема се реши поне за сега де почистих всики връзки на кабели от акумулатора към останалите възли и сложих друг акумулатор по нататък ше се занимавам с профилактика на стартера и алтернатора тои е за смяна на4етки в скоро време.
П.С до сега сам имал 3 автомобила единия от които все още си е мой и върви доста подобрения сам му направил та знам как да се оправям ,по принцип ако си карал Полски фиат 125 се сещаш за какво говоря а аз имах два.Просто исках да се убедя че няма нещо по специфично от което да идва проблема за да не направя друга беля да пипна където не трябва.
П.С до сега сам имал 3 автомобила единия от които все още си е мой и върви доста подобрения сам му направил та знам как да се оправям ,по принцип ако си карал Полски фиат 125 се сещаш за какво говоря а аз имах два.Просто исках да се убедя че няма нещо по специфично от което да идва проблема за да не направя друга беля да пипна където не трябва.
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3 решено
оказа се раздробен редуктор на стартера и съответно си купих втора употреба излезна ми 6о лв от цар симеон.Така проблема със стартера го реших но открих цели два дефекта та се чудя с кои да започна.Първия е че колата ми харчи на всяко палене различно значи единия път харчи нормално 8-9 газ на сто на следващия двойно при продължително каране двигателя ми се форсира сам до към 1500 2000 все едно припомпвам педала на газта или пък падат много рязко казаха ми че е от дебитомера и какво да видя френски Бош голф 2 1.8 предполагам че от там идва проблема. И другия сериозен проблем е от хидравликата ,наи-вече проблема идва сутрин когато е студено почти не мога да завъртя волана дори и при високи обороти на мотора.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б3 решено но се появи се друг проблем
Моят дебитомер си беше добре (гледали са го в Юнитрйд, ако това може да говори добре
), но си правеше същите номера-форсираше се понякога сама и не държеше стабилни обороти на празен ход. Причината може би е моторчето за празен ход.
За хидравликата-да си сменявал маслото случайно? Ако не си е много вероятно там да е проблема. Смени го.

За хидравликата-да си сменявал маслото случайно? Ако не си е много вероятно там да е проблема. Смени го.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Пасат Б3 решено но се появи се друг проблем
Колега какво стана ? Не пишеш нищо за развитито на проблема .За играенето на оборотите не е само дебитомера, може също да е датчика на дроселната клапа /лоши спойки на резистентната платка /.На диагностика закара ли я? .
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3 решено но се появи се друг проблем
Така ами не писах защото ми се наложи да си сменя харда на лаптопа.Та относно проблемите с пасата : Проблема с реиката си остана смених маслото измих казанчето почистих помпата и явно е регулатора на налягане в рейката.Ще се ходи до техническия за ремонт.Стъпковия мотор е за смяна след като го поизмих работи но от време на време пак ми прави номера.И установих че ми гори 18 на 100 газ.На диагностика не съм я карал още че сега няма финанси.Но при първа възможност ще отида.Сега парите заминаха по направление ремонт в къщи.
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с Пасат Б3
здравей колега и аз имах този проблем с високият разход и промяната в оборотите при мен се оказа грешно зацепено делко но моят мотор е 1.8 ABS незнам дали при теб ще е това проблема
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Малко разясне ния да дам че стана една.Така когато купих колата всичко си беше ок по нея освен някои забележки по външния вид.Подкарах я веднага след покупката закарах я при мой познат авто монтьор прегледа я Проблеми няма течове няма добре.Имаше някакво дърпане на ляво веднага на реглаж изместено магаре се оказа оправих го.И така до деня в който направих грешката да дам ток на един таксиджия пред блока.Поне според мен от там започна всичко.Почти веднага забелязах че обороти те започнаха да ми играят.Викам си от натоварването на алтернатора е ще се оправи.Да ама не от този ден нататък Пасата ми се п......ба махах клеми кво ли не правих разглобих го целия чистих побългарената инсталиция оправих но никакъв ефект а от вчера вече и на бензин взе да ми го прави постоянно преди само в началото след като превключвах.Та сега Пасата го очаква в скоро време як ремонт.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Пасат Б3 решено но се появи се друг проблем
angel1223 написа:Колега какво стана ? Не пишеш нищо за развитито на проблема .За играенето на оборотите не е само дебитомера, може също да е датчика на дроселната клапа /лоши спойки на резистентната платка /.На диагностика закара ли я? .
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Алтернатора дава 13.8 14 в за диагностика търся добър майстор щото последния ми каза 4е нямало такава при тая кола .Понеже времето е добро слизам с мултицета да меря де що има датчик сега и ще пиша. Така днес разглобих пасата и имам един два въпроса.а за меренето след малко качил съм повечето работи вкъщи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта