Dragostinov написа:аз съм с ALH 90 грацко ми дава 5.5 !

Dragostinov написа:аз съм с ALH 90 грацко ми дава 5.5 !
ifidik написа:batchi написа:софтуер от каде и по точно кои настроики и как ? защото имам дюзи и комп. от 110 AHF няма ли да е по лесно ако сменя комп.
щом имаш слагай,само трябва да се обучи компа,заради имобилайзера.
Jetman написа:Е, е не е точно тъйПърво чистенето няма как да е повече от 50 кинта освен, ако не идеш в някакъв официален сервиз дето дерат кожи
И второ - за да се изчисти турбинката е достатачно да покара 20-30км с повечко обороти, за да я държи постоянно "развъртяна" и тя ще се изчисти
![]()
А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор
vankata__098 написа:Момчета помагайте МОЛЯ!!!
Онзи ден купих Голф 4 с мотор ALH 90к.с. Отидох при едни момчета в един сервиз да ми направят диагностика на мотора, защото доста пуши и турбината изключва на 110км/h. и много придърпва на 2 скорост. Това момче, от което го купих ми каза че всичко това е от чипа, защото бил чипосън, но съответно аз не му повярвах и отидох на диагностика. Та там майстора като го подкара (беше му закачил компа за да следи някакви стойности като го пробва) каза че тази кола не върви даже и на половината от това дето трябва!!!![]()
![]()
И АЗ ИЗПАДНАХ В АГОНИЯ!!! Като провери някои неща се оказа че имам спукан въздуховод на интеркулера(пластмасовия дето е прикрепен датчика) - търкал е в шайбата на пистовия ремък. Каза ми че турбината е била блокирала на някакжо положение и работела само в някакви мин. граници-с др. думи почти не работи, но като подавам газ я чувам че свири. И съответно трябвало да се свали и да се почисти за скромната сума от 250лв. Но имало вероятност да е отишйл и клапана който пък бил 260-280лв. Работела е само една свещ а три не - и те 120лв. И другото което казаха е че помпата е била настроена да пуска едва 1/10 нафта от нормалното, иначе при тези обстоятелства, ако е настроена както трябва хората зад мен щели да спират и да не виждат нищо от пушек, та и помпата трябвало да се настрои. И когато минат всички тези процедури колата нямало да пуши грам и щяла да върви много повече. Та сметнато като цена е около 500-600лв.
Хора кажете има ли нещо вярно от това дето съм написъл (дето ми казаха в сервиза) и нормални ли са тези цени???
fox_vt написа:Мисля че колегата е раздвижил геометрията а актуратора просто се е откачил,не е нужно да се сменя но турбото е за чистене,а като се смъкне ще се провери и актуратора
fox_vt написа:Според мен ако пукантината или протърканото не е много голямо и мястото позволява можеш да изрежеш парче гума все едно лепиш спукана гума.Та намазваш мястото с маслоустойчив силикон както и гумичката и стягаш със фабрична или home made скоба която трябва да е широка поне колкото гумичката стягаш и си ти.Малко дървено изпълнение но лепило и тем подобни неща едва ли ще държат на променливото налягане пък и вътре във въздуховода има масло което ще попречи да хване хубаво каквото и да е лепило и ще трябва да сваляш тръбата и да я обезмасляваш отвсякъде.Така бих направил аз или другия вариант да търсиш по моргите цялата тръба.
пп с променлива геометрия е
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта