Проблем с пасат б3 решено
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Ето го и дебитомера
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Така стъпков мотор 4ом при граници от 2 - 10ом пробван работи нормално
дюзи 4ом граница 3.7 - 5 ом видими дефекти са че гумените пръстени са лепени със силикон и пластмасата около самите дюзички е спукана и на четирите.
допълнителна 5 дюза 10 ом граници 15 - 20 ом
Бобина м/у 15 и 1 болтчетата 1 ом граници 0.5 - 0.7ом
м/у 15 и кабела за делко 3400ом 3000-4000ом
СО регулатор настроен на 1450 ом от 0 до 2000 му е диапазона проблема е че нз колко трябва да бъде.
дебитомер при затворена клапа измерено м/у краче 2 и 3 500ом трябва да е 610
м/у 2 и 4 40ом трябва да е 60ом
клапа отворена м/у 2 и 3 260ом > 280ом
м/у 2 и 4 720ом >780 ом
ТПС а разпоен и от там предполагам идва част от проблема надявам се днес като го закача да разбера дали има подобрения.На снимката не се личи понеже телефона толкова си може.Но спойките са се скъсали
дюзи 4ом граница 3.7 - 5 ом видими дефекти са че гумените пръстени са лепени със силикон и пластмасата около самите дюзички е спукана и на четирите.
допълнителна 5 дюза 10 ом граници 15 - 20 ом
Бобина м/у 15 и 1 болтчетата 1 ом граници 0.5 - 0.7ом
м/у 15 и кабела за делко 3400ом 3000-4000ом
СО регулатор настроен на 1450 ом от 0 до 2000 му е диапазона проблема е че нз колко трябва да бъде.
дебитомер при затворена клапа измерено м/у краче 2 и 3 500ом трябва да е 610
м/у 2 и 4 40ом трябва да е 60ом
клапа отворена м/у 2 и 3 260ом > 280ом
м/у 2 и 4 720ом >780 ом
ТПС а разпоен и от там предполагам идва част от проблема надявам се днес като го закача да разбера дали има подобрения.На снимката не се личи понеже телефона толкова си може.Но спойките са се скъсали
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Така днес вече имам резултат. След като презапоих ТП сензора на клапата зглобих всичко отново на колата и като запалих сигурно компютъра работеше в някакъв режим незнаеше какво да прави и след 10 15 секунди о, чудо оборотите се застопориха на 1200 след два три километра с малко газ спирам на 2 последователни кръстовища и пак чудо много по плавно се смъкнаха и заковаха на 800 и не помръднаха да се надяваваме че съм бил полезен после ще направя още малко проби и ще пиша за ако има някаква промяна.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Пасат Б3
viewtopic.php?f=6&t=217427.След половин година мъки се родих ,да чукна на дърво .Прочети това колега .
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Проблем с Пасат Б3
Благодаря колега прочетох я но вече го направих това с тпс а и всичко си дойде на място и при мен са на 800 оборотите вече спокойни да се надяваме че наще "жени" ще слушат и за напред.И по интересното е че лампата на водата спря да мига след като го оправих.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта