уважаеми колеги, на вашето внимание
бисера на форума nikson85:
34 страници елитни глупости, от които можете да изпопадате.
ето една малка селекция:
nikson85 написа:Литиево-ьонната батерия си остава най-добрата за сега

nikson85 написа:само не ми е ясно като свърши нефта как ще се осъществяват полетите като няма керосин вече и как ще се ходи до луната например. можеби затова ограничават автомобилостроенето на електричество , че да останат ресурси за самолетостроенето , но неможели да се използва водородно гориво за него , като свърши тотално невта сигурно само хелекоптери на ток ще има?

и все пак невта е основния продукт от който се получават много други неща, дори и процесора на компютъра има нефт. този продукт е като златото и не е само за горива. сигурно ще започнат да го пестят и да го включат в списъка за намалени ресурси , но пък ще е скъп и някои хора пак ще гушат много от малко количества. така си го представям , ако има някой да ме поправи.
nikson85 написа:аз мисля, че в далечно бъдеще ще се премине и без батерии. този начин е двигателя сам да си генерира чрез допълнителна техника , която включва и допълнително компютър , който командва всичко. така както автоматичната скоростна кутия така и този вид техника. в крайна сметка си даваме извода че компютъра промени човека изцяло. защо нашите коли не горят много, защото има блок за управление. само една конструктивна единица се запазва в автомобилостроенето и това е алтернативата на акумулатора.
сам се цитира и сам си отговаря...
nikson85 написа:верно , че ако испуска вътре в горината камера , ще го гори , а от там ще има сажди.
nikson85 написа:Оточнете какво точно издухва газовата- стартера, термостат в някои случаи , гумичките на двигателя, гарнитурите на цилиндровата глава и инжекциона,
изпускателната система, дефектирали датчици, бензинова помпа, в някои случаи и центровката, може да повреди и блока за управление на инжекциона (компютъра). А полезното действие ,че запазва двигателя чист тъй като не замърсява много маслото и няма много въглероден диоксид. Като цяло проблемите се явяват в главата и управлението на горивните смеси.
nikson85 написа:дисковете единствено се кревът повърхтностно в реботния участък се получават черти
