температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
emilko74
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Радомир

температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот emilko74 » Сря 03 ное 2010 16:16


Здравейте,искам да Ви попитам за съвет за следното нещо.При работа на загрял двигател през лятото показателят за температурта достига 80 градуса и ми се включва перката.Тук добре,но сега при студено време температурата рядко се качва над 70 градуса и парното ми е слабо.Та въпроса ми е нормални ли са тези работни температури или да сменям термостат.И дали заради това че е ниска температурата нямам парно.Моля за съвети.Благодаря Ви предварително.




Потребителски аватар
petko_5039
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 07 сеп 2010 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот petko_5039 » Чет 04 ное 2010 17:26


Колега най вероятно ще е от термостата.И аз имах подобен проблем.Температурата трябва да е около 90 градуса.


vento_fen_abs
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 21 юли 2010 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот vento_fen_abs » Чет 04 ное 2010 17:27


колега според мен трябва да смениш датчика на радиатора за да не включва перката толкова рано-успех


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот i.e.i » Чет 04 ное 2010 17:30


petko_5039 написа:Колега най вероятно ще е от термостата.И аз имах подобен проблем.Температурата трябва да е около 90 градуса.

:deal


dejan_mimi
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот dejan_mimi » Пет 05 ное 2010 8:46


vento_fen_abs написа:колега според мен трябва да смениш датчика на радиатора за да не включва перката толкова рано-успех

Това няма да помогне. Термостата пуска незагряла вода до 87. градуса и тя преминава през радиатора и ако кара с 80км и при неработеща перка пак няма да може да дигне 80 градуса


Потребителски аватар
sodata1
Мнения: 212
Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
Автомобил: BMW
Двигател: 330XD
Местоположение: София

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот sodata1 » Нед 07 ное 2010 18:26


Колега,термостат за смяна,моя беше същия!Не е датчик на перката! :wink:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот Stoi » Пет 10 дек 2010 9:14


sodata1 написа:Колега,термостат за смяна,моя беше същия!Не е датчик на перката! :wink:


Не е много сигурно ! Аз имам същия проблем като колегата. Смених три термостата, но ефекта е нулев.


Потребителски аватар
onion
R.I.P
Мнения: 569
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
Автомобил: Passat B3 1800 mono
Двигател: ABS 92
Местоположение: София

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот onion » Пет 10 дек 2010 13:23


При мен също трудно вдига градуси , както е описал колегата. Направих си експеримент и премерих температурата в казанчето ~ 90 градуса а вътре показва 80.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот altanivan » Пет 10 дек 2010 15:08


Първо си провери вярно ли мери датчика и една ревизия на таблото ... после търси проблема!При мен стоеше с каране на 75-80 .. след ревизия на тези двете неща не мърда от 90 градуса .. но пуска перката на 100 :drunk


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот Zlatina » Чет 01 дек 2011 23:02


Бих казал,че това е нормален проблем.В нашата къща сме с 3 пасата и трите сменяхме термостати.Единия почна да задържа докато другите почнаха да отварят все по рано.Моя го карах 4 години и изведнъж почна да отваря на 40 градуса.Повече не загряваше зимата но пък парното си духаше топличко.Смених го с някакъв за 14лв.нов,първите месеци колата държеше 95 градуса,после лятото се оправи и държа 90.Днес за първи път отново ги мина с малко.Когато го сменях майстора каза,че изкарват около година и започват да не държат,нещо като тампоните на макферсона.Интересен е другия пасат,при горещи маркучи към и от парното вътре духа лед.Казаха ми че е от клапите.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот vaiper 1 » Пет 02 дек 2011 18:28


Комплект термостат с датчик на температурата и добро обезваздушаване :talk: Пипни маркуча долу кам радиатора като работи дали е топал може термостата да е останал отворен и да е на 2 рия краг, тогава бавно ще загрява :talk:


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот volodya iliev » Пет 02 дек 2011 21:11


Здравей колега подкрепям казаното от колегите преди мен,че термостата е дал фира играх го този мач преди около три седмици.При мен положението беше същото много трудно колата стигаше работна температура винаги стоеше около 80гр. и то с триста зора а при по продължителни спускания да не говорим направо си падаше на 70гр. за 90гр. само можеше и да си мечтая което ядски много ме дразнеше така карах близо година и половина докато не ми писна и се захванах миналият месец и го смених за сега нещата са добре заспива под чертата на 90гр. и не мърда от там дори и при продължителни спускания парното вътре си духа доста топло.Само се моля този термостат да кара колкото се може по дълго време,че ми писна да ги сменям за норматив през година година и половина.Този термостат ми е четвърти по-ред като първият който смених понеже остана отворен си беше оригиналният с които колата си е излязла от завода марка BEHR TOMSON Made in germany и никога не беше сменян от господата жабари в италия.Сложих някакво менте подобие на behr tomson само че с означение btt, което нямаше щампи на фолксваген и ауди и той изкара година и малко и се предаде.Последва нова смяна но този път твърдо бях решил,че ще си купя оригинален за да знам,че ще си реша проблема поне за период от 3г. е да ама не купих си оригинален от представителството на фолксваген в софия за скромната сума от 60лв. заедно с гуменият опръстен с надеждата,че вече ще престана да се занимавам с глупости когато нещеш ли след година и половина и тои даде фира.Сега в момента пак сам с някакво менте BЕHR TOMSON което се надявам да кара дълго време и да нямма проблем но знае ли човек ако и този термостат даде фира съм решил да слагам картон долу на бронията с цел да подържа нормална работна температура.Така,че в заключение на всичко казано от мен мога само да ти кажа,че си е на късмет с тези проклети термостати.Пожелавам ти да случиш на термостат от първият път и да нямаш проблеми за дълго време.Като заключение искам да добавя,че ако се захванеш сам с това начинание в зависимост от окомплектовката на автомобила ти ще се наложи да свалиш и хидравличната помпа за да имаш достъп до термостата.Аз се захванах сам с процедурата по смяната не термостата защото обичам сам да си правя колата а и ми е писнало от маистори които само дават акъл и се правят на много разбиращи но при мен се наложи да сваля хидравличната помпа не за друго ами за това,че господата жабари са монтирали допълнително климатик в италия и са използвали част от конзолата която държи хидравличната помпа и нямаше просто друг начин.При теб ако няма климатик може само да свалиш конзолата,която крепи хидравличната помпа без да пипаш помпата и ще имаш достъп до термостата имаше тема със снимки във форума по тези въпроси.Ако скоро не си сменял и антифриза сега му е времето барабар с термостата.Аз когато го сменях преди три седмици смених и антифриза,че си му беше време като преди това направих една хубава промивка с вода на цялата система и сега всичко е 6.Да не забравиш на последно място да провериш и маркучето,което отива към разширителният съд за запушвания евентуално,че ако е запушено това маркуче забрави,че ще се обезвъздуши системата аз си го проверих профилактично и при мен нямаше проблем сглобих всичко налях антифриз и дестилирана вода запалих я и я оставих да се обезвъздушава изчаках да загрее и да отвори термостата и да включи перките и това беше за сега всичко е 6.Успех в разрешаването на проблема.

Последна промяна от volodya iliev на Нед 04 дек 2011 17:32, променено общо 2 пъти.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот Zlatina » Пет 02 дек 2011 21:54


Едното няма връзка с другото.На 70 градуса трябва да имаш хубаво парно,моето духа топло даже преди да е мръднала стрелката от 40


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот passenger » Съб 03 дек 2011 11:03


Zlatina написа:Едното няма връзка с другото.На 70 градуса трябва да имаш хубаво парно,моето духа топло даже преди да е мръднала стрелката от 40

Аз подкрепям. И при мен е така. Започва да духа топло още преди стралката да отлепи, т.е. преди да стигне 70 градуса.
Парното при мен духа слабо или студено когато съм на газ и ми е намаляла охладителнат течност.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: температура на работа на двигател 1.8 90 к.с.

Мнениеот genov1 » Съб 03 дек 2011 13:05


Колеги и аз го имам същия проблем, кажете какво да правя че вече се побърках с тази температура на таблото :banghead: . Стрелката на таблото показва по-малко, но колко е точно, а искам да знам точната температура за да знам какво се случва долу-горе. Един ден бях твърдо решен да разбера какво става, и боднах един термометър в казанчето, запалих двигателя и в същото време мерих с мултицет съпротивлението на температурния датчик (без да го вадя от буксата, т.е праща сигнал към таблото) и сравнявах стойностите с аутодата. Оказа се че таблото показва точно това което му казва датчика, само че последния не отчита вярно. Иначе термостата си отвори точно на 87 градуса. Да включи перка не го дочаках щото щеше да прелее от казанчето :D . Та чудя се ако купя нов датчик дали ще се оправи, ако съм сигурен че да ще го взема. Аз незнам кво може да му стане на този датчик, или трябва да работи или изобщо да не работи



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта