Проблем с подгряването на антифриза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
chukanqka
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 31 май 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с подгряването на антифриза

Мнениеот chukanqka » Съб 11 дек 2010 14:28


Здравейте колеги,
Колата е Голф 4 1,9 ТДИ ПД 116к.с.,миналата зима към края ми се запалиха кабелите за подгревните свещи на антифриза :cry:
Ходих на майстори, които ми казаха да не се притеснявам и че може без проблеми да си карам така! :mrgreen:
Обаче дойде зимата и сега колата загрява изключително бавно и явно ще трябва да ги оправям! :cry:
Молбата ми е към по разбиращите от електричество колеги!Свещите са наред само кабелите и лулите са изгорели!
въпроса ми е:
1.какви кабели да взема за да ги снаждам?(напълно изгорели до някъде)
2.как да заменя лулите?(напълно изгорели са)
3.как да проверя системата дали работи?
4.при снаждането може ли да вържа някакви бушони и евентуално някакви диоди които да ми показват кога работят тези неща,а бушфните са,ако евентуално пак окъсят нещата да се спукат бушоните и да се предотврати запалване отново?
много ще съм ви благодарен,че става студено! :oops:




Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с подгряването на антифриза

Мнениеот deversant » Съб 25 дек 2010 15:27


Колега,аз доколкото знам бушони си има стандартно,незнам защо да добавяш.Цялата система се командва от компа и свещите се вкличват когато температурите паднат под 0 или беше под -4 градуса!Та незнам защо при теб така се е получило да не изгорят бушоните,а кабелите да пламнат.Виж системата да не би да е присаждана от някой БГ спец? :Mr Green Fun Кабели,от Порше или от Юнитрейд няма начин да нямат.Може би са цифра,но виж и по другите магазини за авточасти!Моя голф е 110 коня и зимата много бавно загрява,мислил съм за присаждане на такава система... но ще е за по нататък мисля!


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Проблем с подгряването на антифриза

Мнениеот BRUKLLIN » Съб 25 дек 2010 21:04


1. 4квадрата многожилен силиконов кабел ти трябва
2. втора употреба лули
3. системата сработва от около 2 градуса(поне при мен АФН).Закачи си на лулите по едно кабелче и на тях вържи светодиоди да ти показват кога и колко време ти грее с-та!
Всички нови връзки които правиш ги запои добре щото тече доста ток и рано или късно се окисляват.Изолираи добре с термошлаух два или три шлауха едно в/у друго.
По принцип едната свещ е самостоятелно на 25А бушон,а другите две са на общ бушон от 50А.


chukanqka
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 31 май 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с подгряването на антифриза

Мнениеот chukanqka » Нед 26 дек 2010 19:27


благодаря за отговорите
deversant: системата не е присаждана от бг. спец защото съм я зимал колата от германия, а и германците не са експентирали защото нещатата са си сток. Немогат да се вземат кабелите от Юнитрейд или какъвто и да е магазин, защото вървят с половината инсталация.Бушоните не били изгорели, защото окъсило далече от тях, това ми беше обяснено!И затова исках да си сложа едни по наблизо до свещите!
Борислав Андреев: Благодаря колега за изчерпателния отговор.
За лулите само не ми е ясно какви да са, защото не са разглобяеми и как аджеба да свържа кабела към лулата?
И възможно ли е свещите да дават ядове? Макар че ми казаха че са наред?И до къде да изрежа изгорелте кабели?
Съжалявам ако въпросите са тъпи, но наистина неразбирам
благодаря предварително


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с подгряването на антифриза

Мнениеот fox_vt » Пон 27 дек 2010 12:57


Тва за бушоните и далечното окъсяване е такава глупост че не ми се говори чак :beat_butt2 .Ако системата ти е оригинална кабелите след бушоните трябва да издържат тока на който самия бушон трябва да изгори.Самите лули ако са ти изгорели трябва да си намериш други втора ръка и ако кабела им е здрав поне 10см там да отрежеш още като ги вземаш от моргата.Само нз дали само тях ще ти дадат.Виж дали оригиналните бушони отговарят на това което ти е казал колегата ако ли не смени ги-НЕ се занимавай да слагаш други бушони по наблизо че пак ще се запалиш.Пробвай с мултицета една по една всяка свещ да и пуснеш директен + от акумулатора не трябва да е повече от 15 А консумацията на една свещ,ако надхвърля 20А сменяй я.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта