Значи пробелмът е следнията...колата не ускорява така както би трябвало да ускорява... след 3-та предавка както и останалите стига до опр. обороти и колата изведнъж забие и не иска повече да ускорява...и това става някъде малко преди 4 000 оборота...така става и на 4-та и на 5-та предавка и самата кола повече от 130 не иска просто да дигне...до 100 ускорява пре доволно за 90 коньов дизел... но просто колата изведнъж забие до на 110 или 130 км според зависи на коя предавка съм (като се има предвид, че не я цедя до червената зона) ...
друг проблем е че по някое време колата все едно изкл. турбото ли нзм, но няма никъв POWER...дори и турбината не се чува и ускорява като атомсферен дизел...на нанадолнище едва ускорява...гася двигателя - гас и върви като за 2-те червени букви TDI дори и турбината се чува...и след известно време същата история...колата е слагана на ВАГ компа ...не е отчела грешки...та се чудя дали да я дам да й разглобят турбината и да се види да не би нещо по нея да има проблем...защото си знм как ускорява колата...возил съм се в същия голф като моя 90 коня и просто добре ускорява след 100...моята на нанадолнище едва мести стрелката след 130 някъде...
въпросът е че както си ускорява и изведнъж изчезне мощността...все едно съм дигнал крака от газта...някакви идеии от какво може да е...да не би турбината да си е заминала както споменах другия проблем по-горе
да спомена само, че 1-ва и 2-ра предавка ускорява доста добре...и ми позволява да стигна примерно до 4500 оборота...но след 2-ра (при 3-та, 4-та и 5-та) просто стигне до 3800 и неще повече...
един пич ми беше нещо споменал за некъв "магнет" винтил, че трябва да сменя...какви са вашите идеии...



VW GOLF 4 1.9 TDI 90 BHP - проблем
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: VW GOLF 4 1.9 TDI 90 BHP - ПРОБЛЕМ
колега пробваи с
има бая писано за такива синдроми.а за този магнет-винтил 


- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VW GOLF 4 1.9 TDI 90 BHP - ПРОБЛЕМ
пич имаш късмет ще ти кажа какво е на 100%
имах същия проблем и се оправи , както в темата която ще ти пусна има колеги които са минали и те през това , убеден съм че е това..
имах същия проблем и се оправи , както в темата която ще ти пусна има колеги които са минали и те през това , убеден съм че е това..
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VW GOLF 4 1.9 TDI 90 BHP - ПРОБЛЕМ
viewtopic.php?f=24&t=182979
Чети всичко внимателно в темата и ще разбереш какъв е проблема ....
успех ти желая !
Чети всичко внимателно в темата и ще разбереш какъв е проблема ....

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VW GOLF 4 1.9 TDI 90 BHP - проблем
Добре дошъл на колегата Kanevv.
Можеше да почетеш една-две седмици преди да пуснеш първият си пост и веднага с въпрос,обсъждан много пъти.
Ако "сложите" колата пак във ВАГ компа,както трябва,ще се разбере какво и е!
За да не сменяваш турбо веднага провери следните неща-дебитомер,вакуум маркучи,задръстени колектори,задръстен катализатор,блокирал актуатор,проблемен Н75,връзки и кабели,гориво,филтри и т.н и т.н!

Можеше да почетеш една-две седмици преди да пуснеш първият си пост и веднага с въпрос,обсъждан много пъти.
Ако "сложите" колата пак във ВАГ компа,както трябва,ще се разбере какво и е!


За да не сменяваш турбо веднага провери следните неща-дебитомер,вакуум маркучи,задръстени колектори,задръстен катализатор,блокирал актуатор,проблемен Н75,връзки и кабели,гориво,филтри и т.н и т.н!


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tomo и 41 госта